2013年6月26日 星期三

Cafe Kokoro

無諗過今日咁忙~忙得我整個早上水又無飲過….廁所又無去過~岩既~努力工作換來的旅行係開心d既~努力呀~希望10月有著落囉~~~~~~仲未知去邊~不過我希望係我未去過既地方啦~~~



某天係氹仔食飽飯….又唔想番屋企…就去左氹仔某間cafe食個甜品咁囉~亂行一通….去左呢間Cafe Kokoro~







睇完個餐牌就發現呢間就係大家之前講緊既韓式cafe….好似係韓國人開既呢…因為….我入去叫野食…佢地唔識中文..要講英文的~


得一檯人~



懶有型咁叫左藍檸檬冰水$35…..望落個樣就夠夏日喇…點知一飲……勁爆酸!!!!我平時都鐘意食酸野….但我都頂唔順呢隻酸~~~~仲要係又酸又甜……頂唔順佢哥隻酸之餘又覺得飲完會有糖尿~~~飲左一半都無就放棄了~~





毛寶叫了士多啤梨酸奶沙冰$35……佢呢杯正常d….但飲完會令人覺得會就快肚痛~~(因為酸奶)……飲飲下….會以為自己食緊內蒙古d酸奶XD~~~

事實上毛寶最後真係未飲完就肚痛~~



叫左個甜品雪糕布朗尼$45…..華…咁多舊brownie既~不過……..超級硬…唔熱….但係幾重朱古力味…食半舊已半暈…..雪糕亦不是名牌子~


本來想話如果好味就下次黎試下正餐之類….不過睇睇下佢個餐牌….d野絕不便宜囉…佢有d韓式野食…好似飯卷咁樣…不過…..仲貴過係韓國餐廳食……咁樣….不過我去番李家食啦好無??????咁貴既cafe~無下次~




今晚既晚餐…
係罐頭飽魚(媽媽朋友送的)襯豆角…..
何其古怪的組合~



已經星期三囉~
好似已經望到星期五咁喇~
加油呀~~(工作和寫遊記也是~)



哈哈~~好開心今日收到皮皮寄俾我既兩張postcard~
好開心~~
仲有凱公子的手信~
謝謝大家~



冰島的團友已在討論下一回想去邊~~
what a crazy team~~~~

沒有留言:

張貼留言