2009年5月5日 星期二

5.1黃金週暨"五月五日"破日紀念日

今日…..我認為係一個破日囉…….都唔知今日搞乜鬼…..好似個個都好黑咁……….首先….阿da就俾個阿叔晨早流流噴到佢一面屁…………跟住到我………….俾一個識講幾句臭葡文既now婆串到我飛起………..個死八婆我俾佢串完之後我仲一片好心提佢要咁咁咁做………佢既反應:那當然啦(請用煲冬瓜發聲!)…….死仆街…如果我唔係坐係哥個位我一早鬧x左你好耐啦…..仲使同你講埋咁多臭屁話?!著住哥套鮮紅色既套裝…..你既品味唔使講都好到上天啦……你個八婆……好巴閉呀…..七樓律師樓…….你以為你自己係律師呀?你只係個跟班咋……………到sasa….俾個阿叔話佢:係我地d立稅人俾錢你出糧架仲難為我………但係阿叔…你咪傻豬啦…我地都要立稅架….唔通我地自己出糧俾自己咩…………..到左下晏….小貞要搞番一單由內部彈番俾佢既野……其實呢單野….好無聊…..明明佢地係可以打哥個電話…..點解佢地唔去做埋佢呢?….之後大機死左…..個阿e呃阿男人話佢遺失左一次….點知….原來係兩次…..搞到佢又要註銷哂d野再做過又要call番佢番黎…..得個搞字!!……..今日竟然會係咁………..好彩番到屋企有爸爸媽媽幫我按摩呵番我…….同埋聽到電視上面既一句說話:撈得攰?????好過無得撈…………….噢…舒服哂~



好啦好啦講番黃金週做過d咩先……….



星期四

一收工就跑左去neway度做左陣戲………玩左兩個半鐘之後….去埋金玉滿堂食埋消夜…………開開心心玩足成晚………番到屋企………..媽媽話:你去啦你去啦你去玩啦……….你連我生日都唔記得~(開玩笑語氣)…..我先醒起…..係喎…今日係媽媽生日喎…………………………玩完…………………………不過我唔理呀….一人一次囉……我認為最重要既十八歲生日佢都去左旅行唔塞我………….打和



星期五

去了杯杯的舊居探柏仔同埋傾埋餘下去日本旅行d野………柏仔….佢好慘呀…….佢同爸爸依家都番左舊屋住呀…………….因為就黎有個小生命出世……唔可以有狗係新屋…….但係我唔明…………點解奸人拖肥有得留低架………………佢都係狗咯…………哥日去到佢地既舊屋(第一次上去)….我覺得舊屋……好似藏參地點呢~之前間屋租左俾人住…住得好殘舊呀….我覺得爸爸同柏仔都好慘呀~我地上到去柏仔見到我地….我硬係覺得…………..佢比平時更開心……….唔知係咪舊屋真係悶得佢好緊要喇……………阿柏..我依家都有d掛住你呀…………..



不過係阿杯舊屋間房望出去都幾靚架………….對住哥條好有風味既街……………..日頭同夜晚都有不同感覺呢~~~~~~~~~~~~~~





邊個玩骨頭玩到忘哂形呀????????????




係今年八歲生日既柏仔呀…生日快樂…我地哥日上去仲幫佢慶祝生日呢~~~買了四大包的新零食俾佢…只係想你開心




唔知點解我望住柏仔既背影…我覺得佢…..好寂寞:[


之後同阿杯同埋小蘭一齊去左river walk度食左餐好滿足既飯……..食飽之後………去左一間小蘭朋友開既果汁鋪…d果汁真係…….好正………好難得連橙汁都可以榨得唔好味囉………最正係小蘭個fd問d果汁點…佢話:幾好呀….仲可以有進步既空間…………你真係有口德囉………之後又陪左毛寶練左陣車………….練完之後………我地四個又去左食野……..去左筷子基食燒烤~



星期六

訓到唔太早又唔太晏………….起左身就同左毛寶食左d野….跟住就約埋小貞去買燒烤用既野…..我之前以為王子唔使我地去買燒烤d用品係怕我地少女勞累…..點知…………..我估都估唔到原來佢係信我地唔過….我暈喇………當日…..又唔算太熱(除左打羽毛球哥時)…….但我又唔係食左太多野咋喎…..無上次咁多啦……..不過真係玩得好開心……哥晚笑死我




成日都話我地買d炭係假野….所以個爐唔起…….我就話….哥晚個爐唔起……係因為無足夠蜜糖而引起既….哼~




又黎跳躍時間…有老人家跳完之後話隻腳痛喎……..哥個人同上次去迪迪尼跳完話痛哥個人係同一個人…….我發現阿寶張相好搞笑…..哥日佢帶左兩條頸鏈一跳起時….左眼一粒右眼一粒…..遮住左佢隻眼…………好岩線…我覺得好好笑




星期日

食飽飽中午飯之後無野做….我地就繼續我地既送暖行動!!!我地去買左兩個新玩具送俾柏仔(肝人拖肥當然無份啦)…..睇得出佢又真係好鐘意個新玩具喎…圖中粉紅色為新閃燈波波




趕住出街放便便既柏佬~叫聲震天~




企到咁高有咩好望……..因為下面有三數隻佢最愛既貓咪




我地成日都會笑柏仔:柏仔………你都成五十幾歲人啦………..仲要人幫你沖涼……….自己沖啦………..唔知佢識唔識聽??哈哈………..




又成日笑佢:華…隻狗仔油黑色指甲油架….好醜呀




柏仔….雖然姐姐成日笑你………..但係我地都係打從心底裏好愛你呢~你自己話係咪喇……………………..不過你呢張相影到你………..好奸…好咸濕呢………….下次唔好俾我影到d咁樣衰既樣喇知無???????


好啦…姐姐應承你喇…..如果姐姐唔使番學都盡量上黎探下你陪下你玩好無?????(雖然個粉紅閃波俾你玩到臭哂)不過你要聽杯姐姐話喎!!

沒有留言:

張貼留言