2014年1月3日 星期五

小公子成長月記@2013年8月(10個月大)

今日係星期五了~~~~~~~呢個禮拜實在過得很快樂~只番了3日半既工~~不過下個禮拜就慘喇~~番足5日~~~呢3個禮拜我地都無試過番足5日的~~~實在年尾養到我地好懶呀~~~~~~聽日又諗左豐富既節目迎接週末~~好開心呀~~~~~



hi~小公子特集又黎同大家見面喇~~~我終於講到8月時既佢喇~~~~好感動呀~~~呢隻bb已經10個月大喇~~~~wow~唔經唔覺~人仔已經生到咁大~~~上次d哥哥姐姐話7月份得好少相~~~今次.....都唔係太多~~哈哈~~因為我都無咩見過佢~~~不過好驚呀!!!!!無見一排!!!!!佢已經可以自己企係度!!!




小朋友既學習能力真係好快呀!!!!!!你睇下佢企得幾穩!!!




哈哈~~呢個月呢個人仔很愛玩攬枕呢~~記唔記得呢~~呢件衫仔我送俾佢架~~


第二張相我相信佢係趴係度睇緊電視!!!



又俾人捉到食手~




毛寶的二姊大比用冷勾野很有一手~識勾鞋仔呀~小朋友d頭飾呀~哥次諗住俾小公子試戴下睇下小朋友戴左係咩效果....喂~這是什麼怪效果呀~~~~~點解放係你身上好似變左地盤佬咁既!!!!!!:目:目~~~~~~~~個風格好怪呀~~~~~~




wakakakakakaka~~~救命呀你好好笑呀!!!!!!!!!你睇你個樣~~~~幾唔耐煩~~~打哂喊露~~~~同個可愛頭飾一d都唔襯呀~~~~~~真係好似麻甩佬呀~~~~~




對鞋又著到似功夫鞋咁~~~~好出色呀你~~~~姐姐很愛你~~~你實在很討喜~~~~






2014/01/03的開心事:
我今晚有得去朋友屋企飲野呀~仲正~上人地屋企飲~
薯片要買多多~~價格又平很多~~
今天的開心事~~~



今日舉行左好簡陋既朗公子生日對聯比賽~~
勝出者係:我~~~~~
連續3年奪冠喇~~~
我都有d唔好意思~~~鬼叫我咁好鬼材咩~~



報時:距離澳洲探險自由行之旅2014仲有---77日~
開始睇睇點樣網上簽證了~

35 則留言:

  1. 對勾冷鞋仔好靚呀~~~
    小公子真係好可愛 ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦~~大比真係叻呀!!!!勾d野超級靚~~
      佢依家大個左仲得意呀!!!!!上個禮拜見過佢超得意的~

      刪除
  2. 對鞋仔好靚好精緻喎
    你識唔好意思嘅咩?????????要睇你羸出嗰對聯唔駛等半年呀嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~大比好叻呀~~~
      我識呀~~~我幾驚俾人話係朗偏心我先嬴冠軍呀~~~
      er....蛋糕都未切喎~~~~~

      刪除
  3. 哈,我以為葡國䕶照,去澳洲免簽証。又學多樣嘢,謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀~葡國護照都要呀~唔係話除左紐西蘭之外其他都要簽咩??(唔知我有無記錯~)
      因為葡護可上網簽...澳門特區護照要成1300蚊!!
      所以係錢上面我先做葡護~

      刪除
    2. 嘩,澳門特區護照申請澳洲visa要成1300蚊,咁貴嘅。我哋嘅特衰䕶照,網上申請ETA都係AUD20,即係HKD140咋,難怪你要番本葡國䕶照啦。

      刪除
  4. 對聯比賽?無對聯的?
    小公子好可愛~~~~~~

    回覆刪除
  5. 小T 每個星期只返三天, 實在令世代覺得很委屈.
    點解不在澳門工作? 咁好福利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀~係上個禮拜放1月1日先係咁咋~~~

      刪除
  6. 對鞋好靚喎
    点解小公子影親相都唔笑架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀大比勾架~
      唔係呀~~我成日見到佢都笑架~~~呢個月d相咁岩線都無笑~~~

      刪除
  7. 食飽飽呀...我出左去行街市呢...又行超級市場
    明天神公休息啊...買定靚菜單呀\(⌒▽⌒)/
    MY █▄❤VҼ 好姊妹ღ去最快樂嘅地方*。唔該周公子見呢

    回覆刪除
  8. 嘩~~~~真係大個左好多呀....上次仲係一團麵粉,依定已經可以企係樹^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯呀~~~~~小朋友大得真係超快呢~~

      刪除
  9. 靚妹長得快喎~~~好似吹氣咁快、快高長大~~~
    食薯片飲啤酒~~~爽喎.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友真係得超快呢~~
      我無飲啤酒呀~~啤酒太多氣我飲唔到~~我地飲紅酒~

      刪除
  10. 冷鞋仔好靚呢!小公子都係靚'仔'一名.

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakak~佢真係可以係靚仔都得~

      刪除
  11. 你啲哭袋仲未上場架?

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 佢絕對有啦~~~~整個樣都係搞笑既~

      刪除
  13. 小公子越大越可愛 你有無有時忍唔住mit 下佢面珠仔:)

    回覆刪除
  14. Hi 小t,因為工作忙、所以miss 咗妳上編blog 回覆妳!sorry!小高子大個咗好多喎!但好似個樣唔開心呀!影相又唔笑架?玩攬枕張相個樣超得意!連續三年對聯比賽都贏!有冇人叫妳做鬼才t 喇!食薯片飲啤酒妳唔怕肥嗎?bye!!!!

    回覆刪除
  15. 小公子真好可愛,錫錫~~
    飲嘢有無飲醉到先,哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都成日好想錫佢~~~
      無呀~一支紅酒3個人飲點會醉~~~仲要食超多野~~~

      刪除
  16. 冇責成提閣下不作愚昧人繼續與騙子雙JJ網交

    回覆刪除