2009年9月3日 星期四

MP3講價事件

頭痛總算好了點…….無咁痛喇……………………好熱呀今日……..近排忙到連本身聽日約左d舊同學都唔記得….明明係自己約人…..約完一大班人之後我又無再諗要去邊咁…..好多野搞呀………………星期六日又要番學喇…暈低…我覺得好攰



今日放工同左小貞行左陣街…..經過雅明條街個角落頭間鋪…見佢新開左間賣刨冰既物體….我仲同小貞一齊捉住兩個岩岩買完既少女問佢地好無食…….見佢地話好食我地先至買…..唔知哥兩個少女有無俾我地嚇親呢??最後我地揀左牛奶冰淋芒果汁…………..好好味呀牛奶味好少女呀~我地叫左個細既兩份食…..不過我覺得幾貴…細既十六蚊…..不過都幾大!!!幾好味…都可以一試啦……(以下這個人說好想出鏡)





之後就同左小貞落去雅明陪我睇媽媽部mp3喇….小貞真係叻呀…..我地兩個求左老細好耐都唔肯平俾我地…….之後我買差電…..佢平十蚊俾我….之後小貞叫佢估我地兩個姊妹邊個係家姐…個老細話係我(因為佢話我揀機時多數係我發言)….最後小貞話:你衰喇估錯左…快d平d俾我地兩個孝順女……佢頂我倆唔順…..話:係喇…平多十蚊俾你買轉換器…….yeah~好叻呀我地……雖然廿蚊唔係多…不過….好開心…..可憐老細估一世個答案都係錯的….哈哈……最後以六百一十蚊成交左差電加MP3….都幾叻…送左俾媽媽..佢都幾開心心~都話生女好架啦



番學…..算係咁啦….OK sir教….任玩~不過讀死人

噚晚又俾人霸住間房無得上網:[

知喇知喇….我係你眼中甚麼也不是﹗

沒有留言:

張貼留言