2013年9月10日 星期二

冰島英國自由行之旅2013-06-19第十二天Part 2(晴天酷熱)

華….今日好難過呀….多野做到呀…..膊頭超痛…..一黎就4個3個咁樣做….咁樣好快老咋喎…….我好想今日放蹤一下自己…..可以食下薯片呀!!!好想呀!!!!!但好似有好多野做咁既….



2013-06-19
Day 12—-Part 2(英國,倫敦 United Kingdom,London)

跟住就陡走行去紅磚巷(Brick Lane)





睇睇旅遊書點樣介紹呢度先….”係孟加拉移民既大本營….路牌以孟加拉語和英語雙語書寫………..開設一間間既特色小店…..其中許多是獨立的設計師或藝術學院既學生”…..簡稱潮區………不過你見又孟加拉又潮都知咩事……
點知行過呢條街…..只傳黎陣陣咖哩香……非常地唔對路…..根本成條街都係咖哩鋪!!!!!!!!諗住行入超級市場定定驚…..你知我地最鐘意行超市架嘛…點知行入去第一步多一步都無….傳黎陣陣香料味…….嚇到我地3個知難而退……這是個什麼的潮區?!?!?唔通旅遊書潮既意思同我地所理解既…有d出入?!??!?!!?!?呢度成個新加坡哥d小印度咁喎!!!!



不過呢區就真係好多塗鴉幾靚既~無街行~算~毛寶同大比就俾心機影影影啦~




毛寶說:豆腐人同堆垃圾好襯呀~我要影低佢先………………睇黎我藝術天份唔係幾高~~~~好喇好喇~~影左又真係幾有味道既~~~



終於行到去街頭……..見到呢舊野…..呢度仲唔係小印度?!?!?!?!??!!?!?



行番出去諗住去地鐵站等阿sam……途經呢個市集…..喂…d衫靚到!!!!!!!!拱北地下商場都應該唔會賣~~~~~



之後會合埋阿sam就去第二個市集食野(哥陣時行左一個市集一個潮區…再去市集其實個心慌慌地~~)…..我地去緊格林威治市集(Greenwich Market)….係Liverpool Street站搭Central Line去到Bank站….轉第二條線Docklands Light Railway….落車沿指示行會出埋個站行一段街路先轉到….咦~~唔係Underground黎架喎~~係輕軌鐵路呢~由呢個Bank站搭去Cutty Sark站就是了~



有一樣野要留意的是….呢隻DLR有別於Underground咁樣收費入閘…佢無閘架!!!不過唔好以為唔使收錢…..行過見到呢部機……要將你張Oyster Card係呢度拍一拍先好上車呀!!!!!因為係車上面有職員查架!!!!!!



好了~到了Cutty Sark站一落車…我無記錯既話好似得一個出口….一出轉左面行就是了~






今日係第999篇blog!!!!
聽日係第1000篇呀!!!!!
我想流眼淚@@



噚日倒數緊既南非之旅係仲有39日
但今日開始又加番2日……
因為我地本身10月19日出發…..(我生日哥日)
但係仲未成團…..佢話如果成左團既話就21號先有..
如果要19號就10月9日先話到俾我地知成唔成團..
咁都係唔好博~~21就21啦~~
橫掂我都唔想生日哥日飛~~
所以依家更正~~~~~~~
報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-40日~~~~


新地址:http://tiffanylei.blogspot.hk/

沒有留言:

張貼留言