2014年1月28日 星期二

阿志麵家

聽日開始行3更食飯制~唔知會點呢....不過未到我地哥邊住.....我地暫時照舊~咁係咪好彩呢?好似暫時呢兩日都係自己哥邊....但新年後就唔知了.....唔理喇就快過新年喇...要開心左先呀!!!!!仲有日半要番咋!!!!加油呀!!!!!星期四年三十晚番半日~放工約左齊腳公子飲茶~~好野~~~~~



某日...突然諗起....要食呢間...大概有成5至6年無去過既阿志麵家~~~~地址:澳門酒潭巷41號...都算唔易搵的~因在橫街窄巷中~




鋪仔細細~得8個位.....當年我地都係人地介紹黎食既~主要係黎食拉麵~~~~係咪好搞野呢~~黎一間睇落咁中式既麵家黎食拉麵~~~~(不過佢都好似有粗幼麵揀~~)




日式炭燒豬頸肉拉麵 $23...我加埋日式蟹柳唔知幾錢~~~~佢既湯底並唔係日本哥d豬骨湯...但我又唔知係咩湯喎~~幾好飲~~我幾鐘意呢隻味~~都算幾多餸~~~




日式冠軍肋骨拉麵 $22.....以前就係成日食呢個~~好抵~~

小店要支持支持一下~~~其實呢間有好多人買外賣的~



哈哈~媽媽之前去日本買的牡丹蝦~~~真係又大又好吃~~~我隻手指好粗呀~~~






2014/01/28的開心事:
我噚晚down到開心直航喇~~
呢套戲係舊年我係新年時係J2度睇的~
日本戲~綾瀨遙做架~
講機場地勤~空姐~維修員~機師既故事~~~
幾好睇架~好笑好正~~睇完想買碟再睇~
搵極都無賣哂~
點知俾我係我iPad睇開戲個app度搵到~
即down~~~~~噚晚睇埋~~
睇完成個人心情超好~~睇完好似去完旅行咁~
所以今日心情都唔錯~~~~



想講件好笑野~
噚晚我咪話我媽整豬扒既...
點知我阿媽doub豬扒doub得太勁~~~
煮左之後變左一粒粒既免治豬肉呀~~~
wakkakakaak~我媽真搞野~~~



今日係年廿八...
我無洗到邋遢....
只係今朝.....創作左首好應節既歌..
我唱俾毛寶聽..佢問我知唔知個醜字點寫~~~~



報時:距離澳洲探險自由行之旅2014仲有---52日~
報時:距離吉隆坡慶生自由行之旅2014仲有---79日~

32 則留言:

  1. 麵好食就得,理佢喺咪日式,
    綾瀨遙我都like,“瑩之光”傻傻更更都好笑!!
    妳開心行程好快到,好正
    祝妳馬年
    青春美麗!
    新年進步!
    萬事如意!
    身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~所以我都幾鐘意食~~
      係呀~佢幾搞笑~
      我都祝你新一年新體健康呀~

      刪除
  2. 你阿媽一係用左dup瀨尿牛丸既方法去處理啲豬扒,一唔係就梗係諗落都係唔想整豬扒,但又預告左,咁唯有買左免治肉返黎,再砌佢做豬扒係啦!Wakakaka…………
    千其咪俾佢睇到呢段,唔係佢過大海黎dup我都似!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakaka~~~~唔知佢呀~~佢真係好搞笑呀~~~
      放心~佢唔識上網的~~

      刪除
  3. 中式麵家,食日式拉麵,果然係fusion菜喎。我反而最近睇咗Legal High 2同Doctor X 2,Doctor X 2收視仲贏咗Legal High 2,証明米倉涼子嘅吸引力,大過堺雅人嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakak~其實我覺得係幾好味的~
      咁勁~應該幾好睇喎~等我睇下風行網有無先~~

      刪除
    2. 緊有啦,快d去睇啦。

      刪除
  4. 平就幾平,但好9唔搭8......

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係呀~幾有新意呀~我覺得幾好味喎~

      刪除
  5. 同時間倒數兩個trip... 點解你成日都可以去旅行架?﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為澳洲係請假去~馬來西亞係復活節去唔使請假的~

      刪除
  6. 今日是年廿八喇♦・゚*.小t...還可以偷懶呀♦・゚*
    MY █▄♡vE 好姊妹。・゚゚天天都過得歡樂精彩¨• ゚迎接✿馬年✿

    回覆刪除
  7. 哈哈...小t 媽媽去日本買的牡丹蝦...真係好大隻好粗呀

    回覆刪除
  8. 咁~~~就唱嚟聽下啦............

    回覆刪除
  9. 哈哈, 整豬扒變左免治豬~~~呢樣真係好搞笑~~

    ps 不如你錄首歌黎比我地聽下啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀我媽真係幾搞笑~~~
      wakakak~唔制~~實俾你地笑既~

      刪除
  10. 你個拉麵唔係好吸引咁喎~.~
    反而好想試你媽媽煮既免治豬扒,覺得會好正咁囉,yeah!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實ok架~都幾多人食架~
      wakakakaka~我要話俾我媽知先~

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  12. 唔係嘛,你媽咪咁大力架,有賊都唔駛驚啦

    回覆刪除
  13. yeah,臨放新年假前可以黎留個msg..good..希望馬年你想個樣得個樣..最緊要頭痛遠離你..
    追番你之前幾篇..見你自制壞旦card俾毛寶..好正ar..ha..ha..又得意
    wakakaka..你mum好搞笑ar..豬扒變左免冶豬肉..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你身體健康啦~想哥樣得哥樣~
      點先點先~係咪有d才先~
      佢真係搞野阿媽~

      刪除
  14. 工作就一定有好多無奈和無黎頭,我都因此而潛水十日,現在才可看慢慢睇返!哈哈哈 ......
    中式既麵家黎食拉麵,好特別!
    創作左首好應節既歌,有無得聽架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都俾工作搞到暈陀陀~
      其實唔錯幾好味架~
      我驚嚇親大家~~

      刪除
  15. Hi小t,終有二日就大年初一喇 ,我就同妳拜個早年先!祝妳馬年冇哂d頭痛喇、青春美麗,新年快樂,心想事成、去多旅行呀!阿志麪家中式麪店有拉麵食好特別喎!日式炭燒豬頸肉拉麵$23超平喎!年廿八妳冇洗邋遢、但創作首應節歌呀!可否post上blog比大家聽下啦!!!bye!!!

    回覆刪除
  16. 好想食拉面呀~~咁平好抵食呀~~~~
    香港依家好小咁平既野食~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實澳門d野仲貴..呢間真係少數咁平咋~

      刪除