2013年11月6日 星期三

熊出沒燒烤料理

哈哈~~~今朝食左我朝思暮想~夢寐以求既肥仔記雙雞翼薯仔米中辣~~~多謝小i請我吃呢~~~我覺得小i去買的特別好味架~~~唔知點解呢~~~~~朝早食到咁飽~我中午諗住乖乖的回家吃白麵包的....但係...咁岩線今日同朗公子一齊放點半....朗公子話係天狗蝕日喎~一定要同我出去食....所以....我跟左佢出去食拉麵~~~~~~~~好開心~~~~仲走左去自由行d野睇睇~朗公子問我:咁快又睇定出年呀??...我:唔係呀~我upgrade下自己d旅遊資訊之嘛~~~~哈哈~~其實我成日都攞黎睇的~~等自己keep住愉快的心情嘛~



澳門食任食烤肉既地方真係唔多~呢個以日式燒肉放題做主打既熊出沒燒烤料理係幾個月前開張~咁就去試下~....地址:澳門沙梨頭52AB楚昌大廈B....電話:2895 7168.....我諗最好訂位...我地食哥時食到9點幾10點仲有人等....依家我唔知呀下~價錢係成人:$228/兩小時.....如6點前或10後入座就成人:$198/兩小時.....都幾貴喎~之前見好多同事係fb洗板去左呢間野食....去試下囉~
最鐘意d女仔食野食得個樣咁狠勁~




咁佢除左烤肉之外仲有好多其他野叫既~例如刺身..鐵板燒..炸物..沙律..壽司..甜品之類之類~未見過任食咁多張紙叫野食~不過望到眼都花~坐得一d都唔舒服...超窄位~



其實叫野食既品種選擇幾多既...刺身都有多種選擇



當日就每兩人送一隻龍蝦~都幾大隻下~



不過我第一次見.....燒烤爐要墊住張紙燒?!?!好似話洗碗哥個野發哂爛炸話唔洗燒烤塊野喎....於是墊紙燒....但我想講令人燒得好唔方便囉!!!d野成日郁黎郁去!!!!!仲有張紙又唔係襟燒...超易燶!!



牛肉既種類非常多!不過唔算特別太好食..牛味亦唔見得太多~




海鮮都有d平昤見唔到既選擇...帶子呀....大蝦呀...不過都係哥句.....無鮮味!!!叫左一次都無翻叫囉




刺身.....味道還可以...我已經降低左我既要求....同埋幾薄片下~



壽司同卷物都係好一般般~






沙律算係幾好味既一樣...但唔使煮的...



炸物算係幾唔錯~




最後終於食到甜品......哥個和菓子難食到不得了~~個皮超硬.....綠茶雪糕比較好!!
總括黎講:任食既野都係信唔過!!!200幾蚊仲要加一我可以去d好少少既日本餐食....仲要坐到我腰骨痛哥下衰....所以俾我列為無下次之選~一句講哂~唔推介~





今日天陰陰...
我有點頭痛~
不過食左藥....又好了一點~



南非之旅就快出~~~
請耐心等候~~~~~~

40 則留言:

  1. 好期待妳嘅南非之旅呀。

    回覆刪除
  2. 有人請我吃嘢~~~我都覺得特別好味啦......
    燒烤爐要墊住張紙嚟燒.....古古怪怪~~~~~叫烤嘢食多d喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~咁又係~~~可能真係因為咁正d添~~~
      係啦好古怪呀搞到人燒得唔起勁!!

      刪除
  3. 我之前o係香港食過間放題叫熊場~~~
    又係熊人logo~~~佢地係咪兄弟黎架XDDDD?
    o個張紙真係十級古怪~~~見到都唔想燒~~~~ hahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakaka~唔知係咪呢~~~~
      我係成日好驚張紙會燒著~

      刪除
  4. 今天我又忙完了•*裝好窗沙呢
    MY █▄ϑVҼ 好姊妹•*不過明天忙其他事呢
    等多一星期先見到•*好快咋•*

    回覆刪除
  5. 圖1....你地個樣好入戲呀~~~~wakakakaka

    回覆刪除
  6. 舖錫紙會好D~哈哈。
    期待南非扑文呀~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎~~哈哈~~好似去燒野食咁~~
      努力中~

      刪除
  7. hahahaha, 你個扁咀樣巧搞笑喎
    d 食物睇個樣幾得咁,估唔到原來................, 不過放題好多時都將價就貨,香港果d都係咁,多嘢食不過唔叫好食!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakaka~我入戲嘛~
      我開頭睇佢張點餐紙都覺得好ok...但食落......

      刪除
  8. 見你講到對個肥仔記咁期待 整到我都好期待添 你幾時放上嚟呀 好想見識吓呀 我是喜歡雞翼的 :)
    南非南非南非

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakak~咁你快d係美國過黎食啦~~唉呀~~我無影相呀~~

      刪除
  9. 你就好喇!可以成日去旅遊好羨慕呀! 我想問呢你有無價格又或者有咩買機票既方法會平嫁?! 我朋友出年3 月係沖繩結婚, 我知有人話買定幾個月後機票會平d,你有無咩介紹呀? thank very much ar!! 期待你的南非之旅!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~旅行是我的營養補充品~~~~~
      其實都無咩方法架~我都係上網狂睇d航空公司架咋~睇下有無特價做囉~~~格下價咁~~
      咁佢包唔包你住宿??唔包一係試下上東瀛遊睇下d沖繩既package睇下抵唔抵~
      我努力寫文中~~

      刪除
  10. 講到我都想食多次肥仔記,可惜又係難搵+會蕩失路嘅舖嚟......
    熊出沒唔睇旁白啲嘢食同疊紙望落幾吸引,但,再睇日燒唔用網燒+燒烤加張紙咁笨x+解釋咁戇x,呢間嘢真係唔駛去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 食啦食啦~都唔怕難認路呀~~係澳督府條斜路上去轉左就係喇喎~慈幼學校隔離~~
      關d解釋咩事呢請問大叔?

      刪除
    2. 上次千辛萬苦搵到慈幼仁都見呂到肥仔記,亂行先撞到咋,走嗰陣又唔知點解去丁街市見到笑姐燒烤未開添.....
      一間食肆容許洗碗嗰個發爛渣,繼而妥協做出鋪張紙燒咁怪異嘅行為,唔駛再講啦

      刪除
    3. 唔係下話.....係隔離咋喎...咁都見唔到~~~~~街市d野無咁早開架~
      哈哈...我以為你話緊我講解得有問題~~~~咁確係怪既~~

      刪除
  11. 回覆
    1. 哈哈~~唔係呀呢餐係5月哥時架~~

      刪除
  12. 大家都食得開懷,係堅開心架~~
    自助餐我都唔太like,更唔like日式放題,因為次次都唔好食既,加多少少錢可以食得好好多。無咁多quota (我話我,你仲後生,呵呵),重質好過重量囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~~我最鐘意我d朋友食得既~~~
      係呀...自助餐如果無生蠔食我係完全唔會諗....加上d日式放題上次黎香港食過田舍家我已經死心~

      刪除
  13. 放張紙來燒的烤都係第一次見, 多謝小t讓我大開眼界 :)

    去南非玩咁正?!! 好想快D有得睇呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你blog的website係咩呀~~~可否給我呀~好耐無黎過探你了~~~
      係呀...呢間野確係怪~~~~
      下個星期一準時出南非文~~

      刪除
    2. www.kenmerry.com (骨子內是 www.kenmerry.blogspot.com), 歡迎光臨, 近期仲寫緊3月的澳洲之旅, 超慢 XD

      刪除
    3. 加左你喇~~我會去探你的~~~

      刪除
  14. 哈哈~thank anyway...i will search more the airline...不過我睇完你個冰島之旅又好想去 ar!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冰島真係好好玩架~我地會計劃去多一次~~~

      刪除
  15. 現在我出來遊玩時, 無哂胃口, 我係LAS VEGAS 見到有任飲SUSHI, 都無去食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢~唔緊要啦~~番到去加拿大先再食番夠本啦~~可能唔習慣呀~

      刪除
  16. 小t真有咀勁. 美味豐富又一餐.

    回覆刪除
  17. 雖然係貴左小小
    但有好多野食喎

    回覆刪除