2009年4月14日 星期二

復活節無無聊聊行行企企既三日

今日遇到個好麻煩既ee……俾佢煩下煩下真係火都黎埋……又唔係唔幫佢….係要講d單單打打既說話俾人聽……….後面又有一大pat人等緊…..真係遠水不能救近火……..今日番工時見到第一個同事已經同我講:華….你個樣好攰………………..我諗我今日個樣真係衰得好緊要……………


講番前幾日復活節做過d乜野先……….星期四晚放工坐係屋企吽下吽下………..吽左成晚……十二點幾就出左去同joady食宵夜……….食左阿細龜炒面……….食到飽飽之後……番左屋企……其實我已經好眼訓…….但我又係屋企度行黎行去行到成四點幾聽到雀仔叫先訓…………唔知為乜…….我真係無聊得很呀



跟住星期五就開始左繼韓國之旅哥五日假後我等左好耐既復活節假………….不過由於前一晚唔記得落窗簾既關係……..超早就被曬醒……………十一點幾………..又行左一陣…………終於係點幾鐘出到街………..中午食左我同毛寶都好想食既生牛肉河….好好味呀………………講講下………依家又開始肚餓喇………..跟住到左三點就到左我地哥日既重點節目—->去neway唱k……….之前先講過七定七定唔再去neway………….但係大家都知我係一個反口覆舌既人黎架啦……….價錢又吸引…………..音響又唔錯…….哈哈………….咁都無咩理由唔去je……….仲有…..我地之前仲緊張到寫定要唱咩歌………..因為……….三個鐘頭既時間真係好有限…..我地得四個人je….華佢俾間超大既房我地囉………………………………





唱完之後就逼d朋友陪我去佩con…….係呀…我終於都死去佩喇…..為左下個月無咁樣衰…….咁就使少少錢….行去搭巴屎途中……..有人要做自由行影金蓮花




佩既時候因為我係第一次帶…所以佢會即場送一對俾我教我點帶……………佢教我帶哥時我覺得我自己好似智障………..帶極都帶唔到…………用左成三個字先帶到右眼………….夠白痴無?佩完之後我地就去左觀光塔間river rock度食野………我覺得今次好食過上一次喎……可能係個湯既問題卦…..我覺得個湯….好好味呀……雜菜湯好好味喎……..又平………飲完仲好飽………….好似可以唔食其他野咁(好似咋下)…………




呢個甜品我最欣賞既係….我最愛既法式燉蛋(但其實我唔係太鐘意食甜品咋)




曾經有人話我個眼袋幾大……無帶眼鏡先睇到真係幾大喎




星期六去左漁人碼頭睇芝芝影婚紗相………….點知米蘭唔俾我地入……..咁咪去左食禾花亭假食一陣囉………….之後跟左佢地番屋企…..王子在努力上網搵夜晚食咩…………毛寶玩x-box…………我同fingg就分別係唔同地方訓覺……….其實我地係可以分開唔同地方做呢d野…..唔知我地點解又會係同一個地方做大家唔同既野呢…………..搞笑…………….之後終於決定左去食韓國野……………..就係呢間




唉………..呢條街本身有兩間韓國野……….但係王子上網睇過話呢間抵食同好食……….所以去左呢間……………..omg……………坐低睇下餐牌…………280……..380…..1200…………最平………60蚊……………..係一位份量既海鮮湯…………當堂一齊呆左………………………………………….睇下d野食……….下…..無烤肉食既………..望一望出面個企係度既招牌………寫住………..韓國式既中華料理……………….what the…………………………….最後我地叫左套餐食…………500蚊……..4個人…………最後發現…………套餐比散叫的還要貴……發生咩事呀??????咁你使乜做套餐je……….痴痴地既都………..我仲要俾錢韓國人整中國菜我吃…………我真係覺得好搞笑


記得千祈唔好去呀……佢係皇朝新苗條街度……….唔想做水魚就咪去呀



星期日就去左杯杯屋傾去日本d野………..都開始有個型係度……..不過我覺得杜如風係靠唔住架少女………都係靠自己啦…………照舊……柏仔星期日都係好臭

沒有留言:

張貼留言