2008年7月24日 星期四

萊斯酒店和牛之夜

今日放工既時候…..又把我及sasa給累壞了…….幸好有佢…否則我做到窒息………..但好好彩今日都可以準時收工….今日放工…..我和我的最愛(爸爸媽媽)book了檯一起出街食飯….好開心呀…..今次係爸爸請….話因為華哥哥俾錢喎…..咁就一齊出去慶祝呀~~~~~去左萊斯酒店食….有個和牛套餐(星期一至四先有)…280蚊…..係半自助餐黎架…..頭盤沙律及甜品都係任食….主菜係和牛或焗爐魚(由於我地唔想同大家分享和牛…所以叫左三個都係和牛無人揀魚hehe)….仲有個湯咁囉



今日食晚餐既地方———>萊斯酒店





之前都去過呢度食一次自助餐……都幾鐘意餐廳裝修




頭盤同甜品係自助……開頭有d流汗….因為張檯好細….我初頭諗係有好多野食……覺得唔抵……但原來又唔係喎….雖然唔多…..但每一樣沙律都幾好味喎…推介”黑毛豬火腿”正呀




自己自制左凱撒沙律…..仲有鹹鹹香香既黑毛豬頭盤




仲有呢個酸酸地既葡式海鮮湯




主菜到喇~~~和牛和牛和牛…..好有牛味呢….好好味




隨餐仲要送紅酒或白酒一杯…雖然食肉…但我都係揀白酒




出面任食d甜品就麻麻地喇…..所以我都無乜點食…..正在飲餐茶凍檸水之際…..佢竟然送左一個熱騰騰既梳乎厘黎….我諗諗下…..好似無食過呢樣野喎….細味之下…好好味既呢~




如果有機會想試下有一晚可以係萊斯酒店住一晚….除左鐘意佢既裝修同氣氛外…..最重要係佢每個房都係向海架嘛~




回家途中…..影到好耐無見過既星星….都幾大粒架




華哥哥快d再俾錢錢我地啦….因為爸爸話華哥哥再俾錢錢我地先會再請我地食和牛呀…..

不過你俾時俾……………..唔準要我做咁多野呀



沒有留言:

張貼留言