2013年9月5日 星期四

冰島英國自由行之旅2013-06-18第十一天Part 2(天陰有時有陽光)

華….前一個月哥個無聊客真係入投訴投訴我…….我又唔係嬲既..不過我覺得好無奈~無理既投訴多不勝數…..如果樣樣都上心相信會好忙…..我要識得安慰自己先得~加油~



2013-06-18
Day 11—-Part 2(英國,倫敦 United Kingdom,London)

好了~到左Covent Garden去周圍行下喇~~因為周圍好多野買的~~



呢日我仲特登帶左哈利阿波眼鏡同電話亭影相呢~~我要去魔法部番工喇~~~bye~~




聽團友講呢條Neal Street好多野行~




有間賣茶同茶具的~幾得意~~



還有大家很愛買的Cath Kidston…雖然佢d野有d都幾得意…不過唔係我哥杯茶~



跟住行過隔離街一直行就見到了柯芬園廣場(Covent Garden Piazza)……地址:Covent Garden, London, WC2E 8RF….網址:www.coventgardenlondonuk.com…..類似市集哥d咁樣啦~




係柯芬園廣場閒逛左一陣好鬼肚餓~於是諗住求其搵間餐廳食飯….點知撞左入去Jamie Oliver開既哥間餐廳Union Jacks UK…..地址:5 The Market, The Piazza, London WC2E 8RA…..網址:www.unionjacksrestaurants.com



叫左杯可樂飲飲…£3=35.4hkd~~都係冰島的好飲d~不過重點我係想講:佢支飲管好靚靚呀~~~~



叫左個the woodman pizza….£13.5=159.3hkd…..wow~完全想像唔到係咁好味架!!!!又香~~入口又脆~~~而且一d都唔貴~~奇蹟~~



仲有我地未食到英國的Fish & Chips….£14.95=176.4hkd…..其實無諗過一定要試邊邊邊間出名既Fish & Chips架…..諗住求其試下就算….因為覺得呢樣野又會好食得去邊~~咪得個漏字食炸皮….點知一食….唔~~~~估唔到的咁好味!!!!!!熱辣辣咁炸到出黎~~炸粉漿皮適中…魚肉嫩嫩~意外收獲炸得咁好味~~~不過我地笑佢個型好似德國鹹豬手咁~~



主菜就咁叫左呢兩樣4個人食….真係夠飽喎~~~




最後叫埋甜品~~見到佢d雪糕係自家制的~~即刻要試試~~~每球£1.75=20.7hkd….我地叫左一個Earl Grey Tea & Biscuits(這個超勁好味~~濃濃的茶香味~~~)…仲有Creamy Vanilla(好味~但另外一隻味比較出色~~)而且隻杯好懷舊冰室feel~~銅製的~



呢餐食左£38.4=453.1hkd….每人只係113.3hkd~~抵~~~又好味又平~~Jamie Oliver果然唔係流架下~~加上侍應有禮帥氣又風趣~~大加分~




食飽又再周圍逛逛…不過佢裏面既鋪頭賣d野都唔平…如果係市集又似內地哥d(尤其Jubilee Market)….完全無野岩買……失望~~



係呢個廣場入面仲有個London Transport Museum….不過成百幾蚊一張入場劵~~太貴我地無入去~~只係佢外圍既紀念品店逛逛~不過都唔係平野~



最叻就係呢度食左幾粒Laduree~~~~




之後就番民宿放低d野先~~~因為實在太重喇~~(唔係買得多係買得重!!!)…..幫皮皮買的EVE LOM….聽個個講都話好好用……正方形哥罐講到萬能既咁….又卸妝又深層潔淨…..又可當面膜又潤膚咁…….200ml £85=1020hkd….仲有支morning cleaning £40=480hkd…..見幫人買…自己都忍唔住買左正方形哥個@@…不過我到依家仲未開黎用…所以未話到俾大家知好無用~~~我驚太潤….秋天先啦~~~~




唔知點解買左既身體磨砂~~~好似要成300hkd~~~不過算啦~~都幾好用既~~~但真係拎得我好辛苦呢~~~~~





難頂既客常常有….
點解唔可以俾番少少尊重坐counter既同事??
你發得脾氣就一定係你岩?!?!
你投得訴就一定係你岩??
咩世界?;[
唔怪得個個心理素質都咁差~
報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-43日~


新地址:http://tiffanylei.blogspot.hk/

沒有留言:

張貼留言