2013年6月27日 星期四

彩虹蛋糕@香港美心西餅

咦~進展唔錯喎~到左星期四喇喎~~聽晚星期五~~食咩好食咩好食咩好野好呢~~~近排唔使為旅行活在貧窮線下~~~咁應該好好咁對自己胃口好d啦~~~(但係旅行已經食得好好喇喎…加上依家個肚腩大到就黎爆炸~~)…..hehe~~食埋先啦~食埋先減啦~~



上次呢~大表姐係美國番黎~過左香港玩幾日….番黎時帶左d野俾澳門d鄉里試試~






哈哈~~係之前好想試的香港美心西餅既彩虹蛋糕一大個~打開時是純白色的~綿花糖自己後加~

哈哈~~因為咁遠水路攞到番黎個蛋糕已經痴左d cream係紙盒度~



唯有影無受損哥邊啦~靚靚~






哈哈~~~切開後~~~wow~~~好靚呀~~但唔夠七隻色喎~~~~同埋都幾難切得好睇架喎~~~~定係因為我地係香港攞番黎熱一熱所以搞成咁呢??





味道就….er….唔….呀……..唔太甜…普通海綿蛋糕一舊~~雖然有咁多隻色而且唔同味…但唔算太好味囉~~~~但以第一次食呢個蛋糕黎講新鮮感可以講係滿分~~~~~但食過一次可算啦~~~唔使翻食~~~~~仲聽講依家好似加左價~~~要成$198~~咁都係食我地八佰伴老佛爺既蛋糕好過~~又靚又好味~~~







今日中午放工就好似平時一樣耍帥…chok住咁過馬路..
過左一條馬路去到中間既安全島巧遇貞小姐..
同佢以外國式作狀面錫面後佢望一望我…
貞:你好似布志綸呀~
oh my god…..
即係去完旅行肥左又黑左既我…
帥度是沒有減少的~

我真係要好好的檢討下…到底點解我會咁帥~~
wakakakakakakakaka~
令我諗到…今個禮拜一至四我見左貞小姐4次以上
會唔會唔係咁岩呢???
會唔會係因為我太帥有人特登黎撞我既呢?!??!(懷疑中
)

hehe~~



事實上我噚晚發夢真係夢見布志綸~
我仲要係醒左幾次但幾次訓番都接得番同一個夢~~
個夢講佢因為係澳門出show無地方住..
暫住係我屋企~~(大想頭中~)
其實不停咁同我傾計~~之如此類~~
我仲問佢:我可唔可以聽日同你影張相?
佢話:咁點解唔依家影呢?
我:因為我依家無化妝囉~
個夢仲講我同歌迷會會長做埋好朋友~
發好夢發到今朝鬧鐘響都唔識醒..
係我阿媽拍我起身…
媽媽:喂..你鬧鐘響喎!!!!
我真係完全聽唔到囉~~~~
認真痴痴呆呆~坐埋一檯~



噚晚睇某Blog友講…
香港有某酒店推出酒店級餐蛋飯..
講明用梅林牌午餐肉…..盛惠$128
無野呀~~~
噚晚睇完人地個blog….我諗我媽的餐蛋飯
我阿媽煮既餐蛋飯2人價先$30~
我阿媽既先係最好味~~~~
蛋白要煎得微焦蛋黃要流心…
餐肉不能太厚不能太薄…外皮要脆但內裏d肉要嫩嫩~
所以我今晚叫左佢整俾我食~~~~
好好味~~我對餐蛋飯有一定既態度會堅持~

沒有留言:

張貼留言