2013年9月23日 星期一

high tea@聖地牙哥古堡酒店Sao Tiago

今日好好彩~~打風天但無咩野做~~所以我都係話寧願番全日~.....星期六:中午去左食Thai Fusion Cafe~~中午set都幾正~...->800伴睇野~...->裝左新既wifi...但係點知ctm條線唔得...(我依家都係偷上的...)->晚餐食左超勁難食既野....龍嵩街間金磊葡餐....我曾經諗過同老闆講佢d野好難食....最後收番無講......星期日:中午食左觀光塔既cafe on 4->打風嘛....街都無去->話7點掛風球....同屋企人五點半去左觀光塔mocha食晚飯.....諗住早早食完番屋企



今次high tea既地點約左去聖地牙哥古堡酒店Sao Tiago……地址:澳門民國大馬路….電話:2837 8111…..大約兩三年前黎呢度係完全唔使訂位的…..大把位….依家每個星期係超多人……試過有幾次去到都話俾人book哂….無位……..所以就訂位為妙~聖地牙哥古堡酒店係我阿媽哥個年代係神級酒店…去飲杯咖啡都認為自己品味會有所提升哥種~但今時今日就應該親民多了~





如果天氣不熱的時候(我去哥時係3月呀~我無話係6789月哥d呀)……又天氣好~請盡量訂室外位坐啦~~挺不錯的~~~坐係室外好似去左外國咁架~~我超愛室外位~



下午茶既餐牌就只有簡單的一面~~~



咁黎到high tea梗係要食下佢既tea set啦~~~今次high tea特登要黎呢度架~~~~因為佢之前既層架係最普通既3個圓形款~~~依家換左新既層架梗係要黎影影啦~~~加上佢呢度d野食有保證~點都要黎食食~~做一做上等人~~~tea set for 2~~~$240~唔算太貴~~~特別在佢有一人份既tea set~體貼~



tea set包兩杯野飲~有兩個叫左凍檸茶~



我就另外散叫一壺普洱茶$35…唔貴~平添~因為叫杯可樂都要呢個價~不過係咪覺得我好老氣呢~~哈哈~~~失望在套杯碟好醜~~~銀器茶壺就ok~點解要叫茶飲??教你幾多次呀~high tea飲茶可以無限翻水呀嘛~~~幾抵飲呀~~~~





呢日約左Diana呀~~~我地實在太傳奇~話說我倆是小學同學~但佢轉左去第二間學校之後我地就無再聯絡~~~佢係睇到我個blog同我相認的~~~~於是我地就約出黎飲飲茶~聊聊天~我介紹毛寶識左個新朋友呀~~wakakak~唔好以為我咁cool帶墨鏡影相呀….係因為我哥日帶左大眼仔con毛寶話我隻眼好樣衰唔俾我除~~
個層架係咪有d熟口熟面呢~~我見香港有好多地方都係用呢個的~~不過我覺得呢個都幾靚~~~



佢d出品出名好味~最樣衰哥d都好好味~所以鹹點唔使講~件件滿分~



甜點就一dd啦~~雞批仔好味~~葡撻都好味~~果撻都好味~唯獨蛋糕哥方面要再加強~



食飽傾飽都周圍行下~影下~好靚架佢個環境~~好古老但典雅~我諗澳門只有呢間酒店先有~



開心時間過得特別快~要日落了~係呢度望出去係西環湖~~係呢度飲下午茶會真係以為自己去左外國~



如果好熱坐室內有冷氣嘆都唔錯的~



係行上餐廳既古堡樓梯係少女必影位~~~



係聖地牙哥~環境~食物都得到好高分~不過服務就中等啦~~又唔算衰既~所以呢度都算係我high tea榜內排好高位置的~





今次天兔吹唔到澳門真係好好彩!!
不過超不滿澳門氣象局...
明明話七點前掛8號風球...
跟住七點時又話未來數小時考慮改掛8號風球..
最後係話....改掛更高風球機會不大...
即係...點呀???
我唔係怪佢唔掛令我無假放...我絕對無咁既意思...
佢唔掛我更開心添......
而係.....你講到咁肯定話掛...
搞到大家跑哂去超市入貨準備打風....最後...
唉....你真係得架喇....



我好慘呀....
其實我依家係上唔網架...
屋企條線有問題....上到一陣又兩三分鐘後又上唔到...
我係襯佢有訊號先上到一陣咋...
可能一陣又無架喇...
星期四先有得整...
所以呢兩日可能我會被迫失蹤....
喊喊.....
如果我偷上到我會覆大家留言的~~
我唔係特登唔覆架~~~~~
要等我呀~~~~~



報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有---27日~
好緊張呀~~~

46 則留言:

  1. 我下次黎澳門要同BABY你黎依度HIGH TEA!!!!!!!!
    我要影少女照 XDDDDD
    BABY不要失蹤太久~~我想你的 !!! (明明係我唔寫BLOG haha)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀好呀好呀~~~~~我同你去丫~~~~
      我要和你拍很多很多相~~~~~~
      咦.....咁我依家算唔算失蹤添呀~~~~

      刪除
    2. 我要帶埋即影即有黎同你影相 >3<
      希望快D可以見你

      刪除
    3. 傻豬~~~不過如果你黎早d同我講喎~~因為要訂位架~~

      刪除
  2. 我見到有攪攪棍呀)))))) 哩度HIGH TEA仲好啦,,,,,,,,寧靜D嘛
    條樓梯好似去酒莊咁.....^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢d你都儲架????早講~~~我下次去親都幫你攞~~

      刪除
  3. 其實澳門睹業未百花齊放,酒店冇咁多,Westin同聖地牙哥都係神級。而聖地牙哥仲保留住古樸嘅味道,實在難得,喺呢度tea一流呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又真係呀...佢都無咩點改......新既有新既好..
      佢呢d勝在新酒店無~

      刪除
  4. 你講得冇錯, 想當年, 黎呢處tea, 真係幾high下架. 我後生果陣都黎過, 最記得果條好似"古墓"一樣既樓梯! 其餘既野, 真係冇乜印像, 鬼咩, N年前黎過一次咁大把. 以前D男仔帶我去tea, 係去文華酒店既coffee shop既,老實講果句, 果D死咁大張既梳化, 坐得我一D都唔自在咯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~~我阿媽都係咁講~~~~~仲話係好高級的~~~
      男仔帶你去酒店tea~梗係重視你先會咁啦~

      刪除
  5. 整返好未AR???我好興奮AR^^^^^^^~~今個禮拜日到貞去玩LA~~~唔知沖繩係咩樣GE呢?? 姐姐有咩想要@3@??

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定係好好玩的~~~~我都好期待你去玩呢~~~你買咩我都鐘意~~

      刪除
    2. 旭:你讚咩je...人地又唔係同你講野

      刪除
    3. ......戥佢開心之嘛......喜慶嘢嘛......

      刪除
    4. 都係哥句.....關你屁事

      刪除
    5. WAKAKA~多謝旭的讚!!!
      t: ;D
      仲有兩日JAR~~~有D緊張AR~~我覺得我有旅行前恐懼症......乜都未執JAR XD

      刪除
  6. 好懷舊呀~~~~High Tea好似唔夠妳食喎........妳食完會唔會仲覺得有少少肚餓呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~~咁食少少野夜晚再食野嘛~~~

      刪除
  7. 其實我好幾年前趁佢裝修有平房時住過一次架,我幾鍾意喎,但而家啲房好貴啦,住唔起呀 :-p
    好似嗰次都有去間cafe度飲welcome drink,好鬼relax既。你搞到我想當年之餘,又好想重遊舊地添,但去一次澳門又真係堅貴喎 :-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩??!?!住哥度好貴架????
      不過有左自由神之後澳門整體所有野都好貴...食野又貴..咩都貴....不過當我去到外地時就會覺得d野都唔係好貴je~~~~

      刪除
    2. 係呀,好貴吓,好似要3千幾蚊一晚呀。前幾年去住就真正,夜晚行去亞厘咖喱屋食飯,好鬼開心。不過,而家連亞厘都無咁好食啦,所以上兩次去澳門都無去lu。有時都唔知係自己食得再精咗,定係啲嘢真係無咁好食呢。anyway,亞厘都帶俾我好多開心既回憶既。
      哈哈,澳門食嘢都仲係平過香港呢,所以我成日都心思思過大海去食、食、食呀。唔知今年會唔會又去一轉呢,hehe

      刪除
    3. 咁貴架乜!!!我都唔知添!!!!!!
      咖哩屋都係我兒時回憶黎架~~~~~~我地一家人以前成日一齊去食的~~
      今年淨番兩三個月咋喎~~~~係就快d黎咯~~~

      刪除
  8. 我記得有套粵語殘片, 係係這裡拍的, 由謝賢, 可能女主角係嘉玲吧...... 講一個潦倒作家.....

    回覆刪除
  9. 原來咁近瑪閣廟, 下次回港來澳門睇下先

    回覆刪除
  10. 今次你呢幾張相影得你好有型,同埋塊面好細呢 :D

    回覆刪除
  11. Hi小t,原來澳門冇掛八號風球!聖地牙哥古堡酒店high tea 好正喎!地址在民國大馬路是否在氹仔那邊?$240 tea set for two 一d都唔貴!訂位要否提早一兩星期前訂嗎?同朋友Diana 影杲張相影得好靚!又有明星feel 呀!食物同地方都好正!打唔成風又入去超市入貨嘩又有排食喇!澳門CTM 是否成日上唔到網架?仲有27 就去旅行,我都(鄧) 妳緊張呀!bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無掛8號呀....
      唔係呀...係西環架
      係呀ctm好衰架

      刪除
  12. 澳門冇掛到8號架原來???
    間酒店我想去住多啲......

    回覆刪除
    回覆
    1. 無掛呀...你平時講到幾愛幾愛澳門....都唔留意澳門既
      聽blog友講話好貴喎~飲個tea算啦~

      刪除
    2. 咩呀?我一早知澳門話7點會掛,香港嗰陣都未有聲氣......
      唉,講起就灰,一來貴,二來我真係同達達去住咩???係咪要學吓一個人去旅行呢......

      刪除
    3. 你應該直頭去澳門天文台睇澳門天氣...唔好睇香港天氣...咁先愛澳門架嘛
      er....你咪搵上次你個過黎溝護士個fd黎囉....

      刪除
    4. 如果我過去澳門一定會睇澳門天文台,主要睇海係咪只有微波或小浪,我暈船浪架
      嗰條契弟盡量少接觸為妙

      刪除
  13. 回覆
    1. 原來你有blogspot acc架~~驚喜呢~~~~仲有留言俾我添~~但我依家先睇到添~~

      刪除
  14. 我都覺得我地好傳奇, 竟然可以在yahoo blog重遇
    what a wonderful day with u!

    回覆刪除
  15. 得閑來參觀瀏覽下我們啦。

    回覆刪除
  16. 呢間酒店水太太一直好想去參觀架~~ 原來high tea咁抵食架?﹗下次去澳門一定要去﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀都幾抵食~~過黎既話可以一試~~

      刪除
  17. 間酒店好靚好有味道, 我之前都想去試下, 不過未有機會, 下次一定要去先得 :)

    P.S. 普洱 crossover High Tea, 你果然有創意 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次過開黎試下啦~~~都幾抵呀~~~
      wakakakak~~梗係~~我喎~~~

      刪除