2009年10月27日 星期二

出埃及記---2009.10.15第一天(多哈篇Part 1)

噚日同杯杯一齊番左大6走一轉都算薄有斬獲啦….買左對耳環(俾阿杯由廿五蚊講到變八蚊殺價達人)……..有一堆碟兩本書….幫我部i touch仔仔買左三件衫(由廿五蚊減到變十蚊….wow)….已經好開心~….星期日晚去左wai wai屋企開大食會……好開心架….都唔知點解佢咁叻一個人可以買到咁多野整到咁多野….仲好好食tim…..超叻女…..跟住又幫杯杯慶祝埋生日……打麻雀打左成三個鐘….我都係輸左一蚊咋我先係最叻既一個~dpost相上黎大約等到完左埃及之旅囉~



個yahoo blog終於無事…希望你唔好成日壞啦~



2009.10.15—-第一天(多哈篇Part 1)

好囉….要出發喇….哥晚我地搭qatar airways卡塔爾航空….一點五十分起飛….明明星晨哥個野話個導遊會出發日傍晚打俾我地…..點知我地等呀等….等到我地上機前……都無人打過俾我地囉….……於是我就好嬲咁用自己電話打俾佢….點知佢話:係呀….我依家係關閘口對開我知你地坐34J我因間先過黎搵你地呀………我心諗我地就話係後生仔je….如果係兩個唔識路既阿婆阿公…..又唔識搵個閘口我睇下你點死呀…..星晨個導遊真係超唔掂呀….我地好順利咁上左機之後……哥個死八公先黎搵我地….超憎佢….我地改左佢個名叫志雲大師因為佢英文名叫stephen…….今次我地要轉機呀…..搭八個幾鐘….首先飛去多哈(卡塔爾一個城市)….又來和這個版版來一個合照喇~…這是上機前~




今次我既戰友已經由葡國護照換上特區護照原因係免簽證



說真的….qatar….好似餵豬咁……..第一餐….雞批都可以



好喇….食飽飽於是我就搵套戲睇下…..睇左求婚的惡魔….都幾好笑….睇完….訓左一陣間無耐又開燈….又黎第二餐….以我咁強既消化力…..都未落格不過都ok好食…..

仲有睇左套保持愛你….都幾好睇….森美真係好好笑~



睇完戲….打開窗發現…..黑漆漆既天空………..成個天都係星星…….真係好多好多…..好靚好靚……我未見過咁多星星架……望完個人都開心d~



無幾耐…..係機上面仲睇埋日出tim



多哈….我們來喇~到達時間係清晨五時多時差四小時

搭左八個幾鐘機~



第一次乘搭既qatar….服務幾好食物都ok…不過都係ana同埋港龍好食d…..哈哈……..我對飛機餐好有特殊辟好~



到達之後第一pat睇既蟲仔文…..好得意呀~



由於我地轉機去開羅要到中午一點幾先起飛….所以航空公司免費安排左一個半天遊俾我地…..我覺得益左星晨呀….星晨又唔使錢行程度又寫多個地方好似好益我地咁……我地行左出機場影左張相發現的屎既顏色係我好鐘意既顏色




跟住我地就坐車去左第一個景點喇…..去駱駝市集睇三色駱駝……原來個意思係…..有三款唔同顏色既駱駝睇….黑白啡…..我開頭係以為….有一隻駱駝有齊三隻色之後講番出黎俾人笑我……….d駱駝好臭架…..痾好多屎….



呢張相仲影到……有幾隻烏蠅…..係個頭度既兩個黑點就係



我鼓起好大勇氣行埋去影張相真係好臭



後尾佢佢掛住食野…….so我地………..



睇完臭駱駝之後就去左….蔬果市場睇住啦….我發現我呢個鋪屎既出場率好高……一路數俾你睇呀…..



我地發現佢d西瓜呀….生果呀蔬菜呀真係幾新鮮幾靚喎





超鐘意呢隻叻貓…..識得搵地方遮蔭~




好開心….聽日繼續放假到下個禮二~

希望唔好咁快過啦…….

噚晚發現部i touch仔仔入唔到game…好驚

希望快d無事…..

沒有留言:

張貼留言