2014年1月15日 星期三

新記美食

其實今日我都做錯過一件好錯既低級錯誤....好彩我既指導員係旁邊睇住我先無犯下呢個超級低級錯誤.....但我今日錯左又反而無噚日咁唔開心喎~~好啦~~我會好好學好的~從錯誤中學習再成長~~加油~~頭先臨放工前開左次會....其實結果真係好無謂~~.....有個平時唔爆粗既同事說了句:x..多x餘既



hehe~好開心我終於係澳門搵到間好好味既車仔麵喇~(重點係我食過咁多次都無肚痛同埋平過上一次的~)...就係香港開過黎既新記美食喇~好似有blog友同我講呢間係銅鑼灣好出名的又好好味的...(好似~)......地址:澳門氹仔大連街至尊花城麗晶閣地下P鋪....電話:2884 4624





幾好~自己一人劃一張~想食咩就畫咩~而且價錢一d都唔貴~只係8蚊一款咋!!!!!!原來呢間野好左好多年架喇~我一直都唔知~多謝阿sam同大比話我地知咋~~~~




牛蒡茶 $10.....我每一次黎都飲架喎~雖然同車仔麵一d都唔夾~但我覺得好好飲喎~




仲有~~~我每一次去食都係食撈油麵的~~(車仔麵一定要食油麵~~我的堅持~~)......wow~講下佢d餸先~~蘿蔔(無得輸~堅正~~好甜~~無渣~~).....辣豬紅(好味呀~~嫩嫩的~~)....燒賣(一舊粉..唔好味~).....加埋個麵...4樣野...先$32!!!!撈麵加$2即$34!!!!!好抵呀~~~~~~~~仲點推介...佢個辣真係驚為天人呀!!!好好味!!!!




辣豬皮(正!!!!!!!!!!!!!!!!!).....雞腳(鹵得好好味~).....黑木耳(夠爽脆~)




之後都食過無數咁多次~每次都有保證!!






仲有試過叫蘿蔔牛什 $32.....唔係唔好味...係太少!!!佢d牛筋真係一百級推介呀!!!!堅正呀!!!!

超級喜歡車仔麵~超級喜歡新記~因為選擇夠哂多~~~又好味~弓大



咁岩有一次食完~過橋哥時撞岩放煙花呀~~咁睇都係第一次~~~又幾靚喎~~~~~







今個禮拜極之想睇一套戲...
叫老爆伴郎團~~~~羅拔迪尼路演的~~
睇名都覺好笑~~~~就快落畫喇~~
要快快去看~~



2014/01/15的開心事:
絕對同食有關...今朝開會..
我好頹咁去買左個咖哩魚片包(個袋仲有個杯麵呀下~)..
點知打開電話睇...i打給我~~~~
佢呢個時候打俾我一定係問我食唔食肥仔記的!!!!
番到公司....i未番到..
杯麵梗係唔食啦~~包我又唔捨得放棄~
所以問個同事..你咁少野食不如我俾半個包你啦~~
於是我食左半個包....再加一個雞翼米中辣...
好味到呀~~~~食食下另一個同事又同我講...
你食得既...幫我食埋個薯餅啦唔該你..
咁呀...好啦~~~~~~~~~~~
(我隔左3個鐘之後再食~~唔使咁驚~)
今晚媽媽又整左蒜蓉蒸蝦喎~~hehe~~



報時:距離澳洲探險自由行之旅2014仲有---65日~

28 則留言:

  1. 拿,冰今晚米幾乖囉!

    回覆刪除
  2. 哈哈哈~~~我今日都食左薯餅~~~
    我食車仔面都係食油面架baby >3<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦~考試係要食好d架~~
      我地真係夾~~yeah~~

      刪除
  3. D餸8蚊一款、好似貴過香港喎~~~~香港好似D餸5蚊一款喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~澳門食野係貴過香港架~你信啦依家~

      刪除
    2. 咁又全部、起碼自助餐平香港嗎~

      刪除
    3. 我覺得澳門d自助餐都係麻麻~自從星際無左之後就唔想食~~因為佢d蠔最正~

      刪除
  4. 前日起我個BLOG以傻傻地呀...D公仔圖又唔出呢
    真係怪怪啊...你們看到留言消失了...不過我看到你們留言
    一係你們看到自己留言呢...我就看不到你們留言

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會係你哥篇blog太多留言呀??你試下寫新一篇~(我有私心~)

      刪除
  5. 無錯....食車仔麵我都首選油麵,我公司附近果間三個餸連麵28蚊加餸就4-5蚊,你呢間貴咗d,不過好食就唔緊要啦,食得開心就得啦
    工作時放鬆心情,越緊張越死架,努力.....................

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係你地平一蚊一款~不過加埋就3餸麵平我地4蚊架喇~~都好食既呢間..同埋依家澳門食野貴左好多呀...呢間對我黎講已經算係平~
      我有盡量放鬆的~

      刪除
  6. 車仔面我要食米粉既, 唔知點解
    如果你去開香港要左causeway bay 糖街小巴站邊既'榮記' 都好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每人都有唔同既嚐好~食其他時我都好鐘意米粉的~
      wow~等我下次去睇下先~

      刪除
  7. next time when i come back to macau, take me there la.

    Your cousin, mui G

    回覆刪除
    回覆
    1. wow~你第一次黎我新blog呢~好呀~不過都要等你生埋bb先得囉~

      刪除
  8. 牛筋正呀,巧多骨膠原呀~~
    去食車仔麵我次次都叫粗麵, yummy.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鐘意食牛筋呀~~好正~~
      大家都有唔同嚐好呀~

      刪除
  9. 好耐無食過車仔麵啦,但新記成日都好逼人,所以都唔係好願冬天去食。
    堅想試你講嗰間肥仔記囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地澳門哥間就唔算多人~次次去食都唔使排~可能d人多外賣~
      wakakak~肥仔記係我最愛~

      刪除
  10. Hi,小t.現在心情好番d未呀?新記美食、香港間分店超多人!我住附近都有兩間車仔麫店!價錢四款收$35仲送汽水呀!但新記款色多好多!所以價錢一定貴d 喇!澳門平日都有煙花放架?老爆伴郎團,羅抜迪尼路演笑片都o.k.喎!巧巧笑架、快d 去䏲喇!小t.妳真係好食得喎!但又唔肥!bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔記得哥日點解燒煙花...可能係煙花比賽哥時

      刪除
  11. 牛蒡茶,好有心思!健康車仔麵~~~~~~
    雖然少食,都好想試下D牛筋。
    咖哩魚片包?未試過喎~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛蒡茶真係好正~
      牛筋我大愛呀~林林香香的~
      我係普通麵包鋪買咋~

      刪除
  12. 去親銅鑼灣都係食另一間車仔麵......你呢間好似唔係咁易行去咁喎.......你嘅堅持唔食油麵同我相反,我係一定唔會食油麵,一次都未食過(唔好白痴咁問未食過又乜乜物物呀吓)
    一朝早咁多人質你食嘢,知你唔想架啦,真係命苦......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知呀我次次都係有人揸車去既~咁你食車仔麵會食咩?
      哈哈~~佢地都係錫我je~

      刪除
    2. 真係幸福次次車你去......9成9係食河粉8成魚蛋大腸豬皮雞翼尖

      刪除
    3. 如果得我自己一個人就唔會去到咁遠囉~~~~
      豬皮我都like呀~~超索汁~~

      刪除