2014年1月14日 星期二

孖八-二零一三年九月

唉~雖然我成日好似好開心咁~我都成日叫自己要開心d~但係我今日真係唔開心喎~~~~~~~工作上既野真係好煩心~如果以後都係哥邊.....我無法想像....對自己工作上既自信HP值降到零..................



朗公子隻孖八大個左一個月喇~有無醒目左呀~




根本就唔使買玩具俾佢啦~玩飲管玩得咁開心~叫佢都唔應~




玩玩下無啦啦唔見左佢靜哂....點知佢係梳化手柄塊被上面訓著左!!!見到你訓覺個樣咁樣真係好想打獲你~~~懶冧咁樣~~事實上我地係佢隔離笑左佢超耐~~~~佢都無反應~~




諗緊咩呀~咁苦惱托哂頭咁~




孖八:媽媽教我要識保護自己~.......呢隻貓真係好鬼多鋪屎!!




乜咁既鋪屎都訓到既咩!?!?!?你其實係咪人黎架?




衰野先會俾人影到架~~~~




呢張好搞笑呀~~孖八玩膠馬~~~(一睇就知被迫玩~~)




初頭又扮野唔望我~喵一聲之後就搶食~~~~仲要用雙手搶食!!




追住食個樣好得意呀~~~~~~~~~~~~~~~~~




姐姐~~我要食~~(伸手搶~)





這是他們母子間的親子活動~佢話好痛但又俾佢咬喎~好似奶咀咁~孖八又好鐘意用手攬住佢然後用後腿狂踏佢~佢主人話好鐘意咁樣好舒服~~~~愛愛~~~真係好似抱住bb咁~




你比起上一個真係大隻左超多!!好似隻狗咁大!!!但你只係一隻幾個月大既貓仔咋喎~





為你地介紹另一個帥哥~佢叫初八~佢真係狗咁大隻!!!超肥...不過仍好串架~唔係個個叫佢都落黎~佢都係望一望我就唔理我喇~~~我阿媽直頭叫佢都唔望~~






2014/01/14的開心事:
唔.....如果點都要我諗一樣...
咁就.....
今晚約左舊同學食飯....可以食日本野囉...
可以食三文魚腩囉....
但缺點係...今日心情唔好同埋咁凍我唔想出街
我真係超乖...出去食飯都寫埋Blog~



報時:距離澳洲探險自由行之旅2014仲有---66日~
係喎...我仲未搞網上簽證喎......

33 則留言:

  1. 我覆完電郵出門行街市才去超市呢
    開心每一天喔。.❉時間就很快過喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 噚日真係有d唔開心~今日先好番少少~

      刪除
  2. 小T,加油呀!點解妳可以影到隻猫咁可愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝~
      哈哈~~其實我影左好多張先有一張好的~

      刪除
  3. 好似無咁怕人喎
    定係你地嘈住佢,特登唔so你地^^

    回覆刪除
  4. 工作上嘅嘢難你唔到嘅,加油.
    乜孖8真係得意到咁交關.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉~我都唔知呀~~d野越黎越煩~
      wakaakak~我幫你轉達俾朗公子知~

      刪除
  5. 我諗妳現在係過渡期~~~未適應新工作、妳好快就會上手啦。~~~妳係叻叻小t嗎!
    Take a easy~~~~Don't worry be happy(^_^).......妳去食番d好嘢、就會好快忘記唔開心嘅事啦..ok

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全唔適應呀....我好驚我太笨...不過都係錯誤中學習中

      刪除
    2. 唔好睇低自已啦~~~努力

      刪除
    3. 我有架~自信有番少少咁多喇~

      刪除
  6. 又見到孖8出場,大隻咗好多呀,好qqqqqqqqqqqqqqqqqqqq啦
    收咗工就將d煩嘢掉晒佢啦,新工種初初做一定係有d難度,正所謂萬事起頭難,做耐咗就慣啦,唔屎無晒信心喎,你d粉絲一定支持你架,add oil x 10000000000000000 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀大個仔左好多呀~~
      我都知~不過仲未適應~苦惱中~
      唯有從錯誤中學習啦~

      刪除
  7. 孖八好得意呀! 佢好似畫左黑色眼影咁 >^^> 肚仔白雪雪好想摸下 ;D

    And about work, take it easy, 初初係咁, 其實喺乜野階段都有新野學

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~佢唔爪人哥時都幾得意既~

      刪除
  8. 小t真係好乖出街食完飯都寫blog 抵讚 咁你要再乖dd 唔開心一陣好啦 加油!!!
    孖八真係大咗好多 之前好似豆丁咁 而家大咗又好玩咗〜〜〜

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~我好乖架~知喇~我會努力架喇~
      係呀~~~成隻狗仔咁大~

      刪除
  9. 養得貓貓既, 手臂上多數有多少戰績架啦.

    回覆刪除
  10. 又黎留個msg先.....
    我都為d工作野好煩ar...d客又橫蠻無理..真係勁討厭...不過自己諗清楚..又茅理由為d 貢既low b 唔開心. 而你學新野當然都要有適應期la, 總之盡左自己責任就算,其他我地都control唔到, 要be happy 呢
    孖8真係好得意呀..好人仔ar..wakakakak..yi..原來仲有隻"初8" tim gar, 佢地2個夾唔夾到ar? ha..ha..

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...d客真係勁煩呀...唔知佢地想點囉....無理取鬧既...
      我都唯有從錯誤中學習咋...希望做到啦
      佢好似隻狗咁哈哈~~佢地兩個好似打過交呀~~大家唔鐘意大家~

      刪除
  11. 孖八好QQ~~~
    BABY~~開心返D未呀>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 好番少少啦~我要從錯誤中學習~

      刪除
  12. 加油啦,上咗手就唔會咁愁架嘞
    孖八好可愛呀,真係好想同佢玩~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道....不過要慢慢學習...唉~
      佢呢排有d梅梅地呀~好番我再去同佢玩先~

      刪除
  13. Hi,小T孖八大咗好多喎!是否工作上唔開心喇!孖八玩馬個表情好得意!工作上難唔到妳架!加油、加油!bye!!!

    回覆刪除
  14. 工作總會有順利和唔順利,加油啦!
    孖八好可愛!

    回覆刪除
  15. 孖八真係大個左好多喎
    好精靈呢!!!!

    回覆刪除