2009年9月11日 星期五

兒時最愛的西環咖哩屋

好野野…好姨走了………我們一家人都在歡呼~為了慶祝好姨滾回香港………我地今晚慶祝菜式係—-10蚊四件精裝壽司~..食得飽飽之下……一路傾計一路講起…本身今年完全無諗過去埃及……..有諗過去希臘…不過因為十月唔岩季節(通常d島過左八月就會收檔)……….又有諗過去歐洲(不過又覺得太貴)…….所以就選擇去6999埃及團(雖然去過不過實在太平…..哈哈..不過我地發現我地做左白老鼠)……不過爸爸好奇問起:如果你去歐洲會去邊??…………我咪答佢:咪法國哥d囉………..好搞笑……爸爸話去開法國…..就順便去睇下我地以前間屋……..我就話….咪傻啦……有時間我都去香榭麗榭度血拼啦(講笑je…我都唔鐘意哥d名牌既……係我都去agnes b je…不過買agnes b不如去日本買….)…..講講下我地又不停講番以前係法國既搞笑野…….又講番我d瘀野……..仲講番以前間屋原來好近凱旋門………諗起每日番學都經過的香香麵包鋪……..諗起一經過就會望入去既超靚糖果屋…..諗起表姐堂家姐們去巴黎探我地……….諗起每個星期日都會去的china town茶樓…….諗起係國際學校被鬼仔打同蝦我……諗起當年七歲搭巴士仲假扮五歲唔使俾錢………..眨下眼….今年已經二十四歲……真奇妙…………..原來我的童年……未算最特別…..但…………..我認為還算幾精彩~我成日會諗….如果當日我無求爸爸媽媽番黎澳門…..可能我已經滿口法文…可能我拖住個法國俊男…可能我搵到份好有藝術氣息既工………..乜都有可能…………..不過我無後悔番黎…..因為番黎經歷過既野………足夠令我回味…..雖然有開心有唔開心….不過當中又識到咁多好朋友……全部屋企人又係呢度…….係法國又邊有咁開心?



上個星期六…我地放左學去左西環咖哩屋度食飯………..





呢張相….我覺得好絕呀……唔關農曆x月節事…放心…..毛寶幫我用菲林機用黃色閃燈影相…..咁岩小貞用我部相影到…..令我覺得………我好似用緊消影術同現影術呀~




出席該次飯局的人物有:小t…毛毛…小貞和欣杯~




我覺得佢哥度d餐湯幾好飲喎…..左上的是欣杯的薯蓉青菜湯……右上的是小貞的蝸牛湯……左下是我的洋蔥湯…..右下就是毛寶的海皇湯(一致公認最好飲)…….出奇地每隻湯都ok喎………….不過我覺得幾貴廿二蚊得哥少少湯咋~




是次湯品贊助商—-小貞貞bb~……因為佢…………….哈哈




美食介紹環節:脆脆薄餅(好細個時成日食…好好食)…蝸牛(麻麻地呢個…笑面府哥個先係一絕~)….炭烤牛肋骨(好正正呀)………咖哩蜆(正正正…d汁呀….點野最岩)……..咖哩薯仔都正呀….可樂鴨(教宗話好食我地先叫…不過我覺得麻麻咋)…..呢間野總括黎講:咖哩同薄餅真係好好味~又唔貴




食飽飽仲有煙花睇呀~不過好可惜唔多又唔靚囉……..




煙花係唔係太好睇….不過燒煙花之前和朋友們的抵死對話……就真係………好好好好好好好好好好好笑呀…有腳臭味




咖哩屋真係我細個常去既地方…..佢真係犀利

咁多年仲係趷立不倒…相信妹子和家家都不會忘記~

今日比較長氣…..因為心情大好去寫blog….

好姨又走左….可以好好的….佔回我的私人書房….hehe

沒有留言:

張貼留言