2014年1月24日 星期五

自製生日禮物(3)

今日又因為某原因~我又可以返回自己哥邊~~~~算係過左一個開心星期五~~~~~~~放左工...番屋企換好衫~即刻衝過去麥公子新居~之前未裝修好已經上過去一次~今次入伙後首次參觀~~~真係整得好好呀~~~~全部位都好fit~而且仲係麥爸爸做的裝修~全部又靚又實用~好幸福的女兒呢~~~~窩係佢家中唔捨得走~~~所以依家先寫blog~~~~~~~~



要講講我舊年送咩俾毛寶豬做生日禮物先~咁呢~佢生日我今年又諗唔到送咩實體生日禮物俾佢...佢就自己諗左樣叫我送俾佢....於是我就用自己個狗仔腦整樣小手工俾佢啦~材料就係呢d喇~唔好話我知你已經估到我想整咩喎~我驚架喎~




跟住就畫左紙樣先啦~因為一落手就剪..我無咩信心~~如果呢度就估到我整咩你又真係好叻~




wakakkakaka~好喇~真係剪喇今次~~~所以配件都剪好哂喇~~~要估到就一d都唔難喇今次~~~




好喇~再幫佢組合~件衫仔就要縫線~咪睇好似整呢d野好易.....件衫縫線縫左我超耐.....雖然話唔縫條邊都ok...但縫左又真係靚d嘛~




要將佢地合埋一齊喇~~~~~~黃色小人初步誕生~~~(壞蛋獎門人哥d minions呀~~).......當時我仲未諗到要幫佢地整咩口好....一邊係t(即係我)...一邊係m(即係毛寶)黎架~~~於是我就將我地個樣代入~~~呢個其實係一張卡黎架~底面打開就會見哂佢地兩個~~~不過咁樣會一個有腳一個無腳~~~wakakakak~








yeah~連個口都整埋喇~~~~~~~似唔似我地呀~~~~~





精唔精緻呀我整得~~~~~黃色小人真係好搞野~~~我見到佢地就想笑~~~這是t和m的minions~~~~



內頁就這樣的~~~~可以寫野做生日卡~~~




咁上一篇就講我地去左食酒店泰國餐嘆完~我地就番毛寶家切生日蛋糕了~~~生日蛋糕我係去食中午飯前偷偷先去酒店買個件裝的拿破崙先拿去毛寶家~~~所以我上一篇就講話我有早d出門口去預備就係咁解~~生日快樂呀毛寶寶~~~~*3*鍚啖先~~~~




哈哈~~費事淨係送生日卡俾佢~我仲特登買左對好靚既襪俾佢~包得靚靚咁~(仲要係用廢紙咁都叫包得靚靚~~)




一睇我就知你好鐘意t minion同m minion啦~~~~










我地個樣係咪好夾呀~~~






2014/01/24的開心事:
一定係去麥公子家開大食會啦~
好開心呀~~~~
有好多野食~~~~麥公子煲既雜菜湯好好飲呀~~
我飲左好多~~~~
成檯野食~~~我地真係超癲~~~
傾計傾到笑到喉嚨就黎爛~~~
真開心~~~作為一周既結尾~唔錯~



呢個星期六同日都係同屋企人食團年飯~
一日係自助餐一日係食中菜~
好開心~
新年就到了~
開始感覺到新年的氣氛了~
加上今年新年放5日半的假~
真心開心~~~~~~~~~~~~~~~~



報時:距離澳洲探險自由行之旅2014仲有---56日~
報時:距離吉隆坡慶生自由行之旅2014仲有---83日~

33 則留言:

  1. 自製禮物好得意呀,呢份心意係無價架,毛宝一定好開心^^
    同老友聚會永遠都係最開心,傾極都傾唔完,笑極都笑唔飽:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~佢有話我知佢好鐘意囉~~
      無錯~傾到唔捨得走~

      刪除
  2. 你是天才!你真是天才!!you're a fucking genius!!!
    返工返得唔開心嘅日子希望你快啲捱過哂佢啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦~好少你咁熱烈讚我喎~所以我覺得你好真心呀今次讚得~
      好多謝你呀~~~~~咁關心我~~~

      刪除
    2. 咁真係勁,勁在想抄自問都冇能力抄到.
      返工返得唔開心時間係好難過......

      刪除
    3. 點會呀~俾心機整一定整到架~信我~我都整到既野都唔係好難je~最緊要係哥份心思~
      呢句就真既......真係好難捱...又唔開心喎

      刪除
    4. 我啲手工好渣,整唔嚟......上年抄你嗰張生日卡都整到我屎,同埋俾咗佢之後都冇回響

      刪除
  3. 一睇啲色,同夾埋毛寶既taste,我真係知你想整乜架。你唔駛驚,我只係比較明白小朋友心情唧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 華!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!你好犀利呀!!!!!!!!!估唔到你估得中~

      刪除
  4. 黃色小人好cute呀!真叻女.
    新年真係好開心,以前後生一啲都唔鍾意,覺得好煩,啲人走黎走去咁.伊家年紀大,唔駛點郁喇,就勁歡喜囉,氣氛好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakak~我都覺得自己整得唔錯~
      係啦~原來熱熱鬧鬧講句恭喜發財都幾開心~

      刪除
  5. 好靚呀~~~我都好鍾意minion架^_^
    baby好有心思呢 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀baby~~唔知你係澳門玩得開唔開心呢~

      刪除
  6. 好有心思呢﹗收到真係好開心﹗

    回覆刪除
  7. 小T好有心機整, 咁我有冇份架?
    假如到威尼斯 點樣有機會望見妳的真人呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到我d卡有人咁欣賞呀~你鐘意咩公仔架~
      哈哈~都試過有香港blog友話撞到我架~我成日都行街既~

      刪除
  8. 妳都有少少藝術天分喎~~~~

    回覆刪除
  9. MY █▄♡vE 好姊妹...噚曰和今天都係回暖的天氣...真舒服
    真係呢...噚晚個blogspot有D壞壞地
    一時回覆到...一時回覆不到...只後完全入唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦~暖番d都好~唔使凍冰冰咁~
      我以為得我一個係咁添~好彩你做證~

      刪除
  10. 好叻呀小T,你整得好靚呀,LIKE x 100000000000000000
    補祝毛寶生日快樂呀 ^3^

    回覆刪除
  11. 好有心機,
    整得好似,見妳朋友收到,
    咁開心!辛苦啲都抵:-):-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀~整得咁辛苦都係想佢鐘意je~其他抵番哂~

      刪除
  12. 喂,好有心機喎,好得意囉~~
    我星期日都食咗團年飯,好難食呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~多謝你既讚賞呢~
      你食左咩呀??

      刪除
  13. Hi,小t 妳真係好叻女喎!首先㳟喜麥公子新居入伙喇!毛寶收到妳咁有心意又得意禮物一定好開心喇!妳整個公仔,我地香港年宵都有得賣架!澳門有年宵市場行嗎?點解澳門有咁長架新年期假放架!幸福!有冇人叫妳做天才丅呀!新年妳會去其她公子拜年嗎?bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有年宵不過我好少行..因為都無咩岩買又迫

      刪除
  14. You did an excellent job, the gift is very nice.

    回覆刪除
  15. 你手作既公仔超得意呀~~~~我最初以為你整黎係比毛寶帶住周圍影相架~~估唔到係一張咭, 你真係好叻同好有心機~~

    回覆刪除