2014年1月1日 星期三

滿堂彩Beijing Kitchen

1月1日~happy new year呀各位~~~~~~~除夕日:雖然噚日都係遲左半個鐘先收工~~~不過都叫做順利完成既~~~~一放工即刻衝去sky 21會合其他公子黎一個午餐小聚會~好正呀sky 21既lunch set~~~~~我地仲癲到...6個人叫左7個餐食....真係癲~~~~我會再去試其他的~~跟住就去左接天然呆既小公子放托兒所...睇見佢呆呆的等媽媽接放學個樣太可愛了~~好愛小公子呢~~~~~~~~跟住夜晚同媽媽同寶寶一齊食..試左間新既pancake...不過我覺得麻麻~~倒數就簡單的在氹仔向觀光塔既海邊企係度....然後煙花一爆~就跟你說聲:happy撩牙!......簡單...但開心~元旦日:今日新一年新希望~第一餐就同左屋企人去左觀光塔飲茶~開心~其實開心真係可以好簡單~同到屋企人一齊食餐已經係啦~之後去左卡夫卡食佢d蛋糕....佢個綠茶蛋糕真係一級棒~雖然價錢$38有點貴亦很細~不過佢其他野就不敢恭維!!叫左壺茶飲....$42得一壺仲要無得翻沖....仲要唔好飲~唔係食蛋糕都唔會再去~(其實今日去都係因為係附近泊左車先去~順便的~加上今日唔使等位~)...食飽去左行新開的grand mart....d野好貴~果然係grand d~之後再去行800伴~~一天的活動~



新一年就用一餐中餐黎作為我今年既blog既新開始啦~今次去試了想試好耐的滿堂彩Beijing Kitchen~位於新濠天地COD入面...應該係Grand Hyatt哥邊既~電話:8868 1930

其實係正水舞間隔離~




雖然食中菜~但裏面裝修得都幾靚~






有一個開放式既廚房~




叫得做Beijing Kitchen都大約知食咩~但佢又有d四川菜食喎~




叫了老式果木烤鴨 半隻$268....有師傅即場片~其實好似要預訂架...不過果日我地想叫半隻...咁岩另外有人訂左半隻~咁我地就可以執死雞~




有3個醬汁配...一個甜醬..一個砂糖..一個好似係蒜蓉醬~而鴨都分3種食法的~最上哥碟係齋皮...佢個皮好似炸出黎咁既口感....其實第一野入口我係覺得幾好味的....不過再食既時候覺得漏到不能了!中間哥碟就係齋肉....第三碟就皮加肉....我諗皮加肉是最好吃的~因為齋食肉又好似好寡~但我唔太特別喜歡呢度既片皮鴨呢~




滿堂彩前菜盤(兩位用)任選四款前菜 $198....其實叫呢個係幾抵的...因為佢叫一個都成7..80蚊一個...咁當然你叫呢個盤每樣份量就少d啦~不過對我地第一次食黎講可以試多d嘛~




由左上開始講起...老麥醋海蜇頭 $108(單點).....呢個無得輸~好味!!!嫌少~~




右上是煙燻桂花魚柳 $75(單點)....呢個我點的....完全唔知點解自己會叫呢個!!!!我諗全因桂花控見到桂花二字!!!食落腥腥地...唔岩我口味~(呃左桂花控..我食唔到桂花味喎!!)




左下是糖醋烹小排骨 $80(單點)...隻醋味好好味~係類似黑醋哥隻味~可惜肉是非常的鞋....不建議食(可能正宗係要鞋..我唔知...不過我唔鐘意食鞋肉)




右下的是京味蟹肉皮凍 $78(單點).....睇個名好雷~不過食落無咩味~

食完呢4個前菜...我認為只有海蜇頭可以一吃~



四川酸菜魚 $165.....完全唔知點解我地會挑戰呢個餸!?!?!可能我地見有湯既物體可以飲埋....所以先叫....d魚片係幾滑的講真.....但四川style真係唔係幾岩我....而飲左d湯既物體仲令我個胃有d唔舒服~~




成晚唯一喜愛的!!京式豬肉鍋貼 $98.....樣又夠哂靚~而且咬下去有少許汁流出~~~幾好味~~~不過個價錢有點兒那個~味係幾好味~但我覺得唔係好值呢個價喎!!




北京炸醬拉麵 $90....無特別....仲覺得巧貴~




麻辣鴨絲涼麵 $90....辣辣地既花生醬....加上鴨絲....食完之後.....4個個胃一齊唔舒服............d麻醬超級"浪"胃




總結:野食真係......幾貴.......同埋可能我唔係好食慣川菜...唔係好頂得順.....我個人不嬲咩菜都鐘意食....睇黎繼墨西哥菜後又搵到一樣我唔係好鐘意既菜系.....就係川菜~不過叫做喲嘻呀~一齊試新野~






呢張真係幾好笑~~好似搶野食咁~






睇fb日日都有張相...

寫道:
聽說
今年陪你
倒數的人很重要
因為他
是和你一起
跨越1314的人
是真的嗎~~~~~~~~~
不得不佩服...
係數字上....d人可以諗到咁多好意頭既野!!!
簡直可以從商~~~~~
又可以話~正能量滿滿的呢~~



今日1月1日第一件好事~

就係又一件我認為好阻"定"既野成功交收了~~~
n年前買的osim按腳機~~~~
成功換回650mop~~~~~
夜晚又約左人交收~~~
換一支人地送俾我但個味唔岩我既hand cream~~
換回100mop~~~~
單日就換回750mop~~~
yeah~~~~
雖然話換物換番錢係好開心...
但罪魁禍首....係我自己!!
如果我唔買咁多無謂野其實係唔會有咁多野換~
我會在新一年好好反省!!
(因為約人交收約得成都係一件幾攰既事~)



希望我今年都會整年充滿滿滿既正能量~~

凡事都正面思維~~~~~
開心健康地做人~
那我爸媽就最開心了~
(今年就快踏入30歲大關...唔正面思維唔得~~~)



報時:距離澳洲探險自由行之旅2014仲有---79日~

hey~好恐怖呀~~~
踏入7字頭了~~~~~~~~
好緊張呀~~~~

40 則留言:

  1. 30……轉字頭,好正!
    好好享受這些曰子,計劃下:-P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~我唔想咁快呀~~~
      今年要有創舉~

      刪除
  2. °•♩¤。♪.♬。•☁:。★♫*°•♩❉。♪☆.♬。•☼⊹*°•☾。✬
    ☀╭══╮*¨•
    .╭╯ΘΘ ║•*¨*齊齊。.開心萬事得*・♡⊹*・❦
    .╰⊙═⊙╯•*°瞓得❥食得❥玩得❥開心萬事得*•
    ✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧∴❀∴✿∴♣∴♧∴❀∴✿
    █▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█•*¨*・゚。ʚïɞ・゚。❀¤ƸӜƷ
    █▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█___✿\(◕ヮ◕)/¸„ø¤º°¨❤
    •*♡ഐ •*♡ഐ •*♡ഐ •*♡ഐ •*♡ഐ •*
    窩心錫錫又快樂抱抱¤2Ѽ14•。.¤每一刻喇喂
    2Ѽ14•。.¤笑呵呵❤身體健康❤喜樂處處
    ღ✰ღೋღೋღೋღೋ ღೋღೋღೋ

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好~次次見到你留言都係開心的~

      刪除
  3. Happy new year ar ^.^
    新一年大家都要正能量滿滿喲~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀對呀~~~我要一整年都要有正面思維呢~~大家都加油呀~~~
      happy new year~~~

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 間野近水舞間, 就肯定會貴架啦, 如果味道麻麻, 真係唔值得去啦. 去食我上去食果間大煎堆好過啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你上次係邊度食架??香港哥間??

      刪除
  6. 嘩,真係多謝你介紹,一定唔會試呢間,貴兼冇特色。如果想食北京填鴨,可以試下香港IFC國金軒啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!!!真係唔好食~~
      國金軒喎~~~富豪飯堂黎架~~

      刪除
  7. 妳估book場咩、要執死雞!
    妳踏入30歲、快d揾番個人嫁咗去啦.........
    祝再妳新年快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakak~~咁唔係有咩形容詞好得過呢個呀~~~~
      30歲唔一定嫁架喎~
      多謝~

      刪除
  8. Baby, Happy New Year~~~
    新一年一定要健健康康呀~~~愛你~~~
    希望2014年可以見到你啦!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. happy new year呀~~~~
      你都係呀~~加油埋今年就ok架喇~~~挺你呀!!!!!!愛你too~~~~
      一定會的~~~~等你忙完我地就可以一齊玩喇~

      刪除
  9. ⌒2Ѽ14╮•。齊齊.¤笑呵呵❤身體健康❤
    福福福福福福福福福   福 
    福   福   福   福 
    福   福   福   福 
    福福福福福福福福福   福 
    福   福   福   福 
    福   福   福   福  福
    福福福福福福福福福 福 福 福
               福福福
     福福福福福福福    福
     福     福   福
     福     福  福
     福福福福福福福  福福福福福福
     福福福福福福福    福

    回覆刪除
  10. 我都係咩菜都想試下, 好唔好食都叫做試多樣野嘛 :)
    我上星期都試左一餐好特別o既分子料理, 小t咁喜歡食野, 妳應該會like, 間餐廳叫廚魔, o係灣仔, 寫左篇食評, 得閒o黎look look :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦~今次試過先知唔好味...因為我之前係覺得佢好好好好好味的~
      好~~~我黎你哥度搵下先~

      刪除
  11. 小t好young呀, 睇妳o既blog都知妳好多正能量, 祝妳來年更開心, 更健康 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 正能量係有好多既~~~
      不過已經不young喇~~~

      刪除
  12. 你餐滿堂彩睇落都唔係幾掂,嘥咗你啲quota啦,當試新嘢同話過我地知千祈唔好去囉。
    買嘢係真係好開心架,所以我都買埋好多無謂嘢,希望今年我會乖啦,因為要儲錢呀~~
    唔知係咪我怪呢,說實在,由2字變3字,我真係無咩感覺,仲要低能到成日唔記得自己幾多歲,haha~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦不過算啦~叫做試過~
      係啦~~~我都好鐘意玩儲錢遊戲架~~~一齊儲錢啦~~
      怪呀你~~~怪呀~~~堅怪~~~~~
      不過我都成日唔記得自己幾歲~~(係咪唔想大既藉口??)

      刪除
  13. cod 入面食價錢預左貴, 不過貴得黎味道麻麻, 咁就要諗諗, 多謝介紹
    by the way, 我睇過你寫去東京自由行blog, 可否請教一下, 因為我今年7月都會自己去自遊行(第一次) 想向你取經

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得麻麻啦~~但好多人都話好味架~~~各有口味啦~~~
      大家交流交流下啦~~歡迎~~~~你想問咩呀~~~~~~

      刪除
    2. 我買左7月機票, 係澳門飛成田機場, 我朋友會係池袋JR接我, 我唔係好識由成田機場應該搭咩去池袋係最好呢? 同埋係邊度買車飛架?

      刪除
    3. 仲有呢, 我唔想用匿名咁無禮貌架, 不過我咩AC都無, 所以不要介意
      我都係澳門人黎架, 學生妹一名

      刪除
  14. happy new year! 知道你去澳洲真係好呀, 因為我都係啱啱返嚟呀, 仲諗住學你寫番個BLOG, 不過都仲未有時間, 一返嚟就梗係要追番你D BLOG先啦 XXD 會唔會去tasmania呀? 我只係寫咗幾個TIPS, 有時間可以嚟睇睇 ^^ 請多多指教! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. happy new year~~~~~
      華~~好呀~~~~我想睇喎~~~想睇下有咩野玩~~因為我好多時去旅行都會上網搵料的~~~~我會去睇呀~
      我會去tasmania呀~~期待中~~

      刪除
  15. happy new year!!
    祝小t 你黎緊新一年繼續遨遊世界,享受美食和快樂人生﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. happy new year~~~~
      多謝你呀~~我都祝你身體健康呢~~

      刪除
  16. 呢餐又細碟又貴,仲要唔好味,真係戥你唔抵......
    啲相係咪近照?你好飽滿喎,個髮型想點?好彩有久違了的貞公子睇,好嘢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 華~點解你咁講完我都覺你係笑緊我既~
      唔係呀8月時影架~個頭咪杏兒個頭長左囉...我未去剪嘛哥時~
      貞公子係好憎久違了的呢幾個字的~

      刪除
    2. 邊有?真係戥你唔抵架
      會憎啲字咁特別?真係有個性,

      刪除
  17. Hi 小t,新架一年開始啦!仲有十個月後先䡛30 字頭,真係大個女喇!Beijing Kitchen ,我比門口同裏面裝修吸引到!,我諗住下次來澳門去食下呀?好彩妳話唔o.k.乍!我又唔駛去喇!同鍾意架人一齊去倒數係好正架!妳真係好勁喎?成日都有人要妳d舊嘢!我在祝妳2014 年每一日都健康同怏怏楽楽過啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我d舊野仲係好新所以有人要

      刪除
  18. HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!!!!
    呢間BEIJING KITCHEN D 野食都真係幾唔掂下wor,尤其個麻辣鴨絲...yi....仲要收貢貴..要"交叉"佢ar!
    你真係好勁ar, 又將d舊物換到錢...我屋企都有好多野買左又唔用..如果呢邊都有貢既平台就好lu..
    不過可能有我又冇留意la...hehehe..
    新一年我都要好好節制..停一停..諗一諗先好買

    回覆刪除
    回覆
    1. happy new year~~~~
      無錯~~~~食過一之我唔會再食~~~恐怖~~會胃痛架~~~
      我諗香港實有既~不過你地地方大過我地~交收可能都好麻煩喎~我地勝在地方細細~交收都方便~
      我同你都係~~~

      刪除