2009年10月7日 星期三

碌chop泰泰之旅2009(Part 2)

今日係呀臭男人生日呀….咁呀同佢講聲生日快樂先囉…..不過佢到依家仲未同我講佢鐘唔鐘意我份禮物….不爽…..噚晚仲等我精心包好份禮物……~………今日使唔使咁多野做呀你淨係識話我地無做哂d其實…..你有無睇下我地做得幾辛苦…..少少鼓勵都無…..淨係識問我地點解咁遲….



Day 1—-01.10.2009(Part 2)

上回講到….我地去mango tree食飯…..睇下d野食餐牌….雖然有英文但都好似唔知佢地形容緊咩野食咁咁就求其亂指啦………左邊有醃蟹肉(我覺得唔好食囉….無蟹肉咁既….)….中間係炒貴diu(其實係面囉….不過我同crystal)覺得好好味喎…..右邊就係醃生蝦喇(不過無論大小同味道我都覺得澳門哥間mango tree好食得多啦……………)




冬蔭功湯…..呢個都ok…..又唔係太辣喎



呢杯…….性愛在海灘(sex on the beach)…….係澳門都有飲過..覺得幾好飲先叫但係個杯個造形真係….好正呀…..當佢黎到既時候…..我同個侍應對望一眼大家一齊笑..令人尷尬




呢個睇圖叫既見佢個樣幾靚d咪叫做唔好以貌取人囉……因為…..好硬呀…….又唔好味…..……俾圖呃左呀



炸蝦餅我認為應該最穩陣….點知一入口成口油味..shit



呢個芒糯米飯又會用紫米既…..個芒果又唔甜…..扣分

我真唔會再去呢間野囉……



呢個好得意…..投影落地下度用腳踩d影像會自己走開睇唔睇到有d魚係度游緊呀????我有不停又踩又踢…….



呢個係商場成日見佢好吸引我既目光呀…..我覺得佢好靚同埋…..我覺得佢d頭髮再加佢望後面….好靚女呀…..好靚



商場內……但我唔記得係咩不過我覺得有lomo feel



上次都有同麥叔叔影呀……..這個泰國麥叔叔好靚仔呀…….我三件之前黎佢個樣都係咁…….不過我就變左好多喇…….




這就是我地住既酒店既商場門口喇…..裏面….超大



我發現我影呢張相…..好似俾左邊哥兩個泰妹笑喎……….



泰版咪溝仔可樂…….係杯杯既?!我梗係飲椰青啦



超大大到成個人咁大既starbucks……..



大杯同細杯一齊影邊個大邊個細就自己諗啦下哈哈



眨下眼我地就入左最大的paragon……大到會迷路



我最鐘意佢個超市….好鐘意佢d士多巴梨乾….sweet~



d生果都好靚呀我地仲話要做上等人係呢度買生果番去食…..但睇完個價錢之後….就話:我地都係去唐人街買啦

待續…………



開唔開心好呢就黎到生日

開心會收到生日禮物囉

哥日會全部人就哂我囉….收到好多祝福囉

唔開心……又大個一歲喇….唔想喎

我仲想做大家既小bb~()

但我慣左做小寶寶唔使負責任嘛……哈哈

keep住依家呢個歲數最好….我又唔想番轉頭喎….依家又唔大又唔細咁……唔使負太多責任…..但我又有能力自己話事….真的爽﹗

仲收到第一份生日禮物tim….爸爸既利是一大封

不過唔該你唔好用新年用過我唔要我利是封裝俾我好無呀?仲要俾我認得d字囉….救命呀~

好開心星期日同鴨妹們提早開生日會慶祝~記得要黎呀~

沒有留言:

張貼留言