2013年6月25日 星期二

冬天時要來一鍋熱熱的鱈魚鍋@味藏

今日都算順順利利既~~無驚無險~~雖然工作上我有好多牢騷想講…..有不滿…….不過算囉~順利比一切重要~~但係點解厄運要再次跟住我…..我以為自此甩難架啦….點知打個白鴒轉….又番黎我身邊…………….我到底得罪佢d咩呀要將厄運送番俾我



hehe~又黎到我地最愛既深夜食堂味藏喇~(叫深夜食堂唔係佢開到深夜呀~係湊下深夜食堂熱潮咋~~)…..唔知點解以前黎都係無人的…又唔使等位….依家就常常爆滿…唔訂位唔使旨意會有位…..呢日我地係六點幾黎到…先叫勉強有位咋……..地址:澳門宋玉生廣場(皇朝)倫敦街S/N”Q”環宇豪庭R/C-SLQ…..電話:2872 2558






味藏的餃子係毛寶唯一覺得好食既日式餃子~價錢好像$3X…我就唔使講啦~我係餃子控來的~




另一樣我的味藏最愛就係簡簡單單的燒飯團~~~不過我食過最好味既一次燒飯團…係初中二年級時和媽媽一起跟團去日本….食刺身餐時的那個呢~令我懷念~




點解今次又再講味藏呢????我已經係呢度講過超多次~…..今次想講佢係因為….冬天時我地特登去食左一次他的鱈魚煲呢~~~~~記唔記得我之前講過有一間日本餐個鱈魚煲要成$98…但得3塊魚同少少菜呢…..今次我地特登黎食…因為記得之前睇餐牌有得食…我覺得用呢個煲食好似特別有風味呢~~~~仲一路熱住一路食~




一開蓋~wow~~~~~~~~有8塊超級好味的鱈魚~有菜心金菇菜有紹菜有冬菇……底下仲有個烏冬!!!!!好好好好好味呀~而且呢個先$170~以前冬天就鐘意去食牡蠣鍋…..我今年冬天時要再去食鱈魚煲呢~






今天我和i說:我覺得我今日好似訓唔醒咁..隻眼又腫
i說:係呀你隻眼腫呀…何止眼腫呀…你仲面腫..身腫添呀~
我恨你~



本身毛寶d相攞左番黎架喇..
佢噚晚仲同我facetime分享相片…
點知間相鋪幾衰呀….咁佢無哂相出黎…
係將d相入碟架嘛…..
佢將佢d相第二張既四份一相….整前左去第一幅相度!!
仲要唔係幾張…
9筒菲林有7筒都係咁….
唔係唔番去嘈佢下話!!!
於是毛寶番去同佢講…
點知佢話:$45一筒係機入..會出現呢個情況….要人手入係$50
毛寶聽到火起:即係機入就可以馬馬虎虎既….咁我d相點睇!!!
佢仲話:我驚師父鬧我唔肯整…..
你係咪痴線架…..依家師父俾錢你定曬相哥個人俾錢你??
又唔係得一兩張係咁
毛寶好帥呀~鬧得佢岩呀咁馬虎~
呢間野搞到我地無得睇新既冰島blog呀!!!!!!!
衰人!!!!搞衰毛寶d靚相!!!!!!!!!!!
快d幫我整番好佢呀!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言