2009年10月4日 星期日

Horizons尚雅坊+COD一天遊(Part 1)

去完十月份既其中一個旅行…..一番到黎…..訓醒起身又要做功課喇…..好悶……好似有十萬份功課等緊我咁………唉….今晚做節……屋企人搞搞新意思…..今次食….泰國菜…..想死………..超熱氣呀……….泰國d相未整過…..整住之前d相出黎先啦…………..



毛寶生日的正日….我地一齊很正的放了一個假…..那天….我地好娘屎……去左我地去都未去過既COD……..佢開左咁耐…我地真係去都未去過囉…………..我地哥日就係去左COD間CROWN既三樓度…..叫horizons…..扒房….吃了一餐午餐



長條狀既芝屎條…..好好味架….超香濃….面包就有少少硬….但係唔知點解…..佢d牛油….同埋紅色d醬點包食…好吃到…..





我地仲特登book左窗口位….一望對面就係venetian




中午仲有套餐食…都幾抵喎…168蚊…你可以第一道菜要凱撒沙律…或法式洋蔥湯..仲有一個唔記得….主菜有三文魚扒…或澳洲牛扒…或燒雞……仲有一個甜品揀…環境又好~




我地叫左一個套餐….要左凱撒沙律…三文魚扒…同埋….唔記得左個甜品名…..凱旋沙律我覺得都幾大個….仲有隻好味溏心蛋….三文魚扒我平時唔係幾鐘意食…不過佢又整得幾好食喎….又唔怕鞋….甜品就….ok啦….不過我麻麻鐘意




仲有……..我終於叫了一杯我一直都好想試既……..moet香檳………凍冰冰的放入我口中……….真的真的真的…好好飲…我都想試mumm哥隻….其實如果唔係餐廳叫成支買都ok




另外我地仲叫左…一個澳洲和牛脊扒wagyu ribeye….價值388元….好似第一次食咁貴既牛扒….不過…好好味呀….食佢既時候…..最好味既方法….唔係點佢d classic barbecue sauce或者其他汁…..係…..d海鹽呢……估唔到d牛扒同d海鹽會咁夾…….如果兩個人食就岩岩好..因為會有d漏…好好味




開估…份禮物係…無聊野…係:潮語學習卡貳…..估我唔到…不過…..我害左佢…原因係…唔知當日有咩barcode無整走…搞到生日當天…..俾人在sasa同屈神屎出入都0都0都0都…..俾人查左兩次袋….好人當賊扮左兩次…..i am sorry~




oh my god…..我想抱哂佢地番屋企呀……冰冰凍凍的小寶貝




就係去左呢間crown 3樓既horizons尚雅坊….我記得好似兩個人七百蚊…..如果無叫貴牛扒和香檳…..每人就百多蚊咋……平常的我無咁豪…難得你生日就陪你豪一次啦…….


一定一定有下次…放心….COD哥part下集推出



可唔可以唔好咁多野做呀…番工又係咁番學又係咁

有d攰呀…………

沒有留言:

張貼留言