2009年4月2日 星期四

泡菜國極寒之旅24032009---Part 2

今日發生過咩事呢?………………….無喎..平平淡淡咁過左一日…..可能未必唔係好事既………………..



Day 3—-Part 2

上回又講到話去到teddy bear博物館….分有兩個館既….一個係古代既韓國既….另一個就係現代少少既…..





仲有兩個好可愛既美少女同d熊一齊影相呀~




呢個幾好玩幾好笑…..好似d電腦特技咁……你企係一個高檯度…..咁有個cam影住你既….係個大電視度就會顯示你同d熊寶寶二合為一架喇…………我真係覺得幾好玩喎哈哈…………………




出口哥度既兩隻結婚熊…成為團友們搶奪攝影既對象



睇完呢個之後……我地就搭左一個超快既lip去到三百幾米上到去seoul tower上面喇…..上到去……又望到漢江…..有個阿e問阿jeff先生:江既另一面係咪就係中國喇…………………下………………………..阿e…….你係得既………..



呢個呢…係d旅客係佢地賣紀念品既地方買塊細細既磁磚痴上去既……都有幾多人痴下喎….痴到成塊牆都係都幾靚呀



落番去個塔度發現有呢樣野喎…..又係哥d用個鎖住另一半哥d呀……….佢仲整棵樹型俾人掛上去…..幾得意….真係有好多好多鎖呀….我仲以為係關島先有既tim哈哈……………



跟住就係塔既下面左影右影….之前已經提到話韓國真係超凍囉…….有零下一度呀(係零下一度呀好驚呀)…….加上仲上到咁高既山囉…….影影下相俾我地見到奇境囉……..華…..抬頭一望…………………..個天落下一d好細好細既小雪花呀~



一對活寶貝出場……joady同輝哥哥(咩年紀我都慣叫人哥哥姐姐)……..阿輝哥哥係零下一度都係著哥少少衫咋~




好喇…..之後落山就去左食飯喇……….今日既晚餐就係…..終於唔係燒烤喇………..但係又到番火煱喇…今日係豬肉煱…..仲有比較可觀就係石頭飯喇………..今日各領隊導遊都好強調今日食飽左之後唔好自己走左去7-11買野先..因為今日有甜品食喎……我覺得應該會係椰汁糕之類囉



呀……..不過個石頭飯裏面只係得d蔬菜….大豆芽呀蘿蔔呀紫菜呀咁咋………不過好醒目的juno係開飯無耐已經幫我加多一個飯同埋無限多既紫菜….真係好好食呀…我又撈多個石頭飯囉~



食飽左之後等我仲係度估jeff先生d甜品…跟住三位先生就捧住呢個蛋糕入黎喇…………………….



原來有個團友係哥日生日呀….另外一個就後幾日…….雖然睇得出都應該唔係咩貴野…..但係…………俾我一定會好開心囉……係韓國有其他團友同我一齊慶祝生日……………我講真………我覺得佢地咁樣真係幾窩心囉



衷心希望兩位係韓國許既願會好快成真~

沒有留言:

張貼留言