2010年7月7日 星期三

病到軟奶奶

成個人病到乾哂………..病到好似成身軟奶奶…..唔知自己做緊乜咁……成個鼻又塞哂喎…..我今日講同一句野講足四次我同事都唔知我講緊咩……..哈哈~成把聲都好”盟”………..睇黎我今年既健康運好麻麻…..上半年已經頭痛過x次…..止痛藥食過n粒……病假都請過兩三日….都唔知搞咩…..我諗健康運同我既人緣運一樣…..都係咁差………估唔到一個凍水涼既威力咁犀利~大師呀大師….有咩解救既方法??



星期六食完日式燒餅去左星際飲野…我既第一杯係blue diamond~


好好飲~好少女…..都話星際d野係最好飲架啦~~~~~~




是夜有三位少女強行話自己好精神坐係度飲野~~~




由於佢咩都咁好飲我就開始亂叫….無睇佢裏面溝左d咩…whisky sour


唔好睇佢好眉好貌…..一哄埋個鼻度已經聞到怪臭味……飲埋….華….好難飲呀



咁岩哥晚賽烏拉圭對西班牙入四強…….於是三個少女們話自己唔眼訓唔眼訓….坐係星際哥度……同一大班人一齊睇波…..不過我覺得哥場波超悶


期間我仲打左超過廿次喊露……..最後都完成整場賽事…..我真係佩服我自己(講到好似我落場踢咁)!!!不過我都好鐘意同一大班人一齊睇波…..一齊叫一齊睇到自己支持哥隊唔入波一齊爆粗哥種感覺好正………..好似哥日西班牙射罰球入左點知俾球證話d球員未射已經衝哂出黎所以話無效哥一下….成場都講:x……………….好正真係…….最衰決賽係星期一凌晨啦…..如果唔係我會再約人出去一齊睇…..一齊叫下都好~不過打季軍戰約人睇下都好喎~哥日雜開星際…已經四點………….其實幾抵既…….飲左兩杯野…仲要薯片小食無限量免費供應~都係百鬆蚊~~仲要係酒店….我地仲坐左四個鐘……抵哂啦~~



番到屋企沖埋涼……想訓既時候望下外面…………………………….


下…..咁就天光喇?????頂…….又唔係出去唱k飲酒…..但捱左一晚夜…..覺得有d唔抵tim…….又用左一個quota喇………….啋……………..







華………..

我爆勁想食檸辣脆雞……日日望見KFC賣廣告

我真係好想食…..

點解水坑尾間KFC要執左佢……..

點解要搬去金沙呀…….仲要係賭場入面…..

係咪想玩我呀…………..救命呀……………………………………………….

我真係想食……流口水中

沒有留言:

張貼留言