2010年7月8日 星期四

德國咁就輸鬼左

今朝一訓醒……就睇到個壞消息……德國點會輸架………….shit~係第七十八分鐘咁就俾西班牙入左…………….依家我唯有變節支持西班牙啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~仲同d同事講笑話:今年世界盃係邊個….咁我今年既旅行就去邊啦…………點知有同事笑我:如果嬴哥個係朝鮮你會點????……….我:………………….另一個又話:如果中國嬴你會點?????……我:………………仲有一個人話:咁如果係斯洛伐克呢??????……………車…..依家得番荷蘭同西班牙之嘛………..不過千祈唔好荷蘭嬴…..因為去荷蘭好貴架~~~哈哈….好緊張好緊張呀……就黎決賽喇~~~~



星期日去左觀光塔睇Tom Cruise同Cameron Diaz做既Knight and Day(戀戰特務王)….套戲就麻麻地啦….不過發現玩具反斗城搬左上2樓….見到patrick呀~



唔知點解次次見親佢都好開心~見唔見我哥張相仲有隻私伙細粒Patrick係大粒Patrick右手臀上~



唔行玩具反斗城都唔知依家d故事書咁樣架…………….


一頁頁既書就係公主條裙度………………啋~~~~~~~~~~~~~~~~~~好恐怖囉…..好玩唔玩……







經過呢件事都唔係無得著既…..

起碼我知再遇同類既事應該點做….

不過唯一仲係唔知點解會有一d咁既人….

或者我諗野比較單向……..

無你諗既野咁複雜……

但唔代表你可以唔理我感受踩埋黎我哥度…

或者你只係當過我係你朋友….一秒咁多

真係唔好太易信人……..

沒有留言:

張貼留言