2009年10月25日 星期日

出埃及記---2009.10.14(預備出發篇)

我終於都上到網喇….諗住噚晚番黎可以玩下…點知個寬頻唔知搞咩….頂….後尾先知係我地無交五個月寬頻費出事……又係電郵帳單啦……好煩呀…都唔知幾時轉既…仆街ctm…..交左成六百四十蚊先幫我開番……**^%$#%*&…..今日又係一個上學天….好悶呀….諗住番學早d訓….點知有得上網我又唔捨得訓……咁就寫下我最愛既blog啦~



去完埃及lu~……真係有d唔捨得呀…….咁就玩完九日…喊喊



咁好啦…..要開始寫我的出埃及記啦~….唔知有無人掛我d blog呢?哈哈……好享受寫完會有人睇有人欣賞既感覺~



出埃及記開動喇~



2009.10.14(預備出發篇)

呢日我請左之前OT既一個鐘早走….目的係希望搭八點船無咁趕…….番屋企沖好涼之後我就由小i bb車我出發囉~離別哥時超搞笑小i bb…小貞貞…同杯杯…..三個人一齊送我船…個感覺好似…..我去出國讀書咁~哈哈



出發之前又要影一影萬惡既金錢….預左無哂番黎……..




呢個係我個超新gip.新鮮熱辣出發之前一日買..來源再交代



出發之前要影一影我地個樣…..看看出發前後有無變成黑人之類……今次有份去旅行既係:小t(知你想嘔)..寶寶..同毛寶……大家幫手睇下有無好大變化喇呢九日裏面…有人話無




本身諗住去到香港機場先食晚飯…但我倆實在餓得想嘔……第一次係船上買野食…叫了我很喜歡的熱狗~盛惠廿蚊



又到我暫時認為全世界最靚最多野買最新淨效率最快既香港機場~今次我地又係搭機場船直接去到禁區..超方便~




食野之前我又逼毛寶陪我行下disney store喇~明知無野買….就係愛拍照…吹咩….鬼叫佢成日有新帽出呀?




呢張影俾我的臭杯杯看….阿甘變了一隻菠蘿呢…超可愛



人家帶了是一個可愛的少女..你呢…很像一隻傻驢子~




買埋兩本最新既雜誌我地就去左食野喇….本身諗住試下潮州野…..但見佢一個老味拼盆要成一百二十蚊…..唯有講句:痴那線………於是去左呢間外表睇落好穩健又合理既味千




睇落覺好食..點知…佢係老千…原來佢個中華冷麵….超難食…我都未見過有冷麵配料用雞肉既…早知食大家樂好過



好啦…寫住咁多先喇……預備出發篇就係咁多喇~

之後再正式進入埃及咯…..請耐心等侯~(都唔知post到幾時…..影左成一千一百張相….哈哈)

仲有仲有….係呢度同今日生日既小杯杯:生日快樂…..

你會有愉快的一天~幸福的一年~快樂的一生~yeah~

我發現今晚食完板前…有d肚痾…有d胃痛…damn

沒有留言:

張貼留言