2013年11月26日 星期二

南非觀獸美食之旅2013-10-25第五天Part 1(晴天)

今日ot....中午食左半個鐘飯......但我唔知點解可以食左咁多野.....我本身已經叫媽媽買左野上黎我食.....一包炒麵...一碗炸魚條粥.....已經可以飽到炸開......但係老細又叫多左餸幫我地加餸喎.......所以我另外又食多左三隻雞腳...一隻雞翼...四塊京都排骨...兩塊豆腐...同埋一舊班腩...仲有一堆生菜.......下午一路做野個胃一路撐開.....我唔敢喇........有好多blog友問我點解食極都唔肥....但如果你係我身邊朋友就知....我係真係肥....我知我衰為食.....今日見到神秘團友呀...佢話我:你真係肥左...你睇下你塊面.....脹哂!!!!!!!!!!!!!!!!鬼叫野食咁吸引咩.............................聽日又要開ot喇....希望我食少d野啦...(其實係我覺得如果開ot食咁少野我係無心機做野~~~)



2013-10-25
Day 5---Part 1(南非,約翰尼斯堡 South Africa, Johannesburg)
起床~酒店的外觀~起身再賴一次呠呠.....大家都知我之前哥晚肚痾+嘔架啦~




有理無理咁多~~都係要食左早餐先~~不過餐廳好細....d人要等一陣先有位入...我就有御用霸位員--->媽媽和神秘團友~




唔算太多野食~亦無左之前間酒店有生蠔食既哥種震撼~




呢朝食左....最開心係佢有即場的煎蛋服務~~喜歡煎蛋多過炒蛋~~~但蛋還是冰島的好吃~芝士也不太出色~




bye~這間酒店只住一個晚上~



呢日既第一個景點就係黃金礦場(Gold Reef City)....本身有得落去d礦洞度帶埋礦工帽去體驗一下礦工們的工作....但由於我地黎之前一個星期當地落左場大雨....所以個礦洞浸左...所以..無得落......於是退番40幾蚊hkd既樂園消費劵俾我地...不過一黎到門口....我完全估唔到呢個黃金礦場....原來係一個主題樂園黎架囉.....(好似迪士尼咁...)




講真...裏面一d都唔靚.....加上我係樂園入面肚痛發作....要即刻去廁所.....搞到無睇溶金術....於是我問番神秘團友睇完點呀??點知佢答我:睇左先係你既損失...........0我~我明了~期間仲睇左4D立體電影...但係係非常的無聊!!!!迪士尼哥個一定好睇過佢~~~~~(其實一路睇一路都好擔心自己會再肚痛...所以無咩心情~)



睇下佢個樂園吉祥物......d毛殘殘舊舊咁...好難有小朋友想搵你影相喎.........死啦我講緊佢地壞話隻龜仲同我打招呼添...我內疚:p



其實個樂園逗留左一個鐘度就離開去食飯~今餐食中餐~



都ok~有煎蛋係令我最開心~不過其他豆腐呀蝦呀湯呀我都唔敢食...因為驚又肚痛~



餐廳外有很美的紫色花既樹~~~真係好靚~~~毛寶話俾我知南非有整條街都係呢d紫色花樹....好想睇呀~~




跟住就有個市內觀光(City Tour)...睇睇聯合大廈同埋保羅魯格銅像...我都唔知佢係邊個呀...導遊又無講...同埋整個市內觀光都係車上....因為導遊話哥區治安好差....所以唔會落車...好彩...我都唔係咁想落~而且呢段路超塞車....原來幾分鐘既路程要20分鐘先過到~係車上淨係影左呢個係公園入面既保羅魯格銅像



行車時經過的充滿紫色花樹的街~~如果開密d會更靚~~~~~可惜車開得太快~角度攞得不太好~



之後再參觀普林托利亞(Pretoria)...根據行程紙介紹..呢度係南非既文化政治中心....有國會行政大廈...各國大使館...同埋各個博物館......我唔係幾感受到...因為都係係咁意影下d外觀..又無參觀過博物館...其實呢個行程好似有d多餘...




國會大廈對開有個大公園就幾靚~幾綠油油~又估佢唔到哥條街仲有小檔口賣工藝品...不過有d檔口唔係好肯減價所以無幫襯~






呢度都有紫色花既樹呀~~~靚靚~~~






哈哈~~
唔知大家有無睇黃子華既My盛Lady呢??
真係好好笑喎噚日哥集~~~~
一集笑左我好多次~~~~
尤其係細細粒哥度~~~
真係爆笑~~~~~;]




快d到星期六啦~~~
因為早上有得去燒烤呀~~~
我要食腸仔~~~
雞翼~~~~
漢堡扒加芝士~~
海鮮~~~
乜都想食~~~
(岩岩開頭先講完話唔好食咁多野...)

38 則留言:

  1. 哈哈 我仲想叫你肚痛燒野食唔好亂食野~~~~
    1秒之後發現自己係傻仔XDDDDD

    回覆刪除
  2. 想食咪食盡,肥咪肥囉,你又唔係我不嬲靚開......

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係好意思講出口.....post張近照黎睇下你有幾咁不嬲靚開...等大家評評理~

      刪除
    2. post張近照黎睇下你有幾咁不嬲靚開...等大家評評理

      刪除
    3. 事實唔怕講,同埋我份人低調開......都唔上鏡費事啦,除非研究自拍成功啦.

      刪除
  3. 紫色樹好靚喎,乜嘢名堂呀?黃子華不嬲都好笑㗎啦,佢以前d楝篤笑好過癮㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. er...我又真係唔知喎~~~~~
      無錯無錯~~佢真係好好笑~~

      刪除
  4. 妳成日咗講咗等於冇講喎ga、星期六又去BBQ~~~又希望食少d野啦...(其實係我覺得如果開ot食咁少野我係無心機做野)........肚痾咁慘呀~~~~妳咪當減肥啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁啦~~~等我食埋燒烤先啦~~~
      係喎你夠你咯成日去任食~~

      刪除
  5. ❉•:。*MY █▄ϑVҼ 好姊妹•*¨*紫色花既樹~真係好靚呀

    回覆刪除
  6. ...........巧利害呀你,食到咁多嘢
    但我睇相真係唔覺你肥喎,只算係有少少少少肉地
    紫色樹,超靚呀!!!!!!!!!!!!
    我去時唔係花期,睇唔到:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 那我算是非常有肉地了~~~~
      係呀~~~如果開密d仲靚呀~~~~
      係喎~我岩岩好係春天呢~

      刪除
  7. 去旅行個肚唔舒服就真係最慘!

    回覆刪除
  8. 嘩,你食咁多,個胃梗係頂住啦,下次真係唔好嘞。
    仲有呀,肚痛就唔好食芝士啦。
    哈哈,lee頭話自己肥,嗰頭又話燒嘢食要食咁多嘢。不過BBQ唔係成日搞,食埋先算啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈我唔敢喇~~~
      係既咩????其實我無食呀我借黎影相咋~~
      哈哈~~你知架~~燒烤喎~~唔食點得~~~

      刪除
  9. wakakakak...你真係一個為食人ar...肚痾仲夠膽食貢豐富既早餐....我完全唔敢食...因為一食就即刻黎料..我仲要搭飛機返hk gar...wuwuwu..今年大家都有個"肚痾旅行"..真有緣...wakakkakaka...
    d紫色花樹真係巧靚ar..呢日行程既"亮點"....
    黃子華梗有睇la...尋晚真係笑到我肚孿...."火柴人" vs "動物大遷徙"....真係so crazy........

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakaka~~但d芝士唔係我架喎~我媽都話我唔乖呀~~~肚痛唔應該食生果的~其實我都好驚呀....之後中午已經無咩食野~~
      無錯~~係唯一既亮點~~~
      無呀~~~~子華真係好好好好好笑~~喜歡看~每晚都看~

      刪除
  10. Hi 小t,其實妳真係食極都唔肥喎!一個中午飯可以食咁多野!勁!day 5 part 1 Johannesburg 行程,我果時行程同妳一樣第一站去Gold Reef City ,但我有帶埋礦工帽乘升降機落十幾層高地下礦場參觀訝!都要成個鐘頭先返上地面!o.k架,妳去唔到有些可惜囖?妳同個礦工工人張相擺個post 屎同我一樣咁企!真巧合!紫色花樹巧靚喎!保罹格銅像我去個時可以落車同佢影相呀、又可以在草地上喂白鴿呀!原來南非十幾年後治咁差喎!妳同媽咪哥張相好靚呀!我哥時都有影!my 盛lady 細細粒同子華好搶戲?好睇!我想問星期六早上㹓烤會少人d 嗎???bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀我肥架
      我諗個個去南非行程都係一樣的

      刪除
  11. 紫色花樹好靚!我會猛影相。

    回覆刪除
  12. 你唔係話星期六要上堂嗎?

    那時南非係春天嗎? 我這裡一到五月, 真係成條街樹上都係花花

    回覆刪除
  13. 紫花樹好靚呀))))) 好大好密呀~~

    回覆刪除
  14. 充滿紫色花樹的街一整個好浪漫呀~ 發花癲中~~~~~

    回覆刪除