2009年9月14日 星期一

梨花苑.....(又係收工先打風架)

點解又係咁架…..又係放工先打風……唉…….有無咁0岩呀……..不過就唔使番學囉……..都好既…..又可以坐係屋企打下blog…….如果聽日都係咁就好啦……係呀….我就係咁懶架啦……我認喎……hehe……今日好鬼眼訓呀…….只怪我噚晚玩電腦玩咁夜…………仲有臨訓時又以為自己唔見左個乖乖相機……….嚇到我出左成身汗…………….好彩最後搵到咋…自己嚇自己又一例證~我諗住唔使番學….又換好左衫….諗住衝出去買方大同d碟睇下……點知遭到媽媽大力阻止(因為打風喎…同埋佢話方大同好似盧廣仲……唔靚仔…..所以唔俾我落街…..咩理由黎架)



前幾日發左個好奇怪既夢….我夢見k先生……我去佢屋企同佢講你無論如何都要讓隻模型俾我送俾h做生日禮物…佢賣左俾我…..之後我仲留係佢屋企食飯….期間見到佢好友g先生……仲有t先生…..真熱鬧….仲有d九唔搭八…..我好第一次夢見k先生…..但係點解個夢係咁既….估你唔到…..唔知有無隱喻架????



之後一日發哥個夢又完全唔同哂人……都唔好意思講出口….不過係我醒左之後….記得好清楚……..再訓番………仲再有系統性咁發落去………好驚….唔通潛意識好想??哈哈



上個星期日…….係囉….又要番學囉……我覺得哥個阿sir好衰呀…..聽露仙講…..佢真係咁衰……死啦…..已經有四份功課等緊我喇………….omg



放左學之後……就約左啟門同kit時桃一齊食飯……..去左氹仔哥間食韓燒既梨花苑…………話時話…..我好似無咩唔鐘意食……是日之主題飲品……..韓啤一支…..淡淡地幾好飲





d前菜都ok既……不過我都係覺得….李家d前菜好食d喎




但係d肉又整得幾好食喎….我地食套餐4xx四個人…….都幾多野食……睇睇毛寶的手正在手起刀落…..正~




個套餐仲包一個石鍋飯….少女不能吃辣…..但我認為不夠辣




呢個冷麵我地另外叫既….不過….又幾好味喎………….


哥日真係食得好飽飽…….



同日既中午我地放中午飯時去左akasaka cafe食…見到有一個女人…..如果有睇我最愛的哈里波波…..應該知道邊個係露瘋子(露娜.羅古德)…呢個女人…點會咁似老左既露瘋子呀?


毛寶同小貞都話似….不過我好似d變態佬咁偷影….哈哈



今日….mina同我講:阿miu呀…你應該可以瘦d架

我:……係呀……不過我好懶…又為食….哈哈….

(臭男人又在一旁偷笑……)

今天晚上….我打了一個哆嗦

如果聽日打成日風就好喇…………..

沒有留言:

張貼留言