2013年9月27日 星期五

♥t's kitchen♥---Part 1

hello~~~hello~~~hello~~有成兩日無寫野有無掛我呀~~~(有人噚日同我講話有架~~唔理~~).....今日係星期五喇~~~好開心~~~~因為呢兩日都要上堂~~~所以下午大部份時間都唔使做野~~~~噚日其實已經整番好個wifi同寬頻架喇~~不過我噚晚又係要去上公司d堂搞到我無時間打blog~~~~我當我自己連放5日假架喇~~~因為星期六日啦....跟住星期二三就係國慶....中間既一日星期一....我攞番ot d鐘~~~番兩個鐘就走得~~11點放工~~~~最開心係朗公子同我一齊攞左~~我地可以去玩~~~~~~~



某日....我學人玩煮野食喎~~~(大家睇左我個blog咁耐有幾何我會話煮野食呀~~)一直以黎....我覺得除左要煮出黎既野要好味之外(或者食唔屎人啦~~~)第二件事就係要有包裝~~(好似好有心得咁樣~~~)....除左整出黎既野presentation要好之外.....仲要餐具一樣要得人心~~~




襯媽媽唔係屋企....就等我反轉個廚房先~~~~heheh~~媽媽哥排去左旅行我自己煮左3次野食~~~~第一餐....我就整左個english breakfast~~~~因為我成日覺得出面我60幾70蚊一個...貴到癲~~~但d野食又唔係特別過人喎~~~激發起我自己要整番個~~~點先~~~d餐具我自己有去買過架~~~同埋我整得靚唔靚先~~一定靚過我係英國食哥個!!!!麵包我都有烘過架~~~其中一塊仲有加芝士烘~~~好正架~~~磨菇同火腿我都有煎香過~~~仲有隻蛋~~~睇下煎得幾靚仔~~~我唔鐘意食咁熟既蛋架~~~蛋漿又可以用麵包點黎食~~~正~~







我仲特登走去買左心型既餐具~~~~死未~~~




第二餐....去左凍肉鋪....見鵝肝幾平....買黎試下~~我記得好似70幾蚊兩舊



仲學人買牛扒煎~~~不過係平野~~因為驚唔識煎所以唔買貴野~~~



好喇~~上網睇左人地點樣煎鵝肝....就係先將鵝肝沾生粉.....沾好後就熱一熱隻獲~~~~~


然後油都唔使就放落去煎~~~因為鵝肝本身多油~~~自己夠油去煎~~~



煎好~一個得一個唔得~~~~~其中有一舊咪幾靚~~~~~



加埋我煎既牛扒~~~~wow~咪幾得~~~係咪~~~~



拿拿拿~~~加少許伴碟~~~咪得囉~~~~~係咪都唔錯呀~~~(d汁整得好醜~)




仲有我之前一晚整定既北海道3.6牛乳滑滑布丁做甜品~~



到第三餐~~~我煲左個雜菜湯~~~煲哥下唔難~~~~切哥下難~~~~~



hehe~~~再整個雞翼~~



仲有呀~~~第一次學人煎蛋卷呀~~~~加左d蔥~~~



重點係~~~~我將所有材料入哂落去個飯盒度等你來吃~~~一直都好想整個飯盒請你吃的~~~我覺得自己整得幾好呀~~~大家覺得點呀~~~~~







仲有沖到桂花茶解解滯~~其實我幾鐘意桂花味的~~好清新~~~



如果我收到呢個飯盒我一定超開心~~~(怕醜~)



呢次就係我今年煮過最多既野食喇~~暫時~~~~合唔合格???係咪賢妻良母呀?????(hehe~)





媽媽今日就去旅行呀~~~
又得人地一個係屋企~~~
悶悶~~~~
不過佢去旅行我都開心既~~
因為佢識自己搵節目嘛~~~係咪~~



今晚無飯食~~
等我因間好乖咁洗好衫出街行下~~
睇下有咩好食先~~~~



我想問下點解我篇野整黎整去..
d字都係灰灰地色既??
我想要黑色喎..
睇到好似有眼疾咁.....



報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有---23日~

44 則留言:

  1. 整得好好食咁WO!!!
    見到咁靚心情都靚D!!
    如果我中午有呢個飯盒食就好啦~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀le係呀le~~~~
      你都係咁話le~~好開心~~~
      多謝你~~~

      刪除
  2. BABY整得好靚呀~~~~好想知邊個"你"咁幸運~~XDD
    突然發現依度既唔好處就係唔可以留私人留言~~~~
    我好想食牛奶布甸 唔該baby外賣比我~~~~
    Miss you <3

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe~~hehe~~你估到既~~
      係啦....真係唔係幾好~~~~~無左私人留言等我地唔可以講俏俏話~~~
      唔緊要我地fb講~~
      好的~下次你黎澳門我整俾baby吃吃~~~

      刪除
  3. Hi 小t.我都估到妳wifi 上唔到網喇!我唸大家blog友都掛住妳呀!連放五日假正呀!先講d 餐具先!靚到死死下!個English Breakfast 賣相一流!好正喎!第二餐!鵝肝$70兩舊好低喎!牛排唔原妳未煎過呀!加咗d 伴碟同汁、我睇到都流哂口水!加埋個甜品真係正!第三餐中式、雜菜湯加雞翼又煎蛋個飯盒又幾正呀!我比妳80 分喇!真係入得廚房、出得聽堂喎!第日妳未來老公真幸福!bye!!!

    回覆刪除
  4. 睇個樣好得喎,如果你個鵝肝同牛扒分開上,就更好嘞。鵝肝伴黑醋汁加一片煎過嘅桃,牛扒當main course上,咁樣食冇咁溜呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我學人整野又學人懶懶地~~~哈哈~~~~

      刪除
  5. 女仔情意綿綿的飯盒,好溫馨,唔知邊個咁有福氣!!

    回覆刪除
  6. 有呀,有呀,有掛住呀,仲諗緊今日仲唔見到你點算好添,每個weekday睇過你既blog先安樂架嘛。
    好嘢喎,煮好咗擺得咁靚,搞到我啲飯盒好失禮添,第日都唔知仲放唔放上blog好。哈哈,我唔理呀,我會照擺我嗰啲樣衰衰既減肥飯盒呀,wakaka。

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakaka~~好衰架~~掛住人既~~~~~
      唔係喎~~~我成日見到你d飯盒都有流口水呀~~~~你哥d高班過我好多啦~~~~~
      你整日系架喎~

      刪除
  7. 嘩嘩嘩......直頭對你改觀,記得以前你整個麵係非常有獨特個性,呢次係大躍進......
    最鍾意啲靚靚又特別嘅餐具,未食先加分啦.份早餐啲蘑菇幾核突.鵝肝我以前直接同凍倉訂平你好多倍,牛扒價錢決定一切,靚扒唔會整得差.到你份愛心便當,呢份賣相無得頂,你升做賢妻良母住家菜靠佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀le~~~幾唔錯呀le~~~~
      點解呀???磨菇點解核突呀???好好味喎~~~~點同呀~但零售價算係咁啦~~
      我明呀~~不過我好驚整得唔好食又買左貴牛扒咪好慘~~試下先呀嘛~
      hehe~我都覺得整得好靚~~~

      刪除
  8. 估唔到你煮成咁,都砌到個飯盒咁靚仔呀嗄!
    收自己六七十蚊個早餐,仲用罐頭蘑菇?你都食水好深喎。
    你地國慶有兩日假架?咁正既?

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakak~係咪即時好偃番d呢~~~
      我話出面收我60幾70蚊好貴~~我打錯字~~
      係呀~~1號2號架~

      刪除
  9. 唔係呀, 你D字好黑喎.....

    D食物, 有水準呀, 味就唔知道了, HEHE

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩??唔知點解我post左出黎就覺得無咁黑~~唔緊要啦~~你地睇到黑就好了~~
      味都好味架~~~

      刪除
  10. 整得好靚,係個心形蘿蔔切得娘啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. wakakakakakak~~係咩~~~~~~無計啦~~~就咁整又無個模吸落去~~

      刪除
  11. 收到這愛心飯盒一定很高興很甜.

    回覆刪除
  12. 似模似樣!得得得!有心型餐具有心型蘿蔔,好浪漫!

    回覆刪除
  13. 嘩, 好勁呀~又好Sweet~~收到你個飯盒實開心死~~
    我相信你好快嫁得出呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 以~~~好衰架讚人既~~~~

      係呢你有無收到我有留言俾你呀??

      刪除
  14. 我非常之欣賞你個愛心飯盒 如果我係食嗰個 我會比100分你 ^^

    回覆刪除
  15. 賣相好好啊!一睇就知好有心機整!✌

    回覆刪除
  16. 真係好俾心機呢~~ 由餐具到蘿蔔都係心心,靚﹗收到飯盒o個位一定好冧啦~

    回覆刪除
  17. 乜得知你呢個女仔人又靚煮野食又咁叻先得架wo ~~~~
    食做呢兩個便當嘅人真幸福!希望我都可以煮野俾我心愛嘅人食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好衰架~~~~~hehehe~~~~
      問下佢覺得幸唔幸福先~~不過佢成日都問我幾時再煮俾佢食~~

      刪除
  18. 嘩))))) 真係勁少見你煮野食~~哈哈
    其實你都煮得幾好吖~~掂喎~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 講出黎真係獻醜...同你比那是小巫見大巫~~~~~你哥d係超勁野~~~

      刪除