2014年1月20日 星期一

Puffin Cafe

今日全日都係自己哥邊~~~精神爽利~~雖然好多野做~~但都心情愉快~~~星期六:去左食滿記~...->之後等毛寶放學..行黎行去...由狗場行下行下出左中區...痴線架我~~途中仲去左兩個圖書館睇書~~...->夜晚去左氹仔食水蟹粥..成日覺得水蟹粥係遊客先食...不過食過之後又覺得...真係幾好味喎哥間~..->金玉滿堂甜品時間~~~~~.....星期日:好開心~之前登記左有得攞SKII既贈品~~今日去左攞~~第一次試神仙水~~仲要唔使錢~~..->觀光塔的CA4E on four->去左睇paul walker的命懸48小時~~....->我...訂左復活節機票喇~~~~...->去左教主食牛扒既分店食放題..不過唔掂!!



當初想去呢間cafe既原因係:1.睇diana張相個門面好靚~有哂單車咁好似幾優閒~...2.因為個名!!Puffin Cafe!!puffin就係我地係冰島哥時出海睇唔到既哥隻橙咀雀~~~~~~所以~我好想去~~~睇下佢同puffin有咩關係~~~(這是甚麼爛理由?)...地址:澳門花王堂街16A號新運大廈地下...電話:2883 6663..逢星期二休息(公眾假期除外)..澳門實在有好多cafe~






裝修以綠色為主~感覺幾唔錯喎~牆上有d puffin既相..此外~其實係唔關puffin事的~不過缺點係檯同檯之間太近~





夏日冰沙 $38..清新~好味~




凍薄荷朱古力 $34....我無試過~但朗公子話好飲~




有機檸檬子薑茶 $18...口味岩哂我~好平~仲要可以翻水~




有機金菊花茶加蜜糖 $18.....呢個味又係我飛佛~呢兩隻都唔錯~




水牛城雞翼(配藍芝士醬)+湯 $60.....我是超喜歡食水牛城雞翼的!!香香辣辣咁~仲要配我鐘意既藍芝士醬喎!!仲唔嬴?!點知真係可以係輸!水牛城雞翼得個死辣字..雞翼d肉又鞋..藍芝士醬又唔夠臭~....反而跟餐既南瓜湯就唔錯~





特色炸磨菇(蒜香牛油)+湯 $60...呢個堅好吃!!炸磨菇外層脆脆的~內裏唔怕乾~中間仲加入左芝士~口感豐富~今次跟既湯係甘筍湯~又幾唔錯喎~






仲有可以自選餡料既三文治選擇~餡料(x2)+配菜(x2)+醬汁(x1) $45.....揀左墨西哥薄餅配煙三文魚..瑞士芝士..粟米粒..羅紋生菜及蜜糖芥末汁....好好味呀~~熱熱的墨西哥薄餅令夾係裏面既芝士溶化~同煙三文魚一齊食好正~




餡料(x3)+配菜(x2)+醬汁(x1) $53.....揀左牛角包配辣沙樂美腸..煙三文魚..瑞士芝士..粟米粒...蕃茄及蜜糖芥末汁.....牛角包無得輸~~~料就同上次差唔多~同牛角都好襯~~好好味~~





煙肉磨菇白汁長通粉 $58...醬汁同長通粉融合~唔怕粉還粉汁還汁~味道也好~




肉醬意粉 $58....好好味呀~~我也是肉醬意粉控~~

呢間cafe就唔多見有甜品喎~但鹹品很出色~





咁我咁岩線上上下網...

睇左超多次機票無啦啦回程...
由$11xx....降到$4xx...
唔係唔買呀下~~~
咁會對唔住我自己睇左咁多次架~~
俾我等到喇~~~好叻呀~~~
復活節...同媽媽兩人去馬來西亞拍拖~~~
為媽媽慶生呀~~~~~~
要食超多野呀~~~



2014/01/20的開心事:

今日有個客讚我d普通話講得好呀~~
仲問我係咪係台灣讀過書添~~~
今晚仲飲左姑媽煲既菜乾湯~~激正!!
聽晚見到佢要讚下佢先~~



報時:距離澳洲探險自由行之旅2014仲有---60日~

報時:距離吉隆坡慶生自由行之旅2014仲有---87日~
多一個報時器呀~~~~~
好緊張呀~~~~

21 則留言:

  1. 咁你記住去馬來西亞買我講果種椰子餅呀,好好食架。就算唔多鍾意椰子味既朋友都會從此改觀架。仲有我最近又發現左隻馬拉既蝴蝶酥,又係好好味架。價錢又平,用黎做手信既佳品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好的~我睇下有無先~~~~你話好味就等我去買番黎試試~

      刪除
  2. 甜品吃少少還可, 咸品就多多益善. 哈哈!
    間餐廳食物 餐具 擺設算不錯哩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話~~~~我肚餓就一定要食咸野的~
      都ok啦~

      刪除
  3. 呢間cafe ok喎,但位就迫咗d,好趕客囉。嘩,你馬年嘅旅遊運好旺呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔擺多幾張檯點坐多d人呀~~~(佢話~)
      都唔算~~~我有個fd上年半年都未過..已經去左4次旅行~

      刪除
  4. ni de putonghua hao bang ar~~~~
    ming tian jian!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀~~~~
      每天見到你都咁開心~

      刪除
  5. 妳好叻喎~~~~買到平機票
    睇妳又食幾多嘢~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~真係幾叻~~係無啦啦見到咋喎~~~~之前都無既~~~真係開心~
      等住睇我食左幾多啦~

      刪除
  6. 大家天天╠ ╣ a Ρpy..幸福又一年喇 ...要加快blog先得喇
    ┏━┓ ┏━┓ ┏━┓
    ┃天┣━┫好┣━┫樂┃¸.•*¨`*•❤
    ┗━┫天┣━┫快┣━┛
     :┗━┛:┗━┛:.*¨`*•❤
     ☆   ☆   .☆

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我都有叫我自己加快寫的~~

      刪除
  7. 第一張相幾靚,幾歐洲,你下半身著得幾靚,上半身普通咗啲.
    個包睇落好得......餐具又係平凡得滯......

    回覆刪除
    回覆
    1. 華~依家仲blog仲睇埋人地衣著架~~~~好難搞喎咁~~~我要著好睇d先出鏡~~
      d包唔錯呀~屬於可翻食之作~~

      刪除
  8. 好多炸嘢~.~
    我都好鍾意食肉醬意粉架,好想自己整,但又要買好多材料,所以都未整
    好乖乖呀你,同媽媽去馬來西亞慶生,媽媽一定好開心既啫,食多啲好嘢啦喂~~

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe~你唔鐘意炸野咩~
      哈哈~~我覺得整肉醬意粉好難架~~因為真係太多材料要準備~~出去食好過啦衰豬~
      係呀係呀最乖最乖係我~~~~係呀佢話好開心~~~~我準備好肚皮~~

      刪除
  9. Hi小丅,琴晩好夜先由澳門回港、所以miss 小公子成長記,妳同小公子張相妳好正經影而小公子就(朱)起個咀好鬼得意!在澳門參觀咗科學館超多人多!我星期日下午去咗氹仔水食蟹粥!要等半粒鈡先有位!晩上去咗地堡街泰國餐廳食晩飯d嘢食就o.k.價錢就略貴咗d!星期一平日去大三巴超多強國人、就立刻掉頭走人!omg 澳門現在周街都是強國人!水牛城雞翼起好正喎!好叻女喎!買到平機票同媽媽一齊去馬來西亞玩、超級孝順女!希望頭痛永遠遠離妳!!!bye!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐無去科學館..不過都幾好玩

      刪除
  10. 哇哇哇~~買到平機票~~BABY好叻叻呀>333<
    個門面真係好靚~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~我突然叻呀~~~
      係le~所以我見人地d相就想去~

      刪除
  11. 裝修唔錯WO...不過加埋冰島同PUFFIN既相係CAFE入面就PERFECT啦~

    回覆刪除