2013年6月5日 星期三

Thai Fusion Cafe

由星期一開始頭痛頭暈到依家……..噚晚貼左退熱貼訓覺….諗住會舒服d…..點知訓醒連退熱貼都唔見埋….到依家都未搵番@@…….可唔可以快d好番呀???我要去旅行玩得開開心心架!!!!!我要精精神神咁去玩!!!唔要霉樣影相呀!!!!偏頭痛真係令人討厭!!



又介紹下前排食過既一間餐廳先…叫Thai Fusion Cafe…..食fusion野既~張卡片仲寫住:When East Meets West…..咁你知咩溝咩啦~地址:澳門巴黎街86號富達花園地下H座….電話:2875 5474






地方不大~亦無咩裝修~不過都算坐得舒服既~見佢有樓梯上…不過我未上過去~食過兩次~兩次都唔爆滿~我兩次都係坐同一張檯





熱帶果冰沙$28~唔錯~無記錯好荔枝味的~




薄荷青檸冰沙$28….係我好鐘意既哥隻薄荷味~~所以我好鐘意飲~飲品價錢同品質尚算合理且成正比~




鮮芒柚子沙律$48…..呢個我覺得一般般~又無咩汁咁~無咩特別~




淹海鮮$36…唔算太好味….佢d海鮮都係d魷魚…同埋無咩彈力既蝦….好細碟….不過只係$36…原諒佢~




泰式炒通菜$32…..ok~唯一缺點係叫佢少辣仍然覺辣~




泰式淹肉碎海鮮比薩餃子$75….fusion野黎喇~~~wow~幾過癮~其實呢個形狀既pizza之前都有食過~~~不過無係澳門出現過~~呢個係老闆娘推介的~





切開佢睇下咩料先~





wow~都幾爆料喎~~~~好似溶岩咁流出黎~~~~試食後……咦~~估唔到泰式既料可以同pizza相結合喎~~個皮焗得超級香….加埋d料真係好配合~~好好味呀~~~呢個真係要推介~~~~




甜品叫左椰絲脆皮蕉$38….條蕉真係好似係街見到既狗x…….食落又唔算好味喎~加上佢個椰子味雪糕又食得出好似係牛奶公司出品~不宜再叫~




我地有再去過第二次…..椰青特飲$38…..不過佢就只係開左個椰青….然後d水黎…再幫你挖d椰肉落杯咁…可惜佢d椰肉超老~$38有d貴~




香茅&高良薑茶$28….如果接受到香茅和喜歡薑味的人~~我推介~~好好味~~仲好抵飲好大支~~~~飲到食飽仲未飲完~~




泰式淹生蝦$68~算係中檔價啦~不過都幾新鮮幾大隻~~




泰式冰鎮芥蘭大蝦沙律$65…..完全係俾佢個名吸引住….不過食起黎係另一回事~冰鎮左應該好爽架嘛~又唔係喎…….而且$68呢個價錢有d過貴~我寧願食多碟淹生蝦好過~




綠咖哩雞意粉$58…..估唔到綠咖哩同意粉咁夾~~~~佢個綠咖哩整得好好味~~~推介~~~驚喜~~~




泰式芒果糯米飯$38…..芒果唔夠甜~但係個飯暖暖的…好重椰汁味~我鐘意~

呢間餐廳既飲品都幾好味~加上佢既fusion菜真係幾好味~~~幾夾~~~~不過泰式哥部份我就覺得失色左少少~不過係可以一試既餐廳~




報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-2日~
仲有兩個工作日要過~要順利~要漏油~
今日寫少d~留番多d時間執gip gip~

沒有留言:

張貼留言