2013年9月17日 星期二

冰島英國自由行之旅2013-06-20第十三天Part 3(陰天少雨)

今日本身個景都唔錯架......一過左5點半先黎料~~~全部煩野一次過係呢個時間出現~~~好正~~~



2013-06-20
Day 13—-Part 3(英國,倫敦 United Kingdom,London)

跟住又經過另一檔….又係有生蠔…但佢擺得樣樣衰衰咁…得哥幾隻…..仲開左等你買……..而個老闆又串串貢咁樣…..但我都死死地氣好想試埋~呢邊呢d 
£1.5=17.7一隻….好啦~~試埋啦~~~




咦~~~唔係喎~~~雖然係樣衰衰咁~~但係都好正喎~~同頭先哥間隻蠔完全唔同味的~~~~於是忍唔住~~再買黎食~~~~(原來我地一共4個人食左37隻蠔呢~~好正呀~~)



行過隔離有炒帶子~~£5=59hkd…..華…乜咁貴架…..得哥3粒帶子….佢炒哥時聞落好香….不過食落又唔覺得咁好味~早知買埋生蠔算啦~~



超級的推介波若市集(Borough Market)~~~好多野食~~如果你鐘意食生蠔既話就咁一定要黎呢~~可以食到飽~~~



我覺得英國都好多公共廁所要俾錢的….我唔記得係£1定£0.5………入去銀你先可以入去…出黎係入面按個制就可以….咁貴去一次….我地3個女仔係入一次錢然後係同一個閘口三個人一齊入的~~~~好迫…但好叻~~~~~但最後發現…..係入口係可以制到出口哥個制….即係可以唔使錢的….哈哈~~



跟住去左Notting Hill Gate站….Circle…District同埋Central Line都可以去到~



痴線架…行唔夠一陣又話要食下午茶!!!!唔知點解入左黎呢度…間野有d樣衰~



其實又唔係好肚餓既…不過想坐下飲杯野咁解~睇下餐牌…咁平既….一件件咁叫pizza…最平哥隻£5.15=60.8hkd就有~~咁我地叫左兩份4個人share下啦~



點知…..原來唔係一件價黎架……..原來係一個呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!痴線架……..使唔使咁平呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!我地叫左tropical….£6.95=82hkd…..真係抵到無朋友…



最抵死係…我地以為係一件件咁叫….所以叫左一樣味的……我地有兩個一模一樣味既pizza呀~~~暈喇~~~我未試過下午茶咁重口味架~~



呢餐食左£23.34=275.4hkd….你地不能不佩服我地~我地真係食得哂~~同埋我覺得幾好味喎~



其實呢頭係住宅區多..無咩野行….不過就覺得幾舒服啦…



黎呢度既主要原因係..為左呢個The Notting Hill Book Shop….因為呢間就係摘星奇緣(Notting Hill)哥間書店~阿sam同毛寶都話超級的好睇~不過我就無睇過~好…我之後會睇番~地址:13-15, Blenheim Crescent, London, Greater London W11 2EE…..不過都要行幾遠下架~
叫做朝聖左啦~



又番民宿放低野先~呢日買左呢d~d袋好靚呢~~~差唔多全部都係減價野~~抵買~






哈哈~~~
呢幾日不停搬blog...
睇番以前舊blog.....
一路搬...一路笑~
我同毛寶講:華....你睇你哥時個樣娘到...
毛寶:你又覺得自己好型~
講真....我個樣真係老土到不得了....
真係好好笑~~~~~~



毛寶同我講:你呢個遊記搞咩呀?
                      我覺得你係dum住黎寫囉....
我:下...我無喎..dum住黎寫即係話...
        我好似睇巢佬哥時俾佢dum症咁呀??
毛寶:係呀...你唔可以咁樣呃你d讀者架喎!
           講黎講去都未大結局......
你地話我有無dum症喇~
係前排yahoo blog搞件咁既野出黎搞到我咁之嘛~



報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有---33日~
本身咪19號出發既~依家後左兩日先出發~
其實我幾開心架~~一黎唔使生日搭長途機~
二黎....................何韻詩係哥時開演唱會嘛~~
星期六醒起...即刻上網買~~
咁好彩買到兩張連位!!!!!係我生日哥日去睇~~
作為毛寶寶的生日禮物~~~~
我第一次上網買演唱會飛咋~~我好叻仔~~
好開心~~~~~~

18 則留言:

  1. BABY~~話咁快就黎又到我地生日月啦
    其實我好想寄返D手信比你~~好想快D交o係你手上呢~~~~ <3
    今日特別掛住你呢~~~唔知係咪因為食左shakeshake~~hahaha
    個演唱會係香港定澳門架~?
    我生日o個日呢 , 趙權o係韓國都會參加韓流演唱會呀~~
    我都想變成生日禮物呀 wakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀~~好開心呀~~你記得嘛~~你同小公子同一日生日架~~~今年係星期日生日喎~~~
      我都好想呀~~~咁一係我地係fb mail交換地址啦好無??
      wakakakak~衰豬算你啦~~~為食完都記得我~~(係咪因為我都為食~~~)
      係香港架~~~
      wakakkaak~你岩岩先去完韓國喎~~~~~

      刪除
    2. 我記得呀~~~haha 小公子話咁快就一歲啦~~~
      等我fb你先 XDDDD
      明明好想減但都咁為食~點算好呢???
      我想2014年12月再去呀 yeah !!

      刪除
  2. 果個白色有2隻手0既袋仔幾型仔喎!
    我相信你無dum症囉, 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~~~我好鐘意的~~~~~~
      wakakak~多謝你~~

      刪除
  3. 你有無DUM, 算啦, 小T, 其他人我唔知道, 我來這裡, 都唔一定係想睇大結局, 只是想見見個朋友咁囉! 最好你有D新野寫下, 我就可以知道你的近況, 也可以回下你

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝~我近況都唔錯~~~
      你記得多d黎睇下我近況~

      刪除
  4. 你同毛寶生日既日子好近架咩? 我一見到你地果兩個大薄餅, 忍唔住笑咗出黎呀.
    你知道麻, 人地社會講自律既, 你地三個一齊入閘, 已經夠樣衰架啦, 俾人睇到, 又話我地中國人乜乜物物架啦. 如果仲"係入口按制唔俾錢", 同打劫冇乜分別架咋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾近架...差半個月度啦~
      我知我地唔岩呀...不過佢都有地方要改善的...因為佢周圍咩都無...想搵餐廳或商場或博物館借都唔得...仲有佢要人入銀仔...唔係個個面額佢都可以入....太細哥d入唔到....亦無換散紙機....我地得細銀...同銀紙..周圍亦無人可唱錢...作為一個旅遊城市..佢都幾算唔方便

      刪除
  5. 啲蠔幾唔錯喎
    摘星奇緣以前覺得難睇,近年迷上呢類片再番睇又覺得幾好睇.
    同以前比毛寶個樣細個咗好多,你就瘦咗好多囉,圓形變長形.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你食蠔既咩~
      我都仲係未睇番~未有時間~
      毛寶仲細左呀?開心死佢
      有瘦到就好了~

      刪除
    2. 食,食得冇你咁癲之......
      我諗好多人都咁講......

      刪除
  6. 又食蠔引死人咩.........仲有pizza食......流晒口水啦

    回覆刪除
  7. 我去Notting Hill係行 Portobello Market,主要係賣antique,都幾多嘢睇,靚嗰啲都堅係貴囉,成千英磅,不過睇下靚嘢都好開心既。btw,你地真係好食得喎,喺borough market食完咁多嘢,仲可以食到兩個pizza。
    我都唔捨得俾錢去廁所,好多時候都係去dept store,museum 同埋食囉嗰啲地方先去囉。
    我之前都刨晒你啲blog,係咪好叻呢,哈哈。比起之前,你真係瘦咗好多啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地係特登放棄portobello的~~因為睇到係睇古董即時放棄~~~~~
      無錯!!!!我真係好開心有呢班同我一樣咁食得既團友!!!榮幸~~~
      最弊我地哥次附近完全咩都無呢....要人入錢又唔係樣樣銀仔都入得.....銀紙又無得入....
      又真係幾叻喎~~~~~~好衰架~~~睇哂人地d blog既~~~~
      其實係瘦左係塊面....個死人肚腩一樣咁大

      刪除
  8. Hi 小t,原來呢間d蠔呀、一曰之內食咁蠔,滿足又正!炒帶子三粒$59hkd 又唔貴,$82 hkd pizza 又好低!又買唔少手信喎、䏲番以前d 舊blog 覺得自己以前老土、正常呀、人會變嗎?生日去睇何演唱會正呀!我唸毛寶最開心呀bye!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 3粒好細粒咋喎....
      佢地d pizza最抵

      刪除