2009年4月16日 星期四

上海鴨腎

華……………今日好多好多好多人呀………….好多好多呀…..成個下晏…………………都真係無停過呀……….做做下又發現我又做到對絲襪爛左個窿……..公司真係要賠番對俾我….今次已經係第二對喇………….今日我攞哥張194隻既埋數紙俾臭男人睇………….見到佢個表情………..我覺得我真係贏哂全世界哈哈哈……我係成功人士呀….不過我好開心今日收到上海手信…..有我最喜歡既鴨腎…….咸咸鮮鮮好好食……..希望快d又有人去上海啦……..哈哈



放左工……….跑左番屋企沖涼又即刻衝出黎…….唉…要番學校做功課囉……..咁辛苦梗係晚餐方面獎下自己啦………加上又岩岩出左糧(終於都捱到出糧….去完韓國之後就山窮水盡)………所以我就買左十五隻餃子…一條春卷….一個鮮肉包….一包鹽酥雞……仲有一杯牛奶布甸奶綠…………我好幸福呀……..飽到…..好似有d頭痛…………………………….等左d同學好耐先到………..傾就傾左一個鐘多dd就完左…………………..明天就係friday喇………不過無用….因為我呢個禮拜週末都係要番學………無癮囉…………



之前我去韓國個everland時買左兩個keychain…..係扮野哥d帽既縮細版…….其實我係買俾兩個小朋友………..係咪好襯佢地呢…………..不過其中一個小朋友…………帶完之後連眼都唔見埋囉………………………..





兩個都有帽帶喇…一人一頂…唔好爭喇….張相好花好多間條咁

沒有留言:

張貼留言