2009年4月13日 星期一

泡菜國極寒之旅25032009---Part 2+26032009

我好懶呀我好懶呀………….哈哈….已經有好多好多好多日無寫過blog喇………………咁我真係好懶我認架…..岩岩過左三日復活節假………好開心呀……..不過今日當我一番工時….噢…真係嚇壞我喇………….d人排隊….排到落樓下囉….想嚇死人咩…………痴鬼線囉….知你班人有得補假喇………….快快手手番去你地個火星啦…………最好彩就係…..我今日竟然係房仔…….唔係少野做…….係無咁煩……我覺得係我前幾世做左某d好事…一定係呀………….不過今日要開OT……好彩過左五點半時都唔係好多野做je…………逃過一劫



Day 4—-Part 2

之前講到………去哥個韓屋村……….去完之後…..就去左我同joady都好期待既樂天世界喇(期待既原因就係因為係everland有一個不愉快既經歷….)……….




佢個城堡都有少少迪迪尼樂園feel既…….哈哈



其實佢d機動遊戲都係好蚊型的…..不過有我地恨左好耐既過山車..咁梗係要玩下啦…..排排下隊時………..見到前面有個哥哥……佢個頭……真係好誇張呀…我地兩個仲偷偷地影低佢…..佢染左成個掌印係個頭度囉……順帶一提……….我地玩過山車坐第二…….好彩我地無坐第一咋…….因為前面有個女仔個位…..個舊野…….唔識講…..總之夾得你好緊保你平安哥舊野呀…………..竟然鬆泡泡…..個女仔不停示意俾個員工聽…..但係黎唔切….架過山車已經開左……超驚呀……好彩佢無事咋…..



玩完之後仲食左餐都幾難食既飯…….初初超肚餓以為好香好好味….點知愈食愈難食………..滴汗囉………..之後去左玩呢個會升到室內樂園既最高點類似氫氣球既遊戲繞場一週……………..唔….好好玩無唔係好好玩…….不過由高空睇呢個樂園….幾靚咁囉…………………………..




高空睇落去既旋轉木馬………….好靚呢~



呢個真係不得不介紹……那是韓靜書和承俊哥的木馬呀….我地咁in…….梗係遲到都要跑去同佢影相啦





仲諗住係一個有紀念既佈景前留倩影(因為佢有日期)…..但第一張…….叫一個韓國年青人影…..想點呀………..睇完都想忍笑……同我上之去迪迪尼影哥張一樣……….淨係影我同埋個地下……..無影隻米老屎…………咪咁聰明啦你……….唉……….第二張就搵左同聲同氣講廣東話既人影….當堂ok哂…我真係估唔到張野坐到五個人……….其實我地都好瘦哈哈




又係juno…….佢係我地哥團應該好開心…佢好受歡迎



華…我黎左韓國都真係無乜野買咋……….就係得呢d咋….仲有四件衫囉…不過有兩件送俾人既…….仲有呀………平時係香港用一千蚊只能買到三件既skin food……係呢度同等價錢買到一大袋+一大pat tester…………不過唔夠時間係奶奶枝買..失敗……………………………..




Day 5

查實呢日無咩好講……..之前哥晚成十一點幾先番到去………..成點幾先執完野……四點又話要morning calllllll……………..華…仲要搭八點機………………死未呀………去機場之前…..仲話俾我地去土產店買番我地唔夠哥d野食手信…..我其實曾經有諗過…………會唔會係d導遊自己開…..之後就臨上機帶班傻仔去盡地一煲…………我係咪太過小人之心呢??????哥朝我好肚餓餓到就黎暈咁滯…………..見到飛機上終於有飯食………..但係……….我覺得個飯好咸呀……………但係有包小泡菜又幾好既…………



華………..今日情緒有d低落同唔開心…..都唔知咩事….不過都可能知咩事既…………唉…..好白痴呀我……….無聊



竟然俾我知道一個人會同我一樣……會鐘意古巨基n年之前愛與夢飛行哥隻碟…….裏面無派上台既歌….奇事…….d歌詞仲好熟呀………..哈哈….真係驚叫發現…..仲要唔只識一首…..終於搵到知音人…………隻碟真係好正……..噚晚深宵搵一搵終於俾我搵番出黎…………………真係唔知幾多年之前….



一哼即中既十秒之後……

共你再相見 相遇在 唱片店
望見你的臉 風采 更勝當年
舊事再活現 回家 整晚失眠
漏夜的清點 留低 所愛物件
別掛念 別掛念 別掛念
別掛念 避免 照片給我望穿
別掛念 別掛念 就算很掛念
沒法 讓我好過點
wow… wow… 專心數十秒 難忘回憶通通洗掉了wow… wow… 深呼吸十秒 和誰重遇我都不怕了wow… wow… 專心數十秒 抬頭重新好好生活了
wow…wow… 我世界很小 舊事或許擺放不了
大概你都已 想不起我的臉
大概我都厭 心酸 也有幾年
杜絕了雜念 從此 將我催眠
過去的苦戀無非一個事件
別掛念 別掛念 別掛念
別掛念 直到 眼光找對落點
別掛念 別掛念
別掛念 就算很掛念
動作亦要灑脫點
wow… wow… 專心數十秒 難忘回憶統統洗掉了
wow… wow… 深呼吸十秒 和誰重遇我都不怕了
wow… wow… 專心數十秒 抬頭重新好好生活了
wow… wow… 我世界很小 舊事或許擺放不了
以自己欺騙自己 去自己拯救自己怕想得起 卻擔不起 懷念著插翼難飛
wow… wow… 專心數十秒 難忘回憶統統洗掉了
wow… wow… 深呼吸十秒 和誰重遇我都不怕了
wow… wow… 專心數十秒 抬頭重新好好生活了
wow… wow… 痛覺仍不少 但是自己相信好了yeach - I’m alright I’m alright I’ll be fine I’ll fine yeach




查實我都好鐘另一首古巨基好耐好耐之前既歌…..叫做重拾舊歡………耐到係be my valentine隻碟度…得閒聽下幾好聽

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=AWLXC67R6yM&hl=zh_TW&fs=1]
好似老毛病又黎…頭有d痛……..喉嚨又有d唔舒服…..個肚又有d肚痾…………想點?

沒有留言:

張貼留言