2008年7月25日 星期五

炎炎夏日

好熱好熱好熱呀~~~~~~熱到人傻喇….平時夏天係屋企唔開風扇都得架嘛(夜晚)……………但今晚開行風扇都覺得超熱…救命呀~~~



唯一可以係炎熱既天氣裏面救我全家既只有佢…最愛的口味





噚日去食飯時爸爸攞番呢樣野俾我地睇……哈哈哈…..原來我細個畫俾爸爸既生日卡……爸爸都仲放係銀包呀…..時間係1993年10月18日…..距離依家足足有成15年喇…..真係好珍貴呀….因為我已經畫唔到d張爸爸個樣咁傻既生日卡喇….仲要祝我爸爸生活”偷”快……..笑大人個口喇…我諗爸爸已經當左呢張殘殘舊舊既生日卡係護身符喇….希望我唔好再寫錯字啦….噚日爸爸攞出黎時我覺得好似埃及d古跡咁




聽日突然之間有機會去香港…….久別香港三個月

唔知佢有無掛住我呢?

沒有留言:

張貼留言