2013年11月7日 星期四

小公子成長月記@2013年6月(8個月大)

唉呀呀~~今日起身都係頭赤赤......頭又痛喎......食左粒止痛退燒藥番工......成個人眼訓到呆呆下咁......唉....我部電話可以話宣佈玩完.......佢依家作為一個電話最基本既責任:打同接電話都係無聲.....我聽唔到人講野...人地都聽唔到我講野....唔該哂~



不經不覺~小bb來到了6月~即係8個月大了~~~哥日約左佢出黎食飯~~個樣擺明俾人整醒出黎食飯~~呆呆的~~我地送左隻玩具手錶俾佢都無反應~~~




我後尾將手錶個bb改圖~~變做小公子個樣~~好搞野~~~



食食下飯warm up一陣之後又開心番~努力賣萌ing~



佢娘親買左對好女仔既襪俾佢~好似著緊鞋仔咁~~不過....



我地笑俾佢著左就好似著左對功夫鞋咁~~~~~~~~~~~(好賤~~~)



拿~~~睇下佢~~~似唔似耍緊功夫先對腳~~有哂戲~~~佛山無影腳咁~~~~無話錯你架~~



乜得你呢個女仔咁粗魯架~~~~功夫4式~~~~~~~~條友仔最後玩到番到屋企....佢阿媽發現佢玩到連隻襪都唔見埋~~其中一襪不知所蹤~



扮乖~~~(其實哥時我地就去冰島~怕太掛佢所以臨出發前見下佢~)



哈哈~~件衫我買俾佢架~試新衫ing~笑得幾開心~~



8個月大~~~開始似女仔喇~~幾sweet~~~



哈哈~~我地哥時去左冰島旅行佢娘親都有send相俾我地上渴~~~呢張既配音係:姐姐~同我玩~.......救命~~你好多口水呀口水婆~~~~~



配音:哼~無人理我~我嬲~..................wakaakakaka~~~未見過佢咁好笑個樣~~~真係好似嬲緊咁~~好好笑~~~~呢張相我笑左勁耐~~~~



hehe~呢對鞋仔我地係英國買俾佢架~~~不過我諗佢著左幾個月就唔岩著喇~~~d人仔真係大得快~~



hehe~笑笑~哥哥姐姐們睇到我兩隻牙仔未呀~




小朋友好白呀~~搞到人地好想錫你~~



又係訓醒mode~個樣幾唔老黎~~個頭又亂~



你睇下佢隻腳肥到~~~~原來8個月既你已經坐得好穩~~~




想問你好耐...你隻手有咩咁好味呀.......日食夜食不特止.....襯無人睇到......仲要起雙飛雙手一齊食~~~~~~~wakakakaka~~8個月大的小公子報告~完成~





更絕既係:我部電話係iTunes度back up唔到...
好醒目呀~~~
我日日用電話叫我起身番工的...
今朝俾阿媽個屁股嘈醒..
諗住睇下個電話幾點..
點知原來已經過左我平時起身時間兩分鐘!!!!
個電話完全無響過!!!!
仲要佢顯示係己經響完我較左佢做小睡模式..
係咪低能架iPhone 5?!?!?!?
d電話越出越新但越黎越衰既?????
我以前用既3GS完全無呢d問題..
個電話用足3年都無壞!!!!
依家用左1年度已經問題多多!!!!
點先!!!!!!!!!
又要去過ctm換!!!
好彩有得換.....
不過我依家仲未back up度!!!



唯一開心點:明天星期五了~
(同埋今日放工見過毛寶和貞貞:]~)

29 則留言:

  1. 咁快壞既~~~好似唔係用左好耐渣BOR~~~
    小公仔越大越女孩子~~~姐姐都好想鍚鍚佢XDDD
    玩到連隻襪都唔見埋真係好好笑~~~~
    佢真係好可愛呀>3<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~一年都無~好彩無過保養~
      係呀~~佢超得意~~~我噚日有影佢短片~~得意到呀~~
      哥個野都唔知佢點著襪既~~

      刪除
  2. 應該寄小公子啲相俾雜誌登吓......天生麗質難自棄.
    有幾張幾似你前度布生,陰公......

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakaka~~佢係搞笑路線架喎~
      華~~咁佢果然係公子~~靚仔~~

      刪除
  3. 想索油就索油啦, 做乜賴人地白淨喎!

    回覆刪除
  4. 病就休息多d...............take care
    妳無back up去 icloud咩~~~有就咪上去蘿番啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家輪到有d喉嚨痛~~要戒戒口先得喇~~~
      icould無咁多容量呀~~

      刪除
  5. 小公子合眼先知原來佢d眼睫毛咁長^^
    最僧壞電話,又要攞去整,又要set過哂d嘢,waste the time, 嬲爆

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~好長架佢d睫毛~~~~唔知點解可以咁長~~~
      係啦....個電話薄又要再搞過...

      刪除
  6. 真係笑得好開心,睇完人都開人D,有幾張都笑左出嚟^^

    回覆刪除
  7. Hi小t,唔好意思呀!因要O.T.所以miss 咗上篇blog 回覆妳!小公子真係愈來愈得意囉!表情又趣知!扁咀張相我都笑咗一聲超可愛!部I-Phone 5 好似買咗唔係好耐喎!咁快壞!好彩有得換咋!仲有冇頭赤赤呀take care呀!bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使唔好意思的
      買左一年都無...

      刪除
  8. 又唔舒服呀,take care,my fd~~
    小公子幾靚女喎,最鍾意都係嗰啲古靈精怪樣,搞到我都好想同佢玩添。
    你部iphone 5又堅係快壞,咁唔好彩。不過成日都聽人講啲電話壞,samsung 就多自己熄機,真係學你話齋,越新型號越易壞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無事啦依定~~精神爽利~~~
      哈哈~無計~佢走開搞笑路線~~
      一年度咋....好彩仲未過保養...算係大命!!!!!!

      刪除
  9. 小t 你好!

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台
    收集所有講玩、講食、講遊樂、講扮靚等文章,讓你和不同會員互動

    更設「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費,
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    同時,只要你有Yahoo! Blog備份檔,你可把它電郵給我們
    匯入後,更可獲得現金券作即時獎賞!
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space-article-id-4103.html

    為慶祝SeeWide新登場,現時更有各式各樣迎新優惠,大派現金券!

    你有興趣嗎? 不妨到此一遊,一同分享生活經歷吧!
    http://www.seewide.com

    回覆刪除
    回覆
    1. 請讓我先了解了解一下~謝謝你的邀請~

      刪除
  10. 啲新野越出越屎,但價錢又唔跌喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!!!你越收越貴...d野都要做得越黎越好先得架!!

      刪除
  11. 回覆
    1. hello~~~你黎左喇~~~有無寫blog呀~~~地址呢???

      刪除
  12. 小朋友一天睏成廿個鐘, 都唔係多咖

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~佢依家大個女左好多無訓咁多了~

      刪除
  13. 勁....金雞獨立........佛笑迦羅......可能係武學奇才............

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~可以佢就係乜乜派女掌門人~~~哈哈哈~~

      刪除