2013年9月4日 星期三

冰島英國自由行之旅2013-06-18第十一天Part 1(天陰有時有陽光)

wow~今日幾開心呀~~~~早餐有人幫我買肥仔記呀~~~~食左雙雞翼薯仔米加辣~~正到呀~~~~但我一食完就即刻肚痛~~~唔知係咪食得太多呢~~~~跟住今朝係早餐檯上我又聽到同事偷偷咁話我:係呀..佢好食得架……….今日落左成日大雨呢~真係大到我頭先番屋企時成身濕哂….不過今日就人潮大減囉~~~~



2013-06-18
Day 11—-Part 1(英國,倫敦 United Kingdom,London)

第十一日一早~我地第一個行程就係去到海德公園(Hyde Park)野個餐~坐Piccadilly Line係Hyde Park Corner站落~不過行到去門口….又覺得唔係十分靚喎~(好似法國d法式花園靚d咁~不過唔知係咪行入d先靚d??)







話明野餐…..梗係買野食先啦~~我買左New York style hot dog(又係熱狗~)….£3.5=41.3hkd…..依家先知咁貴!!!!但味道都無冰島咁好味~~~毛寶買左Waffle食…£3=35.4hkd……不過不能一路行一路吃…因為….周圍有好多馬屎~~臭臭~



咬住熱狗~黎到the rose garden~又幾靚~~




有好多唔同品種既玫瑰呢~~好靚~~




呢個女仔聞花聞得好陶醉呀~~~~





食飽飽熱狗就係呢個the rose garden行左一陣~之後就走lu~(完全無深入行過海德公園~)






行番出黎就見到隻好懶既狗仔~好可愛~




之後就離開去第二個地方~Oyster Card無錢增值好簡單~拍一拍~揀要增幾多金額~入錢~再拍一拍~搞掂~




黎到下一站~Covent Garden~都係搭Piccadilly Line~呢個站幾懷舊~







噚日搬左成95篇blog去新屋…
今晚都要加油呀!!!!!
你地搬屋進度點呀??
我暫時都係copy & paste咋….
報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-44日~當數到0時…
我應該已在新blog……….



新地址:http://tiffnaylei.blogspot.hk/
請多多關照~

沒有留言:

張貼留言