2009年9月4日 星期五

Crystal B-day party 2009

今日……一起身個右邊膊頭痛到不得了………..一起身頭痛也是充斥住我整個右腦………..番五日工…..有四日都頭痛….有乜謂丫………..終於都頂唔順…..吃了兩粒必理痛……….噢….舒服哂……….我依家已經進化到…………唔食藥唔會好既階段…..唉…..寶礦力都救我唔到喇~……………



有一樣真係…頂你唔順喇……….明明d野又係你叫我地做…….做做下又突然間又企係我後面大叫(當時有個人坐係我前面做野):擾民……………….何解你會咁話我地呢…..其實你記性係咪真係差成咁呀????我認為你每講一樣野…我地要白紙黑字大家寫低簽名作實先夠穩陣………….呢兩個字窺你講得出口…….犀利﹗你都唔知最擾民咪你地d大老細囉…..唉…



假又唔俾放…..你唔俾放就一早唔好俾哥幾日人地抽啦……爭到頭崩額裂以為自己贏左…..原來到最後…..假都無得放…好慘……mark完又唔俾放…….下次唔好俾人mark啦………一年到晚都多人架啦我地哥度…….都唔知邊時放先岩你心水……真係唔明



上個星期六……同kit時桃慶生….第一次為她慶生呢…好開心….最衰好姨擺大壽….令我無得join佢地一齊食飯….食完好姨哥餐夜晚同左佢地去…好似叫新濠鋒Altira(以前係crown)…38樓飲野…..唔……氣氛都幾好既……都唔太貴





生日快樂呀kit時桃~呢鋪唔掂呀…..坐咁前塊面又大又多油




其中一份送俾crystal既禮物….我覺得幾靚呀~




今次叫左呢個Sangria飲…都幾好味既..不過個樣有油漬feel




某天….又和小貞做了傻事…兩個波特…..我地個樣好聰明呀~




用頭痛黎懲罰這天的我….我認為好洽當……

沒有留言:

張貼留言