2009年9月8日 星期二

小i bb生日會2009

唔知點解….今天心情有點複雜…………唔知點解呢..哈哈……今日好似明明唔係咁多野做架喎……點解放工睇埋數紙既時候又好似好多咁既???有d攰tim…..快d到星期四啦……好想見到…may姐……..yeah~……近排俾人傳染我….我都有down到方大同d歌聽下…..佢依家哥隻碟我最鐘意聽Nothing’s Gonna Change My Love For You…..真係翻唱得幾好聽囉….令人有心動的感覺…仲有哥首Wonderful Tonight…..都有d sweet既感覺飛出黎……yo~



噚晚好慘呀…..諗住放學衝番屋企玩陣電腦…點知好姨已經好哂冷氣要做睡寶寶喇(嘔)…頂﹗



都話八月多人生日架啦~



在8月30號…..我地係路環水庫燒烤場慶祝小i bb的8月28號2x歲的生日……我仲記得哥日好熱呀…熱到成個人溶哂……..出席該日生日會有以下人士….ja機人係mina的細細佬~


我覺得…mina的細細佬好得意呀….據有同細細佬打波的毛寶及小貞講…..佢都好乖同好好玩~




有人切生日糕糕喇~…….我成日覺得iris個樣成日都好開心~




個生日糕糕…本身靚…但係太熱..溶左..好彩我地知好難食




我地幾個連埋ada細da送左份禮物俾iris~




即影即有fuji有埋小i最愛的米老屎公仔呢~唔知佢有無用呢




正所謂fuji機下無醜女….看看…每個妹妹都好靚女呀~




到小貞貞送禮物…睇下小i bb收到coach散銀包有多開心




看看還有臭臭男人的agnes b鎖匙包呢~




今晚爸爸不在家吃….於是我和媽媽又吃起蟹蟹來

五隻肉蟹….令我的肚皮很滿足~

依家最令我開心既係……..今年生日將不會在澳門渡過咯~

參加了旅行團…生日將在”埃及”渡過我的2x歲生日….

真抵呢….只需6999~我要去做黑人喇~

一連九天…想想都覺開心~這是我的第一次十九天大假

去完泰國不到兩個禮拜……..又要到埃及了~

到時候可以寫寫我的出埃及記~



都好鐘意方大同呢隻歌—->你是我愛的女孩..最愛的女孩

沒有留言:

張貼留言