2013年9月3日 星期二

冰島英國自由行之旅2013-06-17第十天Part 6(天陰)

哈哈~~我今日個膊頭痛到呀~~~舊肌肉應到痛到脹左….搞到我係counter問chlo子借按摩膏查…..點知超大陣味….有個男同事行過我個位:華~有陣阿婆味既~…………頂你~…….我地夜晚通常係屋企食就係烚菜….今晚除左烚菜…媽媽仲買左三文魚刺身…然後話:咁先營養均衡呀~有魚有菜………..但你會唔會覺得三文魚刺身同烚菜心會唔會有d唔夾呢;目



2013-06-17
Day 10—-Part 6(英國,倫敦 United Kingdom,London)

睇完歌劇出黎之後…..臨搭地鐵之前….經過呢間賣立立雜雜既大型手信鋪頭Cool Britannia~雖然已經買齊手信~不過都入去睇囉~~地址:225-229 Piccadilly, London,W1J 9HR….網址:www.coolbritannia.com






裏面都幾大幾好行架~仲有架搶眼Mini cooper~~~~



有d貨品就出面無既呢度先有….不過有d同出面一樣既出面會賣平好多~要慎選呢~






仲有好多beatles既野賣~~~~有d都幾靚~~
我地係呢個站(Piccadilly Circus)搭番Piccadilly Line向機場方向已經可以番到我地既民宿South Kensingten站~方便~


番到去梗係要影下是日戰利品啦~~依家我俾阿chlo搞到我都好鐘意買磁石痴係雪櫃~~




我最鐘意呢兩個~~一個係London Eye既紀念品店買既~另外一個岩哂我心水~~又有不同景點加水晶球加係磁石~~岩哂貪心既我~~~




係London Eye仲買左其他野~~我好鐘意支鉛筆呀~~因為個心係黑色~~(我儲鉛筆的~)…而book mark分俾朋友仔做手信就最岩~~~




仲有3D postcard~~~郵票仲要係London Eye的~~不可不買啦~~





呢個就係上面講哥間大型紀念品店Cool Britannia度買的~又買既postcard既原因係因為佢有之前奧運既郵票買~~又要再寄~~




呢幾樣首飾就係Camden Market裏面哥間我好鐘意既wemadelondon度買既~~好鐘意~~尤其隻戒指~~個面切到不規則的~~靚~~




仲係Camden Market買左個袋~~



呢d俾朋友仔做手信都好岩~~英國茶和郵筒匙扣~~





但收獲最豐富都係你啦~~~買到對鞋~~好羨慕呢~~(你真係好可愛呀~)





今日開始將會呢度同日既blog會出現係新blog~
因為我發現yahoo幫唔到我輕鬆搬家之後..
我就自己低低地咁樣copy & paste咁由舊搬新
連中午覺都唔訓走去整!!!!!
多得yahoo唔少…
望望左邊既統計…今篇係我第994篇blog…
即係話我寫埋英國blog就會過1000篇…
要幫1000篇搬家唔係易事….
希望我做得到!!!
加上噚日有blog友說佢開始備份…
但備份左8個鐘仲未備完….但我望一望…
佢124篇blog都咁耐?!?!
我1000篇要長開電腦幾多日???
所以我先想自己動手……
我既新blog呀~快d黎追蹤我啦~
http://tiffanylei.blogspot.hk/
報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-45日~

沒有留言:

張貼留言