2013年11月12日 星期二

南非觀獸美食之旅2013-10-21~22第一,二天Part 2(晴天)

救命~我又打敗仗....噚晚食完飯番屋企...頭超痛...喉嚨更痛!!!已經食哂消炎藥退燒止痛藥先訓.......但今朝還是頭痛欲裂...........去山頂睇醫生發現換左新既急症室......而且冷氣還凍得我騰騰震呢~睇完醫生買左碗白粥回家.......平時點會食白粥...家下知衰....不過發現.....其實白粥都幾好味~得閒要買黎清下腸胃~(事實上我食左幾啖即時黎料~)



2013-10-21~22

Day 1~2---Part 2(澳門 Macau->香港 Hong Kong->南非,約翰尼斯堡 South Africa,Johannesburg->南非,開普敦 South Africa,Cape Town)
話說我地出左開普敦(Cape Town)既機場禁區之後...領隊話我地架車黎緊途中既公路有交通意外...所以塞住佢黎唔到...調左第二部車俾我地頂住一日先費事等咁耐..本來都幾欣賞呢個做法...但架車黎到時....天呀...架車舊到不得了~~~出發行程了~~~坐左半個鐘頭車就黎到我地食飯兼景點既地方~間餐廳外圍真係靚到不得了~~~
阿娘...你隻腳做咩好似幼過我咁既.....




咦~~驚喜喎~~呢餐佢仲提供埋白酒俾我地飲~~嚐一口南非白酒~好淡~~




湯係雜菜湯~好味~好開心唔係忌廉湯~




第一餐就係特色餐喇~~個名係:特色鴕鳥肉拼非洲雞餐~~左下角哥d就係鴕鳥肉喇~無咩特別既味~就好似普通既肉味咁~鞋鞋的~~~左上角就係非洲雞喇~都係無咩特別...我地笑佢只係係"非洲"烹調既一隻"雞"~哈哈~~正中間上方係鴕鳥蛋...但我真係唔係幾食得出咩味來~




呢碟汁係擺係檯俾人送飯的...不過睇睇辣椒....辣到飛起!!!!我試左少少.....係個口度越黎越辣!!!!





甜品~~係生果呀~~~太好了~~唔係d超甜既蛋糕~~~~




其實我地食飯既地方亦係景點....我地依家參觀既地方叫鴕鳥園(Ostrich Farm).....食飽就去佢隔離既小型博物館看看...有各種蛋類大小之比較....鴕鳥蛋就係最大哥隻~~




跟住仲有d鴕鳥既標本....其實我唔想影架~~係毛寶逼我影架~~





仲有製作藝術鴕鳥蛋既工場....南非其中一樣特色手信就係係鴕鳥蛋既蛋殼畫花~不過講真..我真係一隻都無買....一來要手提上機...二來放係我屋企應該都係鋪塵~所以放棄~




參觀完小型博物館就到戲玉喇!!!!睇活生生既鴕鳥.....不過我地岩岩先食完鴕鳥肉....依家又黎睇番佢地....個感覺有d怪異....好似對佢地唔住咁~~~導遊說:睇d毛就知佢地係雄定雌~黑色毛係男仔...灰色或淺色d哥d就係女仔~


你個樣好英呀先生~~~~



仲有個環節係餵鴕鳥~~~~佢地好似係食d粟米乾粒既物體~~餵既時候手掌要放得夠平~~~如果唔係佢地會啄到你隻手架~~




話實在...我係猶疑左超耐先去餵的(本身想唔餵添~)....你知啦...我個人其實好蛇"gwhere"<---(有無人知我講咩~~~).......d咁大隻既動物真係會嚇死我的.......不過毛寶話:唔使驚架!!佢唔咬人架!!既情況下......咁就試下餵啦~~(其實我好驚佢咬我個頭~你都知啦...搭左10幾個鐘頭機個頭幾lup幾臭架啦~~~好彩呢度夠乾咋~~)....哈哈~~~你絕對睇得出我有幾驚~~~睇下上面我媽媽餵佢時企到超近~~我就....睇下隻手伸到幾直~~~~~~~(盡量保持一定距離~~)




下一張即刻出醜~~~我餵餵下佢佢突然間唔食我手中既野...走去啄我條手繩!!!!!奀皮得你!!!!嚇到我飛起~~~難得既係...毛寶你咁都影到.....




跟住又係旅行團必做的:踩住堅硬的鴕鳥蛋合照~

其實我諗緊佢有無特製過~



成1xx磅既人踩上去都無事~~堅~~




噢~~仲有小鴕鳥睇呢~~好可愛呀~~~




跟住鴕鳥園既人將隻鴕鳥用木枝鎖住佢隻腳係木架度固定係度俾我地騎上去影相....d人騎上去時佢會先蒙住佢地個頭......如果唔係佢地會驚....由於我食左鴕鳥肉既內疚心理再加上見到佢咁樣鎖住佢隻腳好慘既情況下...我決定唔騎~

放心~媽媽係假騎~佢無真係坐落去~好明顯佢係坐無影櫈:目



咁樣影就好了~鴕鳥還是跑來跑去時最可愛~






我.......放病假的今天...

本想好好食完藥訓一覺~
點知樓上裝緊修....事與願違~
只好......看看我最近的偶像堺雅人做既半澤直樹~~~~
剛好得番兩集就看完.............
咁就唯有睇埋佢(好似講到不情不願咁~)
終完睇完大結局了~~~
真係真係真係好好睇~~~~~
很好的演技呢~~~~~
每集都看得我咬牙切齒的!!!
每集都有高潮!!每次都能闖過難關!!!!
依家堺雅人是我的偶像呢~~
(也很喜歡飾演佢老婆既上戶彩~~實在太可愛~)
好久沒對日本男優產生如此濃烈關注~~~
(對上一次是中學時睇既魔女之條件既瀧澤秀明)
還特地上網google一下下他的資料~~
好衰架~~~~同人地一樣10月出世既~~~~~(花痴mode)
其實睇半澤之前我係睇佢另一套既律政狂人先架~
同半澤直樹角色可以話係南轅北轍!!!
十分十分欣賞堺雅人~
很想握握佢係劇中半澤那強而有力的手手~~~~~(變態~~)
堺雅人很帥氣呢~~~~~~~~~~~~~~~(心心眼)
大結局已睇完....勁擔心自己今晚無寄託.....

61 則留言:

  1. 好好睇既南非blog~~~~
    baby張真情流露相好難得呀~~~~~
    同埋有冇團友踩爆左d蛋???? 好神奇呀~~~~~
    你要身體健康~~~點解我既祝福唔靈架 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝家寶豬~~~~~
      wakakaka~~證明我是真的驚~~~~
      無呀~~我地全部團友都有踩架~~~~~
      靈架靈架~~你係whatsapp鼓勵多我幾次就得架喇~~

      刪除
    2. 哈哈哈~~我都好想試下踩呀~~~~好似好好玩XDDD

      刪除
    3. 哈哈~~但我有諗過係咪假的~~

      刪除
  2. 巧巧睇, 小T, 你D皮膚白雪雪, 超羨慕啊~ 而且小T媽都好yeah喎, 繼續追你的南非之旅

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀~~請多多來看~~~~無啦~~依家去完旅行塊面黑左超多呢~~醜醜~~
      無錯~我阿媽的確係幾潮的~~

      刪除
  3. 小t要小心身體呀,成日病唔得掂...
    不如你試下食黑蒜啦,對身體好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你呀~~咁關愛我~~
      生吃的嗎?!?!唔知會唔會口臭臭呢~~hehe~我會試下的~~~(如果澳門有的話~)

      刪除
    2. 我聽同事講黑蒜係經長時間煮成的,所以係熟GE,而且甜甜地,佢食咗之後真係少咗感冒。

      刪除
    3. 咁我睇下澳門有無先~~

      刪除
  4. 冇留言一排..今日終於又留到LA..So happy, 不過你就慘慘,病得貢勁..一定要乖乖戒口同多D休息ar!!!
    終於有得睇南非之旅...真係好好陽光ar,難怪你黑左..
    好難想像駝烏bb貢細粒..大左會貢大隻.....
    "半澤直樹"我仲未有機會睇...但見你地個個講到貢好..真係想即刻煲下佢.
    一排冇留言..都係留番個大名先..."Kennis wong"上...wakakakak

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有乖架~~早左訓添呀~~~~
      係啦~~~黑左超多呢~~~~~~
      係呀係呀~~~~~佢地細細粒咁樣真係好得意呀~~~~
      睇啦~~~真係由第一集就好緊張呀~~~快D睇我偶像啦~~~~
      我點會唔知係你呀~~日日等待你留言架~~你一留我睇你既語氣就知哥個係你黎架喇~

      刪除
  5. Hi小t,又打敗仗呀!是否食得生冷嘢同熱氣野多!要介下口喇!休息下喇、南非blog 第二天行程同我去時去一樣第一站去鴕鳥園,我去個時d鴕鳥可以騎上去行一圈架!妳媽咪著得好型呀!妳就緊係有明星feel 喇、駝鳥蛋合照,我個時有個團友肥佬大約有180似上,踩上去一樣冇事、嘩半澤直樹咁快睇完!勁!妳第三天行程是否同我去時一樣出海睇海獅呀!快d好番呀!take care!!!bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係熱氣野多..我會盡量戒口呢
      我諗隔多十年再去...個行程都係一樣

      刪除
  6. 鴕鳥肉拼非洲雞?好驚呀......
    祝早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~~又唔算太驚既~~~
      說書人你新BLOG地址係咩呀????
      可唔可以俾我呀??

      刪除
  7. "其實白粥都幾好味"...你真係病咗,快d好番啦。其實如果比你哋睇完鳥,又同佢哋玩埋,你哋咪仲食唔落。嗱,冇介紹錯哩,套半澤好睇哩..........吓,堺雅人,你都幾有品味㗎噃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~係咩~~~因為佢有落腐竹去煲所以我真係覺得幾好味~~~
      咁又係喎~~
      係啦多得你推介...同埋毛寶都話勁好睇~~咁我就即刻煲~~~下~~你係咪想笑我品味獨特呀???毛寶都係咁話架~~~

      刪除
  8. 乜妳成日頭痛架~~~緊係成日夜瞓啦...........多d休息啦..........做下運動,懶懶小t......take care

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經好乖早訓左喇~~~唔好鬧我啦~~~

      刪除
  9. 保重呀!
    妳搬咗過嚟,我都好似見妳有多次唔舒服,
    女仔喺要注意多啲保養身體呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝關愛~~
      係呀...我都知我自己弱雞左D~~~
      我會架喇~~~~

      刪除
  10. ::_2157
    平時食埋咁多垃圾, 得閒食粥清腸胃是幾好的.

    回覆刪除
  11. 我覺得鎖住隻駱駝好慘 :(
    已經限住佢地自由種要連走都唔俾走...T_T
    我睇南非都好似幾靚幾值得去咁WO...XD
    不過等我有錢先 :'( 唉!
    今年學校係咁交錢都冇晒錢啦!
    連我細妹話去咩旅行都要交交通費25蚊= =
    明明我歌陣都唔洗!!呢間學校越泥越掠水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...我都覺得係...
      所以我咪唔想騎佢囉....
      ER....我認為一半半好玩啦~
      下?!?!?要交錢既咩??我都未聽過...

      刪除
  12. 回覆
    1. WAKAKAKA~~~但係180磅既大肥佬都唔爛架喎~

      刪除
    2. 你有無寫blog添呀???
      可唔可以俾你個地址我呀?

      刪除
  13. 哈哈哈, 我這裡都有鴕鳥農場, 不過, 我無去過.....

    我出左我第一篇旅記了, 有時間來瞄下

    回覆刪除
    回覆
    1. 加拿大都有呀~~做咩唔去睇下呀~~~
      好的~~我因間來看~~緊張~

      刪除
  14. 仍然係水準之作,又病,多啲休息,個口唔好咁雜喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝~要多來看呢~
      我會乖架喇~~~~~

      刪除
  15. 又病,你真係要調理下個身子先得喎。Take care ar, 朋友。
    南非第一餐算係咁喎,睇個樣唔差。鴕鳥好慘慘呀,俾人鎖住咗。
    小鴕鳥好鬼得意既啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦..我都知衰架喇~~~~~
      都唔算驚~不過又唔算好食咁啦~~~~~係呀所以我唔想騎佢影相囉~
      係啦細細粒咁~~~

      刪除
  16. 吓,又病,take case, 食少d熱氣野,做多些運動啦
    我無騎鴕鳥呀,果時去係初冬,仲天陰落微雨,d鴕鳥濕濕地,所以無人敢騎!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知喇~~我會乖架喇~~~
      你係幾多月去架??我覺得春天去都有d凍~~

      刪除
  17. 我好中意嚇到你飛起張相~~~好哨LAW~~好似骷髏~~~~~忍唔住又碌左上去睇多次~~@V@~~好衰GA你~~~~耶~~~~~~~~~~乜得知邊個生得你咁哨GE JAKE~~南非之行首個亮點~~~~~~
    堺雅人係我沙田木村死對頭,想做日劇天王,開玩笑吧?真係接受唔到佢嗰啲演技......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~我係有d哨牙的~~~~耶咩呀你邊個俾你耶呀好核突呀~~~~~
      我真係從來都未試過鐘意木村.....我唔like佢長髮......堺雅人真係無得頂~~~最新偶像~~真係想見下佢~~

      刪除
    2. 嗰幅相特別哨啫
      咁你睇過愛情白皮書同悠長假期未先?未睇唔好話木村呀吓

      刪除
    3. 梗有啦....悠長假期 戀愛世紀 美麗人生我通通有睇過~
      淨係半澤直樹令我有翻睇既衝動~~~堺雅人哥哥~~~~

      刪除
  18. 原來駝鳥仔係咁細隻....難開致信會生到後來咁大隻...

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛出世我地大粒過佢...成年後佢地大粒過我地好多~~

      刪除
  19. 鴕鳥令人得到驚喜畫面.........hehe!

    回覆刪除
  20. 小鴕鳥BB好得意呀))))))
    毛寶影得好正呀~~~完全捕捉到你的表情........咁又係無毛毛咬手繩@.@

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakaak~~好衰架影到人驚驚青青咁~~

      刪除
  21. 好有趣呀~~ 你企o係d蛋蛋上面好funny~~

    回覆刪除
  22. 你張驚嚇相好好笑,果然係真情流露,正

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakak~~因為我係真驚~~咁岩俾人影到~

      刪除
  23. 鴕鳥bb勁得意........有機會都好想去........

    回覆刪除