2009年4月15日 星期三

Hello Minnie~

今日好多好多野做……….朝早仲以為今日係可以得過且過既一日………點半一番工……未停過….除左去廁所哥兩分鐘………噢………….做到眼都撐唔大…………不過又無乜麻煩野………都好既…………..做做下野哥時望一望自己對腳…….哈哈哈…………我覺得我真係好似….米老屎個女朋友呀米黎呀……….唔怪得d同事成日笑我係米黎啦……..我自己都笑左好耐………對住個客忍笑


話時話我覺得依家d客真係好無聊………..又要話人地吹水…你唔使形容人地個樣ok架………….好無聊




今日番屋企哥時見到有個catalog寄左黎………唔知係乜東東呢




一打開……..噢……………………………………………….




係我最愛的tiffany出左新既系列呢……..我最鐘意左三哥條呀(我唔岩我講清楚d…係由左手邊數過去第三條……陀圓哥條呀)…………..最普通但係最靚最靚架…………….好靚好靚呀…………….帶左好似會變靚女咁……….恨得人牙癢癢呢……

沒有留言:

張貼留言