2009年10月12日 星期一

碌chop泰泰之旅2009(Part 4)

好野…我終於做完姊妹喇…yeah….講起星期六…最辛苦唔係早起身…係…我對腳呀….我都係唔適合著高爭鞋架喇….注定我做唔到靚妹妹….哈哈….公喜fingg同埋王子….祝你地新婚愉快…兒孫滿堂呀~……..參加完婚宴就去左之後既唱k party….好好玩喎今次….哈哈…不過又搞到成六點先訓…..我唔會再去喇….老喇……星期日又要做功課…..真係…唉…好攰呀…..不過同一個哥哥同妹妹們開左我個小型生日會….真係好開心呀我…..完全估你地唔到…d生日禮物…我真係好開心…..不過等我去完旅行先post出黎啦…哈哈…仲有兩日就去旅行喇……但係點解我個喉嚨開始有少少唔舒服架…鳴鳴



講番泰泰之旅先



Day 2—-02.10.2009(Part 1)

朝早一起身…..就由我地酒店開始出發…..由行人天橋….一直衝去之前住過既novotel哥頭食中午飯..個人..好搞笑呀哈~





呢日中午係食泰國菜(係!又係泰國菜)..就係正novotel對面…有人推介我地黎食…..於是我地呢日就又食泰國菜囉~



去到泰國…我話過要試下正宗既泰式奶茶既….不過我認為澳門好飲d喎……呢杯d味唔係唔好飲..不過唔係我想像既味囉



特別要講下呢個魚餅呀…因為無蝦餅被迫叫…好難食..油味



叫到成(木台)都係..見到嘛..又有冬蔭功喇….



我覺得呢間野麻麻地….不過個糯米飯的芒果比第一天的甜~



街頭攝影中…我好似有老屈人陪我影呢張相…哈哈



閒行超市中…發現打邊爐拼盤…d魚蛋好得意…廿幾蚊咋~



由於黎之前有颱風…所以有d落雨…好難得的靚天~




central world對開空地每個禮拜五都有市集..ok好行喎….好似都有d收獲呀大家……不過我地都唔夠時間行呀……



真係無呃你…呢度真係日又塞..夜又塞…都唔知點解咁多車




希望我聽日去買清熱酷飲會好番啦….

希望聽日傾功課快d傾完啦我想執gip呀….

希望星期三夜晚出發時會好天啦……

希望呢兩日唔好咁多野做啦…….

希望去旅行前會寫完泰國之旅啦…..

有太多希望….不過我相信…..希望在明天~

沒有留言:

張貼留言