2009年9月29日 星期二

寶寶生日快樂+準備寶寶生日派對花絮

好咯好咯…今天是寶寶bb豬豬鶯咕咕既生日…..首先在這裏跟這個壽星bb講句:生日快樂樂,身體健康康﹗……..終於都完左佢呢個壽星的大壽…..可以舒一口氣…..訓個好覺~不用再長豆豆了~不知她得到她想要的:又開心又平淡的一天無呢?我就覺得我今日都好開心…….不過….放左四天假….聽日又要再番工lu…..不過好彩……番一日……..放四日~~也要為我們的泰國之旅…….做好準備…..話時話….好似咩都無傾過喎…….唔知玩得開唔開心呢?



講番之前先…..為左準備生日禮物俾寶寶……我用了很長時間去準備….準備期長達一個禮拜(算好耐啦~)….心想….就係要送一張手制生日卡俾佢…..咁我要整咩生日卡俾佢好呢…..諗左好耐……耐起好耐之前同佢一齊睇明珠台既時候見到一張活動式d.i.y既生日卡…..於是…我就開始我的準備工作~……我俾呢兩張相困左我好耐….到底用邊張相做封面好…..左邊哥張就搞笑…….右邊哥張就旋轉木馬…..抬住下巴…想了大約三十分鐘……..哈哈……我都話我有選擇恐懼症架啦





揀好相之後…..就開始其他粉飾工作…..放d人物入遊樂場度




之後呢……前後放個透明膠片加d金粉…..咁佢地就可以係遊樂場活動自如…………..到目前為止….我認為我做得唔錯




好喇好喇…整完個封面….到裏面喇….咁張生日卡用咩黎整好呢..於是我就用..我地呢幾年影既沙龍黎做裝飾..仲未完成


但我已經覺得好靚~



大功告成﹗靚無?我自我感覺良好……唔知你認為點




不過我最後發現….我落得太多金粉…加上…我做內頁時….d金粉痴哂上前面張透明膠片度….令到個畫面好朦…失敗﹗




仲有那天為你準備的….一個朱古力蛋糕…作為你的派對生日蛋糕……有一點不知醜….因我知我整得不好看…不過…都係我既一點心意…….只希望你會喜歡啦……唔~




小小蛋糕正要出發去毛寶寶的壽宴喇……一路順風呀~


要見佢醜陋盧山真面目…..就要下回分解喇…..我要為佢講好話呀…有人讚佢好味架~



後天出發了….希望天氣生生性性啦..~

點解去埃及之前仲要做多三份功課架….好煩呀…..

不過今日過得好開心…..詳情也是下回分解啦~

沒有留言:

張貼留言