2013年9月24日 星期二

鬼丸拉麵道場

今日下午去左覆診~一覆就覆左兩個半鐘.....哈哈~~~不過去睇醫生時3個任務只完成兩個.....無用豬@@



澳門d拉麵店依家都開到超多超多的…….但講真….除左開係財神酒店入面哥間日本裏面哥碗價值差不多$100哥碗好食d之外……其餘我都唔覺得特別的好吃….食過一次絕無翻食的衝動~可能同本身我唔係拉麵狂熱者的關係啦~之前試過一間人地話好好味既拉麵時…我都唔敢抱太大期望~呢間拉麵叫鬼丸拉麵道場…..位於一條小橫街內….地址:澳門高士德羅神父里偉昌大廈地下8/A…..電話:6386 8480







店鋪超小~我諗只有大約20個座位….而且幾逼~我地哥日都等左成20~25分鐘先有得入座~




餐牌就這樣~自己一碗拉麵用一張紙劃….同日本差唔多呢~




先要了一隻自家製溏心蛋$8…..還可以~但不算頂級好食~




毛寶的是安格斯鮮牛肉手打稻庭烏冬$65~不錯吃~




我就叫左個安格斯鮮牛肉拉麵$55…我要了地獄血池湯底(中辣)…辣的湯要再加$5…..哈哈~~我覺得幾好味喎~不過中辣都唔算好辣……呢度最吸引我的…唔係湯…唔係麵(其實好濃既豬骨湯我唔係咁鐘意的~~)….因為我唔係拉麵狂熱者…呢d對我黎講唔算太重要~因為我都唔識食好定唔好…..呢度好就好在….食拉麵唔使食哥d叉燒嘛~~我最唔鐘意食哥d鞋到屎既叉燒!!!唔知有咩好食~~呢度配d安格斯鮮牛肉好好味呢~~~攞出黎仲未熟的~生熟度隨自己控制~~~如果我口痕想食拉麵…我會揀呢間鬼丸~因為價錢又唔算太貴又岩我口味~~




食完拉麵我地又去我地最愛既艾菲兒Eiffey食個甜品先~~叫左個唔知咩咩生果茶~~我喜歡的味道~~可以翻沖都只係$1x咋~~~大愛~




叫左個藍莓奶酪~好鐘意佢係用木匙呢~~~我幾鐘意食~毛寶話麻麻~





哥日仲叫左佢個士多啤梨waffle食呢~~好味又靚靚~仲好大份~







今日放工諗住去定巢佬度買定潤膚膏去旅行...

點知齋買野都一樣要等成20分鐘...
佢真係唔憂做....
好彩我已改睇力力....
唔使再等呢個要我閒閒地約左都等一個鐘既人~~



咦.....
我竟然又可以偷偷上到少少網喎...
真係唔知ctm搞咩..........



報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有---26日~

40 則留言:

  1. 拉麵我都唔特別鍾意食(但我又想去一蘭睇吓有咩咁巴屎閉),寧願蟹黃撈麵或六記雲吞麵好過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦...隻湯我覺得太漏~~
      我依過日本哥間咋....都ok.....
      咁多人排隊既野我係唔會食架....

      刪除
    2. 話深夜都要排成粒鐘呀嘛,如果有伴我會朝早六點去食.

      刪除
  2. BABY~~~
    我幾鍾意食拉面~~~不過平時都係食味千拉面XDDD
    我黎緊好忙好忙呀 T_T D野迫哂係十月做~~
    都唔知點寫BLOG嚕 /_\ 可唔可以帶埋我去旅行 ~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你有無食過一蘭呀baby~
      通常10月都係多野做d~~~~加油呀~~~~
      可以呀~~將小baby放入我gip~

      刪除
    2. 怕多人所以仲未去食 hehe

      刪除
  3. eiffey is very good!!!
    你有冇加我呀???THXXX
    http://lalapoon.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀~~~加左喇~~~~
      都幾好架~~重點係平~~

      刪除
  4. 咩樹要覆診??無事嗎?~~~~拉麵都係買個日本名姐.....$100一碗拉麵太貴啦,唔值得,我寧願去掃街食嘢waffle.....我l like ate..........yummy

    回覆刪除
    回覆
    1. 無野呀~~小事黎架咋~~~~
      其實我覺得拉麵個湯太漏~~~

      刪除
  5. 我這裡無咁多好野食, 唐人街開左日本拉麵店, 一D都唔好食, 湯底十足味精水...... 慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁呀~~唔緊要啦~~下次係加拿大番香港就食過夠啦~~~

      刪除
    2. 今年可能我返唔到香港呀

      刪除
  6. 香港都開左好多拉麵吖, 又係成100蚊一碗, 超貴! 我覺得係一風堂值呢個價錢, 其他試過都覺得麻麻!
    你個間cafe好似唔錯呀~~有機會我都要去下!

    wai, 我多數係呢度寫blog, 得閒黎搵下我啦 http://alikaplayground.blogspot.hk/


    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我麻麻地拉麵~~~因為100蚊一碗真係幾貴~~
      我咪add左你囉~~~我有留言俾你架喎~~~~睇唔睇到呀????

      刪除
    2. 睇到呀~~因為我一個a/c入面有幾個blogs架~~就係見到你留左去個個我唔係成日寫個個到呀~~所以今次比左個我成日寫既blog比你呀~~

      刪除
  7. 澳門的牛腩麵應該出色過拉麵吖~~哈哈*
    巢佬幫到你,,,,,,等幾耐都要

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都講得岩~~~呢d都係要去番原產地食先正~~~
      er....咁都講得岩....

      刪除
  8. 太好喇我終於搵番你,同你失去聯絡左好耐,等我慢慢睇番你啲卜.
    你呢排點呀?我決定唔玩卜喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢來~唔好急~~~真係好耐無見你~~
      近排懶忙咁啦~~又要上公司d堂~~~
      你唔玩我咪無得睇貓貓囉~~~~~

      刪除
  9. 好想食拉麵呀,但香港嗰啲都唔係好好食,好似一風堂咁,日本真係好食好多喎,剩係無咗免費醃芽菜,就輸晒啦。
    wraffle 都好想食呀,我鍾意係CWB有間叫HOME既食,不過我要繼續努力減肥,要遲啲先食得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~咁呢d野都係要去番原產地先係最正架喇無得講~~~~
      女人為減肥二字...我地真係吃了不少苦頭~~~
      我地鐘意食野架嘛~~~~~~

      刪除
  10. Hi 小t,身體冇咩事嗎?鬼丸拉麪門口外面好吸引喎!等20-25 分鐘算唔耐喇,香港銅鑼灣開咗一間叫一蘭拉麫閒閒地都要等一個鐘以上呀!安格斯鮮牛肉拉麵成$55 好低喎!Eiffey 閰甜品店藍莓奶酪外表好吸引!個士多啤梨waffle 好似好好味喎!貴唔貴喇?買潤膚膏要等20 分鐘咁耐?CTM 仲未攪掂呀!好慘呀!bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無事呀謝關心
      如果要等半個鐘以上...我諗我會唔食算數....
      唔貴呀...好似30幾蚊卦

      刪除
  11. 有黎幾日,原來正式搬埋家啦。。。。岩岩追返晒你d 遊記。。hehe..(kennis wong)

    回覆刪除
  12. 等我去尼間鬼丸拉麵道場試下先.....
    其實尼廿幾年,我試過好多間拉麵館, 但都冇間好食.....
    d朋友問我點解咁執着要搵間好嘅拉麵館.....
    其實到左我呢個年紀,仲需要有人去明白我咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 算啦...呢d我地都係要去番原產地先係最好味~~~
      你有無寫blog添?

      刪除
  13. 鬼丸ge叉燒好食呀,下次食安格斯鮮牛肉手打稻庭烏冬先
    艾菲兒超耐無去,望落個waffle差咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又真係未試過叉燒喎~~~下次試下先~~
      咁依家我地梗係去tree度食啦~~

      刪除
  14. hihi, 你係咪copy and paste 咁搬blog 呀? 如果yahoo blog 執左, 咁0係新blog 0既相會唔會唔見晒架? 唔 . . . 我都驚而家咁努力搬, 將來無晒就真係激氣+晒氣!>.<"

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀依家~~~我係用輕鬆搬家去tumblr->wordpress->轉去blogger->再係blogger匯入架...
      你去koosan.blogspot.hk/
      佢9月5定6日哥篇blog有超詳細講解~~唔難~~不過會無哂留言~

      刪除
  15. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 話咁快就仲有26日就去旅行啦 今次去玩幾多日ah

      刪除
    2. 我今次唔係好多日咋~~~8日~~

      刪除
  16. 間拉面都幾抵喎,同埋個樣好似幾正宗咁~~

    回覆刪除