2009年4月28日 星期二

"大"食會

好悶呀…………好悶呀……..番工真係好悶呀…………一早番工就猛打喊露…………………..幸好今個禮拜淨係番四日咋…..唔知黃金週有咩做呢???????????真係好不幸….我原以為會係馬基基教我hr……….點知一行入黎…..老ray again……….omg~我上佢哥堂一用神…………就會好眼訓好眼訓………我係咪有病



上個星期六….好開心……..因為係我屋企開左個很小型既大食會……..真係好小型…………………..我無上鏡因為我哥日個樣真係好衰………………雖然小型…..其實食物都幾豐富既…..我地去左一個賣凍肉既地方…….買左d都幾平既刺身…..有煙三文魚呀….蟹柳呀….仲有d好好味既甜蝦呢…..仲有去左大昌買左磅三文魚刺身……..仲有王子友情協助既海鮮炒意粉同埋西洋炒飯(講真真係幾好味喎)…我都有整架….就係左下角哥碟涼拌拍黃瓜…唔好睇少佢…都有唔少粉絲架~




情緒…混亂中

其實我真係好想做哥件事….但我又無膽做…

真係好想喎



突然今日番屋企….媽媽問我:喂..你地買左機票未呀去日本..豬流感喎

我:下買左好耐喇喎…無有怕卦….

應該唔怕架可?



沒有留言:

張貼留言