2009年9月28日 星期一

新宵夜地點:mug's coffee(偷懶一個禮拜再上來)

又懶左唔知幾多日….都唔係懶既….係上個禮拜掛住做d小手工所以無咩時間寫blog…….下次先post上黎……搞左足足成個禮拜…..仲好操心訓唔著…搞到自己好攰….我….真係無聊呀……….一連四日假…..聽日就係last day…..如果唔係放假受阻…..我就可以一連放九日…依家……斷開一半放….無癮….不過今日有假放….仍然是很爽~



都唔知上幾多個星期日(懶左好耐又仲有超多張相未post)…….我同小貞貞小朋友…跑了上大陸……如果唔係上次去廣州…..我諗我根本大半年至一年時間都唔會番大陸….上到去行左陣…….搵黎搵去都好似搵唔到我地想搵既野….就去join左小i bb一齊去食野….成三點幾….我都仲未食中午飯…..所以去左味千拉麵食…..仲同小i既朋友仔sue一齊食…佢都兩個好襯…好似影緊結婚相咁……兩位小朋友都好可愛呀~





那當然…..這兩個小朋友也是十分可愛的….hehe




今次食左個…..咩芝屎牛肉石鍋飯…..華….又幾好味架喎




大陸玩完後就跑番落去同毛寶食飯….食哥d咩回歸飯……好搞笑….送牙膏同壽桃牌….不過好實用….食哥飯仲好搞笑….好早食完之後…..好悶好悶…..所以就捉左阿杯出黎飲野…去左西環間mug’s coffee度飲野…..幾好喎哥度….好鐘意佢對白色門……不過我覺得d野飲少左d囉…有啤油….咖啡…..朱古力……呢晚我點左焦糖朱古力…..不過我覺得….淡左少少




呢個唔記得叫咩….紐約藍芝屎雞翼?!好味到呀………….




我地叫老闆娘收左呢碟野佢….個老闆娘話:下…唔要喇?????……我地話唔要喇…..唔係現場既人唔知…….其實呢三隻雞翼已經俾毛寶食到咩都無得淨…..一反開後面其實已經無哂d肉(因為佢唔食皮)…….技藝異常高超….呃到人




芝屎餡角…………..好味到……….食完會有d漏…但真係好好味




呢個double chocolate cake……也是好味得無話說呢~




呢個炸魚柳其實我認為都幾好食….不過好熱氣呢~




某天星期日經過….叫了柏佬一聲….跟住佢跑出黎…….但係……佢…..完全唔吠我地….望住我地…唔出聲…….以前佢唔係咁架…..佢以前見到我地…..會跑出黎狂吠狂搖尾巴……..依家無見一排……我覺得佢好似有d唔記得我地……以前我地半年無見一上去佢都會好熱情咁對我地架….發生咩事?!

沒有留言:

張貼留言