2009年4月5日 星期日

泡菜國極寒之旅25032009---Part 1

星期五放左工之後就參加左搣薯既追思會…..唔….我對搣時既感情都唔係咁深…..不過感慨係好地地一個人咁快就唔係度…..唉…..查實聽校長講野時都幾感動既…….



之後就同kate同bean去左食飯…去左食唐吉訶德………係呀..又係哥度呀………哥個姐姐都係認得我呀…..證明我真係食好多野呀…..不過d相遲d先upload上去飛屎卜度啦哈哈



星期六下晏係反下反之中渡過…真慘



Day 4—-Part 1

今日又係係出面d餐廳食早餐喇………不過今日個場都幾靚加上d野真係咁難食囉……..好犀利joady咁都可以係韓國撞到朋友……………不過我地都試過一次……仲要係自遊行呢…係台灣既西門町個捷運站撞到…..真係好岩線…………….食飽之後…我地就去左一個叫做青瓦臺總統府…前面個噴水池前面影左張相………….我好記得…………呢日凍到甩肺….吹到呀…有太陽都可以凍到咁……………諗到都打左個冷震……呢日阿juno既打扮係窄西裝打呔(典型韓野打扮)……我同joady仲讚佢好靚仔…………佢又識聽喎……….猛咁話唔係唔係……搞笑







之後又去埋d咩人参呀護肝呀……..水晶呀……悶到我死……去水晶哥個先搞笑囉…..我見d水晶(就咁一粒)寫住3000……華……好抵喎……我仲諗住買粒俾個朋友仔……..點知愈睇愈怪………….d價錢平到咁…….跟住我地認為佢應該係港幣價…..三千蚊我已經o哂咀……………我地就話不如問下佢啦….點知佢答:係美金…….下….三千美金????你都痴根……差d恨錯難返呀…..今日中午呢餐終於叫做有d野好食喇…..本身唔係食呢樣既……呢個係我地話想食之後補番個團既差價食蟹餐呀…..終於唔係燒烤或者火煱喇




好奇怪囉….佢飲西湯…………



轉頭又有紫菜湯喎(左面)………..想點?



不過呢個前菜真係好好味呀…牛油鐵板金goo菜….密密手食呀




主角出場喇…..不過…老實講…我覺得日本哥d好食d呀…係咪唔可以咁比?



之後…就去左我地夢寐以求既地方喇—->明洞……….我將五日黎既希望擺哂係哥度囉……………華….d護膚品平到呀….又要講我番到黎已經週圍講既….用千鬆蚊平時係香港skin food只可以買三樣野……….係呢買超過十件….一大袋…..仲要俾超超超超多tester…..成為我旅程最大既負擔….哈哈…………華奶奶枝哥枝保濕精華………….兩佰蚊都唔使……….澳門要三佰八呢~我真係好開心…..最衰已經用哂d錢同埋……………….已經無哂時間………..jeff先生俾左三個鐘我地轉眼間已經無左囉……………………連野都無食…..只係食左呢個長32cm既雪糕囉…查實好凍呀…..食到我同joady凍到震呀………………



跟住就去左韓屋村(我寧願將d時間放係明洞度….救命呀)…..係睇下一d以前韓國人d屋呀剩呀……呢個係以前既玩意喎….將支野插入個窿度(呢句野好似好有問題咁….不過真係咁玩喎)……個問題係..咁大風點中呀



好明顯我呢張相係好想扮少女pose但好可惜做唔到囉






我其實好鐘意呢兩張相架……唔知呢…就係鐘意囉




好難得咁影到有藍天白雲囉………黎左之後d天氣都唔係咁好

沒有留言:

張貼留言