2009年9月30日 星期三

寶寶生日派對對2009

今日….都唔算多野做….不過….今日番到去…最少有3個人問我同一個問題:咦….你前兩日唔係放假咩….點解唔放埋今日既?………………..呢個問題…..鬼唔知放三日可以連住變九日咁放咩………之不過……唉…..明知故問你班人…真壞…..聽日就要坐11:10機去泰國玩三日了…..之前無乜開心感覺….但到我頭先上堂不停睇旅遊書同埋同sasa一齊講去旅行d野…..我終於有興奮感覺喇~…..我要去唐人街食海鮮….我要泰式按摩….我要去酒店頂樓飲野….我要食法國餐….我要……..如果可以就做埋spa….我要去買野…….買買買﹗食食食﹗…..但到依家呢刻…..我仲係….打緊blog….乜x都無執過



到了正式寶寶生日會……哥日派對對之前….我們還要上ok sir哥科野….真的噁心~……..小杯杯和sasa………





一群臭鴨妹~之後又有另一批鴨妹….之後仲有..鴨妹大哂冷




呀~~~有好耐無見既歐陽伯伯咯……好開心呢晚可以一齊玩~




到左致送蛋糕環節….我的醜陋蛋糕糕要出場咯~




來咯…真係幾醜陋…睇下自己哥個睇埋人地係鋪頭買哥d……外貌真係不能相比~….但係…有人讚佢好好味架..仲有我既真心同埋誠意….我一路整一路將愛心傳落蛋糕度….食到無?




我很喜歡小皮皮送給寶寶的禮物.係一個agnes b既日曆波~




有一段古…..之前我買左條marc jacobs既頸鏈俾寶寶做生日禮物(我仲買得好辛苦….因為得我自己一個去買….仲係好有誠意咁飛的屎去)….我曾經以為自己嬴哂…好有型….點知派對前一日…..我打俾啟門….先知…我地買埋同一個牌子….同一個款頸鏈(只係唔同色)…..知到左之後我覺得好震撼….成間venetian同four season咁大…..咁都可以撞得咁應….我真係未試過同人撞禮物囉……個晚我記得我好擔憂….一黎為自己撞禮物感到好唔型….二黎….我無左哥種出位既感覺…….omg……好彩第二日我諗補救方法…..就係買過第二份…..不過中午去睇d電器鋪…..竟然無我想要既野喎….最後要勞煩我的小i bb到venetian既jc shop買(因我要番學)…..


補送的就是一個相片打印機咯….給熱愛攝影的你~



看看我的蛋糕…….睇完會有人想食嗎…..哈哈




臭佬和andy~……….估唔到你仲會番轉頭帶多個靚仔過黎~不過我見到我個頭……去到四點幾時….已經立到不得了~




今年送了…package..糕糕..手製卡卡..打印機給你……只希望你能有個快樂樂的生日….乖寶寶你要快高長大大呀~


那我就鍚哂小乖乖



講講後話….條marc jacobs頸鏈…好彩有得去換….於是派對對後翌日……我就衝左去換….去換成一樣我自己想要既……




就係兩對我都好鐘意既耳環喇….聽日帶邊對去泰國好呢..


頸鏈事件總算完滿解決~



送給寶寶的還有一份未公開…..待續咯~(不過呢份有d無聊)


呢份講起…又有另一個故事…請再收看下回



哎呀呀…..依家成十一點喇….我仲未執野…唔想執呀……

不過….一想起海鮮…..

我依家去執野喇………..

暫別三數天喇…..~

不要在我回來時又說我胖了…打死你地架~

拜拜朋友們….(小貞我會掛掛你呀~)

沒有留言:

張貼留言