2013年11月15日 星期五

南非觀獸美食之旅2013-10-21~22第一,二天Part 4(晴天)

噚晚去左賀凱公子牛一~一放工就衝去黑沙環哥頭既石獅賀一賀佢~不過我乖呀我無飲啤酒架~淨係飲可樂咋~~(其實飲凍野都唔岩~)...呢幾晚訓覺都咳好耐先訓到~~一係就訓左又咳醒~~真係可憐豬~今日個鼻好塞~不停流鼻鼻~搞到個鼻損哂~但係今日開心~媽媽買左三文魚俾我食~~~哈哈哈~~~~



2013-10-21~22
Day 1~2---Part 4(澳門 Macau->香港 Hong Kong->南非,約翰尼斯堡 South Africa,Johannesburg->南非,開普敦 South Africa,Cape Town)
好喇~食飯之前我地去酒店放低d行李先~不過無得上房住~呢間就係我地今晚既酒店喇~Table Bay Hotel~




外觀望落唔錯~因為我好鐘意d充分利用室外光線既酒店~令人好舒服~~~~




放低左行李之後~導遊小姐就帶我地行過去V&A維多利亞海濱度假區(Victoria & Alfred Waterfront Shopping District)......呢個購物中心係同我地酒店相連的~非常方便~~商場係10月尾已經掛上聖誕裝飾了~~



導遊帶我地係咁意行左一次....都幾大.....裏面賣普通商場既野囉....tommy呀...zara哥d.....我比較有興趣係佢出面對住桌山既景~~~~好靚~~~~還有個幸福摩天輪呢~





番黎睇人地個blog先知...原來呢度直行過去....有個市場架!!!有好多野買....無花果呀風乾牛肉之類!!!輸了!!!!



呢個商場都ok既~都幾大~又多餐廳~~不過我都係想睇市場多d~~~~~錯了~~~點解無好好出發前睇人地個blog~~~



好~趁未食飯前去行下~~呢個商場裏面仲有一間當地人都去買既超級市場...睇睇有無手信買啦~~~你地都知我最鐘意去超市買手信架啦~~~~



裏面係大....但係..................裏面....無一樣貨品......吸引.....我............睇下d蛋糕............連零食都吸引唔到我.............實在少可....平時去英國法國日本自由行點都掃少至一兩件多則十幾件走.....呢度我完全無野買.......我地開始好驚....驚哥每人200蚊美金唔知點散走......





好~係超市捱夠半個鐘~去到食飯餐廳集合(就係頭先出面影相哥排餐廳其中一間)



今晚晚餐行程紙既介紹係:維多利亞海濱娛樂城內著名餐廳享用西式晚餐.......睇睇點.....佢係下午已問哂大家想食咩....個主菜有3款選擇...有mix grill...有魚...有雞.......



先上湯.....雜菜湯....但係呢個有d咸!!.....呢間餐廳環境燈光異常昏暗....令人昏昏欲睡..........我最憎去d黑munk munk既地方食飯!!!



我揀左mix grill.....燒雜扒......我又選錯了....d腸好咸(可能係南非口味!!)....d牛扒超熟....10成熟(最憎食全熟牛扒)....仲有羊扒....完全熟到係切唔開!!!!!!!!成碟最好味係d薯條...無樣好味!!!!!!!!!我切左幾下就無心機再食...因為係完全切唔開d肉....未食過有一餐團餐可以咁難食...



毛寶叫的魚.....一定好過我哥個!!



甜品....雪糕和蛋糕.....無咩評價~普通雪糕一球~



好野~搭左15個鐘機...一落機就由朝到晚玩左成日食埋晚飯終於可以上房休息~~~~一推開房門.....咦~~~唔錯喎~~~間房仲幾大下~~~~~~完全唔迫~~~~好滿意~~~~~



本身我地唔係住呢間房架~~由於服務員將我地d行李調轉左~於是我提出:一係唔好搬行李喇我地直接交換房啦......既情況下...............我得到了面向桌山和桌灣的望海房~~~~正呀~~~~摩天輪亮了燈好美~~~~~~



這天的戰利品~只有係桌山上買的小小紀念品~有兩張好美的桌山postcard~~磁石一粒~~~郵票發現原來係南非的動物界big 5~~~~但呢日買既只有3種動物!!!我要努力的買郵票集齊一套~~~~~





我諗我份工係不久既將來應該有變動...
不知是好是壞....
只擔心不易適應的自己會趕不上時代的變遷~~



哈哈~~
我晚晚都有偷偷地睇番半澤直樹d精彩片段的~
我依家仲要連堺雅人d綜藝節目都撈埋先夠開心~~
睇左個綜藝節目係半澤直樹上映之前的~
睇到佢係一個好溫文爾雅既人~
好鐘意睇書~細個想做舊書店既老闆~
叫佢推介一本自己想睇既書~
佢既推介係.....漢字係點樣形成..........
我暈了~帥氣和溫文爾雅得那麼緊要~

38 則留言:

  1. 我真係好想知佢究竟係個咩人??????????? 可以令你著迷成咁 @.@~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係一個對我黎講很有魅力的中年男人~
      咁你明白我對布志綸的迷戀嗎?

      刪除
    2. 對布生GE迷戀我明GA~~志綸咁可愛~~~~但對哥個中男~~我暫時未做到愛屋及烏~~~~~~~~

      刪除
  2. 哇~~~~~~~我好感動呀~~~~~~~~~
    原來我張postcard係兩張既其中一張
    baby~~~你o個張海景相好有feel呀~~~~靚靚
    我今晚都終於汁下韓國d相 /_\ 我實在太懶 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~係咪溝死女先(XD)
      係咩係咩~又係毛寶豬既傑作~~
      人家等很久了~~~~~~~

      刪除
    2. 汁好左相~~~但冇時間打>_< 要努力先得
      又好想出左D有時間限定既文先 ~~~

      刪除
  3. 無飲酒就乘啦~~~咳就睇醫生,唔好死頂呀.........take care
    變幻才是永恆.........慢慢妳就會適應啦~~~妳一定得喎......妳咁~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道~~~~~~不過依家好番好多~~~係個喉嚨確確地同埋有少少鼻水~
      我都唔知點講好....有點納悶..

      刪除
  4. 你個碟扒真係睇見都吾想食>_<

    回覆刪除
  5. 我都係好唔鍾意係黑萌萌既地方食野既!
    你咳咳就叫媽咪燉隻橙你食啦, 琴日我公司有個同事, 咳到流晒眼淚, 又話訓唔到. 我叫佢返去燉隻橙食, 今日返黎, 佢識得黎多謝我啦, 睇見佢咁有效, 你都試下啦:
    http://annatay.blogspot.hk/2012/03/blog-post_456.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦...搞到人好眼訓架!!
      我之前都有睇過不過就唔知得唔得囉~~~
      謝謝你既提醒呢~~~我依家好番好多喇~~

      刪除
  6. 唔怕啦, 無去個市場, 你影到咁靚的影, 已經唔錯.

    有時, 去漏左, 俾自己藉口再去過囉..... 哈哈哈.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~總係事後後悔~
      南非真係好難再去~~~~~~

      刪除
  7. 南非俾我感覺係有美景,有靚酒店,但無美食,最好食就係酒店自助早餐!!
    其實打咩工都有機會有變動,但都係工一份,只要同d同事夾,開開心心咪又一日,唔使灰喎
    咳,真係好慘,夜晚咳醒仲慘,但係唔好唔理佢,我試過唔理,越咳越勁,最後咳得太用力,咳爆鼻血管,入咗廠!!!!!!!!!!!!! 快d睇醫生啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得非常之岩!!!!!!!!!!!!!!!!!講中哂呀!!!!!
      咁又係....不過仲未落實哂既野就令人有點點失落的感覺je~
      依家好番好多喇~~~~~乜原來會咁勁架????我要留意下先!!

      刪除
  8. 可能去市場會多尐野買到^^
    病你仲食生冷野 (可樂同生文魚) ...
    食薑茶驅寒...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦~~一定正好多呀!!!
      hehehe~~~放假嘛~~~
      我又驚食得太多薑太燥會喉嚨痛~~

      刪除
  9. 咁大間超市都無打買.......真係差少少喎
    房間靚呀~~~
    碼頭風光唔錯,一D都唔似非洲

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦.....完全提唔起勁買呀!!!
      係呀~~~~我好鐘意哥間酒店~~

      刪除
  10. 小t, 妳保重身體呀, 乖乖地食藥休息就好快好番喇 :)
    間酒店係唔錯bor, 嘻嘻, 妳咁樣換左人地間靚景房, 人地心底可能鬧緊妳bor, 不過我真係覺得妳好醒呀, 呵呵!
    我通常唔會揀sausage架, 因為唔知條腸入面入d咩材料, 好多時都好"蘇"架, 我睇到妳碟main course笑左, 成碟黑炭, d sausage個look仲要好似......咁, 呢..厕所先見到o個d呢, 真係oh my god

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道~~多謝你的關心呢~~~~
      係呀~~~咁多間我最鐘意呢間~~~~~
      唔會~~~因為哥個係我媽媽~~~~~~
      係呀你講得岩呀有蘇味呀!!!

      刪除
  11. 超市都冇嘢睇咁出事?
    唓,駛乜擔心份工嘅變動,醒目女嚟架嘛
    堺雅人......???面部表情扭曲程度媲美占基利癲瘋時囉,都係木村好......同埋個名點讀?嘿

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀....我一件野都買過呀!!!
      多謝大家都咁讚賞我...不過有d野仲未落實搞到我15 16囉...
      我覺得係律政狂人誇張d je~襯番古美門個角色嘛~幾好笑呀~
      堺讀界

      刪除
  12. 聽完你咁講
    好似南非d野食真係"痳痳"地
    haha
    書店個老闆真係好搞笑^^
    係咪玩你ja...^^

    回覆刪除
  13. Wow........... what a great trip!
    Your hair still getting short. You will not get long hair now?????

    回覆刪除
    回覆
    1. 都ok既...除左野食之外....
      無呀~~~無留番長喇~~

      刪除
  14. 蝕晒啦,market 好行過mall好多架喎。
    個supermarket入面啲甜品確係令人卻步喎。你餐晚餐更有點慘不忍睹呀,朋友。
    不過呢,酒店嗰境好靚吖,錯有錯著喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都知...不過...自己衰啦...睇完人地個blog又唔記住....番黎睇先知.....唉~~~~
      無錯...係為食如我都唔想食~~~~~
      酒店真係正~~~想再住~~

      刪除
  15. 點ar...抖左2日有冇好返d ar??
    間酒店又真係幾靚wor...不過野食就恐怖左d..條腸好似燒左好耐又累又乾柴..wakakaak
    你真係中左堺人毒中得好厲害ar...heheh..
    工作上可能有變動...唔屎驚.你一定ok既!!! :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 好左好多喇~~~~
      野食就唔係酒店既~~~間酒店房又夠大~景又夠靚~~~正呀~~
      無錯呀~~我都唔知點算好~~好想握下佢隻手呀~
      希望啦....

      刪除
  16. Hi 小t, 首先妳咳同傷風好番未呀 小心身體呀!table bay Hotel 我去果時都未有呢間洒店!真係好正喎!面向桌山間海景房真係靚到暈呀,摩天輪亮燈好靚、我去果時摩天輪都末起好Victoria &AIfred Water front 購物中心靚咗好多呀, 面對住桌山既果好有歐洲feel ,我都影唔少相!我果時去食團體餐o.k. 架,big 5 郵票好靚呀、工作上有變動是好架!唔使咁擔心呀!妳咁叻女又聰明!!!take care !bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好番好多喇謝謝關心
      間酒店真係幾唔錯

      刪除