2013年11月5日 星期二

光影遺跡

10幾日大假之後既第一日開工大吉~騎呢人都有唔少~不過頂得順就算無事~所以今日都仲可以叫做順利~~~~yeah~~~我依家期待緊明天~~~因為小i說要請我吃肥仔記呀~~~~點算呀~~~~好開心呀~~~~~我驚我訓唔著~~~~~



前排5月的時候...文化局係塔石既衛生中心度~搞左個光影遺跡~就好似之前既光影大三巴咁~用光黎投射係建築物黎做效果~上次係大三巴咁大面積~估唔到塔石衛生中心咁細都ok喎~




開始了~排到第一行睇呀今次~~叻仔~一系列的圖案~







呢part整到真係d門好似歪哂咁~~~~~



真係整到好似d波跌緊出黎~~~



呢part有一點點的似candy crush~




其實都幾得意架~又唔使錢~同上次光影大三巴又各有不同喎~但大三巴就有澳門特色一d啦~不過都值得一看~希望出年再搞~









之前威尼斯人搞左個葡萄酒美食節...我諗佢係想抄香港哥個(我之前一直想去的那個wine and dine~依家好似有~).......不過佢得20檔...我諗同香港無得比.....而且選擇又唔多.....價錢又貴....$30得一小杯又無得俾人試下先.....其中一檔佢話:咪就係俾$30試囉.......華...串到~~唔怪得唔俾我地試....原來都唔好飲既~~......明顯搞得眼高手低~好彩毛寶有"非屎"....識得其中一檔....個哥哥俾我地狂試佢d意大利汽酒~~~~~~好正~~我地都有幫襯~~~佢仲要買二送三~~~~~所以我地都買左少少野食送酒~~~希望下年搞得好d啦~







救命~
一番到去....
好多人都話我....肥左...
皮膚衰左....
事實上........係真架~~~~
我去南非哥時酒店有磅.....我磅過係平時既磅數..
但係番到黎勁食8日之後...
(因為南非無野好食...所以番到黎先狂吃~)
我噚日再磅......同之前差成6..7磅喎!!!!!!
有無咁誇張呀???
不過我自己都知架喇..因為今朝件制服..
真係一d空位都無.......................................



噚日睇完彊屍...
我.....有少少訓得唔好.........
我噚晚開始睇半澤直樹呀~~
好似好緊張呀~~~快快追先~~



我攞齊哂南非d相喇~~
出南非blog指日可待~

26 則留言:

  1. 你咁遲先睇半澤既, 我睇晒好耐啦. 家陣剛睇完女版Doctor X, 睇緊男版.

    回覆刪除
    回覆
    1. wakaka~因為之前諗住down黎係機上面睇~點知又太多野睇~~
      番到黎又太忙~所以依家先開始追~~

      刪除
  2. 香港個美酒佳餚節啱啱完咗,
    都喺收$30,我都有去,
    都搞得幾好,好多檔都有試食,我試咗好多酒
    喺中環好方便,妳下年過嚟玩呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 小t : 唔 好意思, 瓖借個位同霸路 講幾句. :p 因為佢用Google+ 我唔 可以直接同佢講. 唔該晒 !!
      霸路兄: 小肥一直睇到你用copy & paste 方法將YB 嘅舊POST 搬過嚟Blogspot. 但系, 你用緊嘅方法唔work. 因為, 你post 嘅相, 條link 仍然 系 [http://blog.yimg.com/ . . ] . 你用mouse 指住張相,右click 內容就睇到. 所以, 12月後 d 相一樣會[死圖}. 你再去 Koosan 度睇多次, 用用copy & paste 方法將YB 嘅舊POST 搬過嚟Blogspot ~ 中間要先paste 落Google Doc, 發佈, 再喺Google Doc copy, paste 落Blogspot ~ 咁樣, d 相嘅 link 先會轉落google, 唔 再系YB. 唔好介意小肥多事. 謝謝

      刪除
    2. 霸路:
      下~~原來完左喇~~~~
      我都知香港搞得實好好多啦~~~~又夠大地方~~~
      不過又撞唔岩時間黎~~可惜~~

      刪除
    3. 小肥:當初都係全靠你提點呢~

      刪除
    4. 嘿, 香港個美酒佳餚節我都有去 . . 今年喺中環, 玩到晚上12點架 ^0^

      刪除
    5. 可惜我仲係同佢無緣~~~

      刪除
  3. MY █▄ϑVҼ 好姊妹•*今天我忙完了•*明天再忙裝窗沙呢
    •*明天真係開始忙好多天不見呢
    不過快樂時間過得好快的•*話咁快一星期後再見

    回覆刪除
  4. 雖然呢個光影遺跡細細地but都幾靚喎
    放假係咁喇,食玩瞓,肥咗,唔緊要,返番工就會瘦返,尤其你成日遇到d騎呢客,激都激到瘦哂^^
    不過咁,遇到騎呢客咪當係笑話囉,千祈唔好紋!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~我覺得都幾特別~~值得一睇~
      wakakakaka~~我係為食我認架喇~不過依家知衰喇~希望救得番啦~~~~
      wakaakakaakakka~~~~~~
      咁又係...唔係真係命都短幾年~

      刪除
  5. 光影遺跡幾好睇喎~~~~有d似外星人在地球整果d圖案
    妳係講戒酒咩~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~係幾值得一睇架~~~~
      戒酒?!?!?!我有咁講過????我都唔係成日飲~得閒飲少少無妨~~

      刪除
  6. 光影遺跡都幾得意喎。
    我見到我大愛既ham、canele同埋cheese,流晒口水呀。
    8日肥6、7磅,太誇了吧,一係個磅呃你,一係你水腫,試下飲啲去腫既嘢吖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~我覺得幾好睇~
      ham同cheese我都愛到不得了~~仲要有酒送下~~一樂也~~
      我都唔知呀...我唔敢再上磅住~~(好彩我家無磅~)

      刪除
  7. 乜你返左黎我都唔知?死喇,有腦退化症!有遊記睇未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻豬我番左黎成個幾禮拜囉~~~~
      就快有得睇喇~~整理中~~

      刪除
  8. 好期待你既南非blog呀呀呀!

    回覆刪除
  9. 光影遺跡值得睇吓,幾時再有?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對上一次既光影大三巴係前年....我懷疑佢無一定時間做~
      下次有我提早話你知~

      刪除
  10. Hi 小t,今晩又有人請妳食飯喎!琴晩訓唔訓得著呀!光影遣跡好正喎!明年會再搞嗎?原來威尼斯人搞咗美酒節呀!香港上個月又搞咗個美酒節!其實妳一d 都唔肥呀!著住厚外套跑屋企樓梯上落跑、好有效減肥方法!半澤直樹我都有睇!o.k.架!bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知佢出年搞唔搞呀...因為佢又唔係年年有..下次有通知大家
      我又懶喎....

      刪除